Jag slog upp ögonen och möttes av den vackra synen utanför vårt fönster, en hel skog täckt av snö och jag ville definitivt ut och leka. Japp jag är en 20 åring som snart fyller 21 och jag älskar snö!
"Vakna Rock!!!" Jag satte mig i sängen och skakade om honom, han stönade irriterat och försökte vända sig om. "Kom igen baby, jag vill ut och leka i snön!" Jag gjorde "puppy eyes" han höjde ena ögonbrynet, "leka? Är du 10?" Han skrattade lite och jag nickade ivrigt. "Jag vill åka snowboard!" Jag hoppade upp och ner. "Kan du ens åka snowboard?" Han log åt mitt barnsliga beteende. "Det får du väl se när vi kommer ut!" Jag reste mig ur sängen och drog fram mina skidbyxor, underställ och en gigantisk T-shirt, jag gick in i badrummet och tog på mig min sport-bh och mitt underställ och den gigantiska T-shirten."Du ser ut en en dvärg i den där.." Han skrattade lite åt mig och jag räckte ut tungan mot honom. När jag dragit upp Rocky ur sängen och fått honom att klä på sig gick vi ner till köket för att äta frukost, Stormie och Mark satt och drack kaffe men skulle strax åka och dom andra sov fortfarande.
Vi käkade en snabb frukost innan vi tog våra grejer för att ge oss ut i backen, vi åkte i ca 4 timmar innan vi kände att det var dags att röra oss hemåt igen."Du var ju ganska duktig ändå!" Rocky knuffade mig löst när vi klev in genom dörren, "du var inte så dålig du heller! Lite långsam men helt okej!" Jag flinade och han räckte ut tungan.
"Vart har ni varit hela dagen?" Frågade Rydel så fort vi kom in i vardagsrummet. "Vi har vart ute och åkt i backarna!" Rocky satte sig i en utav sofforna och jag slog mig ner på golvet.
"Kul att man fick följa med" Ross tittade irriterat på mig, "ligger man och sover hela dagen får du skylla dig själv." svarade Rocky kort."Jag går nog upp och vilar en stund, känner mig ganska trött" jag log ursäktande mot Rocky. "Ska jag följa med?" Han såg oroligt på mig. "Nejdå, umgås du med dina syskon!" Jag log mot honom och sprang upp för trapporna.
Jag la mig i sängen och inom några minuter hade jag somnat, jag vaknade upp av att någon knackade på dörren. "Kom in" Jag satte mig upp och drog täcket tätare runt mig, det var fruktansvärt kallt här inne. "Jag tänkte bara säga att det är middag, kommer du?" Rydel log emot mig. "Nej jag känner mig inte så bra, jag ska nog sova" Jag suckade och la handen i pannan, perfekt jag har feber. "Du ser inte ut att må jätte bra, vill du att jag tar med mat in hit?" Hon tittade oroligt på mig. "Nej jag har ingen matlust jag vill bara sova" Jag la mig ner igen. "Okej sov gott" Rydel stängde dörren efter sig och jag la huvudet på kudden igen och försökte somna om, efter ca 15 minuter hade jag somnat igen.
"Molly...?" jag vaknade med ett ryck och satte mig upp, Rocky satt bredvid mig i sängen och såg chockad ut över mitt uppvaknande. "Förlåt det var inte meningen att skrämma dig baby" Han såg ledsen ut. "Det är lugnt.." svarade jag tyst och sträckte på mig. "Vad är klockan?" Jag tittade mig yrvaket omkring, "Klockan är 9 på morgonen du sov hela kvällen och natten" Rocky skrattade lite och jag stirrade på honom. "Jag känner mig inte febrig i alla fall!" Jag log stort och kastade mig över honom och började lämna små kyssar över hela hans ansikte, "Har du saknat mig?" Han flinade lite och la sina armar runt om mig, "Hmm.. Nej!" Jag flinade åt honom när han försökte se ledsen ut.
"Så har vi några planer för idag?" frågade jag Rocky när jag borstade tänderna. "Jag behöver åka in till stan och stress shoppa lite inför julafton imorgon, vill du följa med?" Han drog händerna genom håret och satte upp det i en manbun. "Absolut men jag vill duscha först" Jag försökte putta ut Rocky ur badrummet men han var så mycket starkare än mig så det var lönlöst. "Får jag inte duscha med dig?" Han putade med underläppen och jag suckade, "bara för att du är så söt" Jag fnissade lite och började klä av mig och gick in i duschen medans han bara stod och stirrade. "Kommer du eller?" jag bet mig löst i läppen och stirrade på honom medans han klädde av sig.
Han hoppade in i duschen och kramade om mig och vi stod och bara kramades under det varma vattnet, efter att ha stått där en stund gjorde vi det vi skulle och gick ut för att klä på oss, Rocky började barnsla sig som vanligt och drog av mig min handduk och jag gav ifrån mig ett litet skrik. Plötsligt hör jag en snabb knackning på dörren innan den slits upp, jag hinner få tag i täcket och täcker mig själv så gott det går. Ross står i dörröppningen tillsammans med Ryland och stirrar på oss, Rocky står med en handduk runt höften och en handduk i händerna i ett försök att snärta mig med den och jag står med ett täcke runt mig. "Rocky är du klart snart eller?" Ross låter irriterad. "Ja ta det lugnt vi ska bara klä på oss" Rocky gestikulerar mot oss men dom står kvar. "Vill ni kolla på eller?" Jag höjer roat ena ögonbrynet mot dom, Ross vänder blicken mot mig och rodnar. "Nej vi går nu." och med det stänger han dörren.
Jag sätter mig på sängen och suckar, "Jag följer inte med till stan, han tycker inte om mig.." Jag tittar sorgset på Rocky. "Jo snälla följ med! Skit i honom jag vill ha dig där." Han tar min hand och kysser den försiktigt. Jag suckar och ger honom en trött blick men han ger mig "puppy eyes" och jag ger med mig.
Jag slänger på mig ett par trasiga boyfriend jeans och en utav Rocky's tjock tröjor och en mössa, när Rocky är klar går vi ut mot bilen. Jag sätter mig längst bak i vanen med headset i och sätter på musik, Rocky sätter sig i förar sätet och alla andra hoppar in och vi åker iväg.När vi åkt ca 30 minuter kommer vi fram till ett ganska stort köpcentrum, alla hoppar ut ur bilen och jag hoppar ut sist och stoppar händerna i fickorna fortfarande med headset i. Jag följer efter alla andra och Rocky kommer upp bredvid mig och flätar samman våra fingrar, jag ler tacksamt emot honom.
"Rydel du har varit i varje butik här inne 2 ggr redan, vi behöver inte gå en gång till!" Klagar Riker. "Men okej, jag har nog köpt allt jag behöver ändå." Rydel ler nöjt "Jag är hungrig!!" Ellington studsar upp och ner som ens studsboll, Rocky skrattar och gör likadant och jag fnissar lite åt dom. "Är du också hungrig baby?" Rocky lägger en arm om mig. "Ehm.. ja jag kan äta" svarar jag tyst.
Ända sedan Ross beteende ändrats har jag känt mig mer och mer osäker i närheten utav Rockys familj, rädd att dom andra ska tycka illa om mig också. "Linus och jag tänkte dra till spelbutiken vi möter er sen" säger Ryland snabbt innan han och Linus försvinner iväg.
YOU ARE READING
Lose ourself in each other.
Fanfiction"When he touches me it's like nothing else matters." The one person that makes everything okay again.