t j u g o f y r a

6 0 0
                                    

Tystnaden i köket varade i säkert 3 minuter innan någon sa någonting, "Ska ni inte be henne gå nu?" frågade Courtney irriterat. Ross blängde på henne och tog ett djupt andetag, "Nej för till skillnad från er två så var hon inbjuden" svarar han kort.

"Rocky, har du saknat mig lika mycket som jag saknat dig?" frågade Alexa som totalt ignorerade det Ross nyss sagt samtidigt som hon la en hand på hans bröst, han tittade förvirrat på mig och Riker som försökte att inte skratta.
"Nej det har jag inte, jag har flickvän" svarade Rocky kort och Alexa såg förolämpad ut.
"Va? Men du kan dumpa henne nu vem hon än är för jag vill ha tillbaka dig!" säger hon bestämt och jag biter mig i underläppen och tar roat en klunk från min cola.

"Varför skulle jag dumpa en perfekt tjej för dig?" Rocky lät arg, "Hon är inte mig så hon kan inte vara perfekt babe" svarade Alexa lugnt. Rocky spände käken och såg ut som om han skulle slå någon eller något, "Alexa jag är lycklig med Molly och jag vill att du lämnar detta huset nu!" säger han bestäm och Alexa tittar chockat på honom. "Är du tillsammans med det där?" Hon pekar på mig och jag går långsamt emot henne.

"Ja han är tillsammans med mig och med tanke på att han aldrig nämnt dig innan så antar jag att du inte betydde speciellt mycket för honom så om du är snäll och drar åt helvete nu så slipper någon bli skadad" säger jag lugn och lutar huvudet och ler. "Hotar du henne?" Courtney ställer sig brevid Alexa och jag suckar, "Kan ni två inte bara ta och dra för ingen vill ha er här!" säger jag lite mer irriterat denna gången. "Vem tror du att du är som pratar med mig så?" Alexa tar ett steg närmare och hånler emot mig och innan någon hunnit reagera har hon fått en smäll rakt över näsan, "Hade ni bara gått från första början hade ingen behövt bli skadad" Jag rycker på axlarna och går ut från köket och går ut på balkongen för att ta luft, efter en stund ser jag Alexa och Courtney gå från huset till sin bil och köra iväg. Jag går in till köket igen och tar en klunk av min cola, Riker, Ross och Rocky står och pratar om någonting när jag kliver in.

"Vad hände?" frågade Ross så fort han såg mig. "Dom var allmänt otrevliga" jag ryckte på axlarna.
"Jag hörde vad dom sa till dig innan jag kom in i köket.." Riker log medlidsamt mot mig, "Varför talade du inte om för dom att du var tillsammans med Rocky?" Ross tittade nyfiket mot mig, "Vet inte, jag ljög ju inte jag sa bara att ni alla var mina vänner" Jag ryckte på axlarna, "Dessutom hur skulle jag veta att Alexa var Rockys ex när han aldrig sagt något" säger jag och ger Rocky en irriterad blick som skamset tittar ner på sina fötter.

Kvällen gick och jag undvek Rocky och dansade med Riker mesta delen av kvällen, när folk började gå hem kände jag mig trött och smög upp på rummet för att gå och lägga mig.
Jag satt skräddare på sängen med mobilen när Rocky kom in, han satte sig bredvid mig och tog ett djupt andetag.

"Så jag antar att du är arg.." konstaterade han tyst, jag svarade inte utan lät honom fortsätta. "Jag borde sagt något men jag visste inte ens att hon skulle komma hit, jag visste inte ens att hon var här förrens Ross kom och sa det!" Jag tittade på honom med ett blankt ansiktsuttryck.'

"Snälla säg någonting.." Han tog min hand och tittade förtvivlat på mig. "Jag är inte arg, jag är bara nyfiken på varför du aldrig berättat om henne för mig. Jag menar vi har vart vänner ett tag" svarar jag lugnt.

"Hon och jag var tillsammans för ca 3 år sedan, hon var en riktig bitch och jag trodde jag tyckte om henne men när jag fick se hennes riktiga sida så gjorde jag slut för att jag inte alls var lika attraherad utav henne och hon såg det som en paus och har försökt få tillbaka mig sedan dess.." Han drog handen genom sitt hår och suckade. "Men efter den där smällen du gav henne så tror jag aldrig hon kommer tillbaka" Han skrattar lågt och jag ler.

"Du är ganska sexig när du är arg.." Han flinar, "Du är fantastiskt snygg när du talar om hur mycket du tycker om mig.." Jag ler oskyldigt och hinner knappt reagera innan han pressat sina läppar mot mina, kyssarna blir mer och mer passionerade och går snabbt över i hångel.

Hans ena hand hittar sin väg innan för min kjol och smeker mitt lår medans jag stönar lågt, jag tar tag i hans skjorta som snabbt ligger på golvet och min kjol gör snabbt sällskap med hans skjorta. Jag fumlar med knapparna på hans jenas och suckar frustrerat när det inte går som jag vill, han skrattar lite och hjälper mig för att sedan dra av sina jeans.

Min tröja åker snabbt av och hans mun lämnar blöta spår längst mina bröst och min mage, jag ålar mig under hans kropp medans han knäpper upp min bh och fortsätter kyssa och smeka mina bröst. Jag tar tag om hans erektion och han stönar till när min hand smeker hans kön, jag leker med fingret längst resåren och han fattar genast vinkeln och slänger snabbt av sig sina kalsonger.

Han sätter två fingrar i linningen på mina trosor och drar av dom i ett svep, jag flämtar till av hur sexig han ser ut när han är så här upphetsad. Han positionerar sig mellan mina ben och lägger sedan en kudde under min svank så att jag ligger vinklad, han kysser mig hårt samtidigt som han trycker sig in i mig och jag tar ett fast tag om hans rygg och gräver naglarna djupare in i hans skinn när han börjar röra sig ut och in ur mig.

Han träffar min punkt perfekt och jag biter mig hårt i läppen för att inte skrika ut i extas vid varje penetrering, hans ena hand rör sig emellan våra kroppar för att smeka min klitta och jag känner hur jag är på väg att nå min klimax. "Rocky.." flämtar jag ut i ett försök att tala om för honom att jag kommer, han börjar röra sig fortare och hårdare emot mig och han kommer precis efter mig.

Han lägger sig bredvid mig och jag kryper ihop mot honom och han lägger genast en arm om mig och kysser mig i pannan, "Du är perfekt på alla sätt och vis.." viskar han och jag kan inte låta bli att le som en idiot åt hans ord som är det sista jag hör innan jag somnar.

Lose ourself in each other.Where stories live. Discover now