Det är ca fyra veckor sedan vi bestämde oss för att berätta att vi var tillsammans eller bestämde, snarare att jag slängde ut det.. Först var alla chockade för även om dom retat oss trodde dom aldrig det skulle hända, vårt förhållande är nog bättre än någonsin och jag är riktigt lycklig.
Ingen av oss har brutit vadet än men det blir svårare och svårare för varje dag och jag börjar bli galen, att ligga bredvid honom varje kväll och att ha den sexuella spänningen mellan oss driver mig galen.Han börjar röra sig och jag vänder mig emot honom, "godmorgon badboy" jag ler lite. "Godmorgon babygirl" säger han med sin raspiga morgonröst, shit även den är flawless hur i helvete ska jag kunna stå ut en månad till.
Jag suckar och lägger mig på rygg och stirrar upp i taket, "vad är de?" Rocky tittar oroligt på mig. "Det är inget, jag tänker lite bara" jag ler svagt. "Du kan prata med mig om allt du vet det" han kysser mig snabbt i pannan och jag nickar.Det finns bara en person som kan hjälpa mig med mitt problem, jag sätter mig upp och drar på mig ett par shorts. "Ska bara prata med Rydel en snabbis kommer snart" säger jag snabbt innan han hinner säga något.
Jag knackar försiktigt på hennes dörr och hör röster in ifrån jag rycker snabbt upp dörren och ser Ratliff flyga ur sängen och landar på golvet med en duns, jag stirrar på dom innan jag börjar skratta okontrollerat.
"Så jag antar att detta inte är en hemlighet längre.." Ratliff kliar sig i nacken.
"Jag kan hålla en hemlighet" jag blinkar åt honom."Rydel kan jag sno dig en stund behöver tjej råd!" Jag flinar och hon nickar "Ratliff gå innan någon annan upptäcker dig." Hon schasar ut honom och stänger dörren och jag sätter mig på hennes säng. "Så berätta vad är problemet?" Hon tittar nyfiket på mig och jag tar en djup suck och berättar allting från början till slut och när jag är klar väntar jag på hennes svar.
"Även om jag inte uppskattar att lägga mig i min brors sexliv så tror jag att jag har en idé" hon flinade och jag nickade och lyssnade spänt.Rydel och jag gick in i köket och möttes av alla killarnas blickar, "Rydel, mamma ringde dom kommer hit på middag" Riker såg nervös ut. "Ni vet vad som gäller, det är bara att börja städa" Rydel suckar och häller upp en kopp kaffe. "Det är nog bäst att jag åker då" jag log och började gå ut ur köket mot Rockys rum, jag hörde dom argumentera i köket men jag hörde inte vad dom sa.
Jag packade ihop mina grejer och bytte om, jag gick mot köket för att säga hejdå, "jag går nu! Vi syns" jag log mot dom och vände på klacken. "Molly!" Rikers röst stoppade mig, jag vände mig om "Vi undrar om du vill stanna på middag" Riker kliade sig i nacken. "Tror det är bäst om jag låter er äta med era föräldrar ifred!" Jag log. "Snälla du måste stanna!!!" Ross såg bedjande på mig och jag tittade oförstående på honom. "Om du är här är dom inte lika jobbiga" Rocky ställde sig upp och drog in mig i en kram. "Så ni tror jag är lösningen på era problem?" Jag flinade åt dom och dom nickade.Jag hade vart hemma och hämtat rena kläder och duschat och var nu tillbaka hos Lynch syskonen för att göra mig i ordning, Rydel drog in mig i sitt rum och satte mig ner på en stol.
"Rydel vad gör du?" Jag tittade skräckslaget på henne medan hon la fram smink och hår produkter, "Tänkte att vi kan på börja planen med Rocky redan ikväll.." Hon flinade åt mig och jag nickade oroligt.Hon valde ut en outfit av alla kläder jag hade med mig, det blev en svart kort kjol och en persika färgad top som slutade över naveln. Håret lockade hon och sminkade mig lätt med lite ögonskugga och rouge, jag tittade mig i spegeln och kände mig snygg. Jag hade tagit på mig vita matchande underkläder och ett par vita pumps som jag fått låna från Rydel, vi gick ut i köket där killarna gjorde i ordning maten. Rydel gick först och harklade sig för att få allas uppmärksamhet, Rocky var den ända som inte märkte något.. "Wow" Ross rodnade lite.. "Du ser fantastisk ut" Riker log och gav mig en kram, Rocky vände sig om och tappade gaffeln han hade i handen. Jag log oskyldigt mot honom, alla andra återgick till sitt medan Rocky fortfarande bara stirrade på mig, jag böjde mig ner med rumpan emot honom och tog upp gaffeln han tappat. Jag visste att han såg mina underkläder så jag ställde mig upp så långsamt jag bara kunde för att retas, jag gav honom gaffeln och han stirrade fortfarande bara på mig.
"Ser jag så hemsk ut?" Jag putade med underläppen, "Ehm nej du ser.. sexig ut" viskade han fram och jag skrattade lite.
"Du ser inte så dum ut du heller" viskade jag och kysste honom på kinden. Han hade på sig en vit skjorta med tre knappar uppknäppt och ett par ljusa trasiga jeans, hans hår hade han satt upp i en bulle.Dörr klockan plingade och alla blev plötsligt nervösa, jag gick och öppnade dörren. "Hej jag heter Molly" jag log och sträckte fram handen, "åh är det du som är Molly! Jag har hört så mycket om dig! Jag är Stormie och detta är Mark" hon tog min hand och gav mig ett varm leende, jag tog hand med Mark också.
Alla syskon hälsade på sina föräldrar och vi gick ut på baksidan där maten var fram dukad och alla satte sig, Rocky satt på min ena sida och på min andra sida var det tomt då jag satt längst ut, vi åt och hade det jätte trevligt och jag kunde inte annat än att älska deras föräldrar.Kvällen ledde mot sitt slut och Stormie och Mark hade precis gått, vi bestämde oss för att kolla film. Riker satte i någon action film och jag satt bredvid Rocky i soffan, jag reste mig upp och böjde mig fram över bordet för att ta lite godis och jag hörde hur han drog efter andan. Jag log för mig själv och satte mig bredvid honom igen och la min lediga hand på hans lår och smekte försiktigt fram och tillbaka, alla var så uppslukade av filmen att ingen märkte vad som på gick men jag visste precis vad jag ville.
YOU ARE READING
Lose ourself in each other.
Fanfiction"When he touches me it's like nothing else matters." The one person that makes everything okay again.