f j o r t o n

15 0 0
                                    

En efter en gick och la sig och till slut var det bara jag Rocky och Ross kvar, min hand låg fortfarande på Rockys lår då han knappt vågat röra sig sen jag la min hand där. Jag fejkade en gäspning och reste mig upp, "jag går och lägger mig nu" jag log mot dom och sa godnatt. Jag gick in på Rockys rum och väntade tills jag hörde hans steg, jag satte mig på sängkanten och tittade emot dörren när han öppnade. "Hej.." Han tittade misstänksamt på mig. Jag ställde mig upp och tog ett steg närmare honom men han stod som förstenad, jag tog ännu ett steg och la min hand på hans bröst. Jag kände hur hans hjärta slog snabbare, han studerade varje rörelse jag gjorde. Jag ställde mig på tå och la mina armar runt hans hals och gav honom en lätt puss, han suckade frustrerat och innan jag visste ordet av hade han tagit ett hårt grepp om mina höfter och lyft upp mig. Jag virade mina ben runt hans midja och la huvudet på sne, han tryckte sina läppar snabbt emot mina och våra läppar masserade varandra.

Han ställde sig med mig upp tryckt emot väggen och fortsatte hungrigt kyssa mig, han kysste mig ner över halsen och jag släppte ut ett tyst stön. Vid varje kyss gick det som en elektrisk stöt igen min kropp utav välbehag och jag ville ha mer, Rocky backade och la ner mig på sängen och studerade mig innan han la sig över mig. Jag drog i hans skjorta och han förstod genast vad jag ville och drog av sig den och kastade den på golvet, jag drog försiktigt mina händer över hans bröst och mage.

Rocky var inte otålig snarare drog han ut på det så mycket som möjligt, jag vände på oss så att jag satt gränsle över honom och böjde mig ner för att kyssa honom. Hans händer gled försiktigt in under min kjol och smekte försiktigt insidan av mina lår, jag kysste honom ner över halsen och kände hur hans händer kom närmare och närmare. Jag ville aldrig att detta skulle ta slut, jag började försiktigt röra mina höfter emot honom och hörde hur hans andetag snabbade på.. "Shit.." fick han ur sig och jag log för mig själv. Jag snabbade på lite och hörde hur han flämtade, hans händer började dra i min top och låg strax på golvet tillsammans med hans skjorta.

Jag kände mig plötsligt obekväm och placerade händerna över min kropp för att täcka så mycket som möjligt, "Du behöver inte dölja dig, du är perfekt" han tittade mig rakt in i ögonen och jag kände hur jag började rodna lite. Han snurrade runt oss igen och låg över mig, han började massera mina bröst försiktigt och jag försökte kväva ett stön. Han kysste mig ner till början utav kjolen och drog snabbt av den och jag låg nu i underkläder, jag tog tag i hans jeans och började knäppa upp dom.
Han drog snabbt av sig dom och vi båda låg nu i underkläder och man kunde tydligt se hans stånd, jag svalde och tänkte på hur stor han var. Han började kyssa mig och knäppte snabbt av min bh och kysste mig ner över halsen över mina bröst men stannade inte där utan fortsatte tills han nådde mina trosor, han började kyssa insidan av mins lår och massera min klitta utanpå.

Han drog mina trosor åt sidan och stoppade försiktigt in ett finger i mig, jag flämtade till och tog ett stadigt grepp om lakanet.
Han drog snabbt av mig trosorna och jag låg nu helt naken, fingret åkte snabbt in igen och han började kyssa insidan av mitt lår tills han nådde min fitta och började försiktigt slicka mig, "fuck" fick jag ur mig när jag kände den sköna känslan. Han fortsatte och jag kände hur jag närmade mig, hans lediga hand förflyttade sig till mitt ens bröst och började massera.
"Rocky, jag kommer.." viskade jag fram, han fortsatte och jag kände hur nära jag var.
Min kropp började darra av njutning och Rocky la snabbt sin ena hand över min mun för att jag skulle vara tyst, när jag inte orkade hålla emot längre kände jag hur varenda muskel i kroppen drog ihop sig och hur Rocky försiktigt drog ut sitt finger och la sig bredvid mig och drog täcket över oss. När jag lugnat ner mig vände jag mig emot honom och började kyssa honom, han kysste genast tillbaka och jag kände smaken utav mig själv på hans mjuka läppar.

Jag drog i hans kalsonger och han tog snabbt av sig dom och kastade dom tillsammans med resten av våra kläder, jag gränslade honom och gled försiktigt ner över hans kuk. Hans händer var placerade på mina höfter och jag började försiktigt röra mig, han stönade lågt och jag rörde mig snabbare.
Han kysste mig och stönade in i min mun, jag kände efter ett tag hur han började spänna sig och jag snabbade på ännu mer. Hans ena hand gled ner till min redan svullna klitta och började massera och jag kände hur även jag var nära igen, efter några minuter kom vi tillsammans och jag la mig bredvid honom.

"Vi bröt vadet" viskade han. "Jo men jag tycker det var ganska värt det" jag fnissade lite. "Jag tänkte ta en dusch, vill du följa med?" Han flinade lite och jag nickade.

Vi stod under vattnet och Rocky schamponerade mitt hår försiktigt, han tvålade in varenda centimeter av min kropp.
Jag sköljde ur och gjorde detsamma för honom, när vi klev ur duschen virade han in mig i en handduk och vi smög tyst tillbaka till hans rum. "Rocky, klockan är 4 på morgonen" jag fnissade lite. "Kanske är dags att sova då" han pussade mig i pannan och jag kröp närmare honom, han la en arm runt om mig men jag kunde inte sova. Kvällens händelse snurrade runt i huvudet på mig och jag var otroligt lycklig, jag suckade och rullade runt.

"Vad är det babygirl?" Jag rös till av hans röst, jag älskade när han kallade mig det, "Jag kan inte sova, kvällen spelas upp på repris i mitt huvud" jag vände mig mot honom och såg hur hans ansiktsuttryck gick från glatt till ledset. "Ångrar du dig?" Han lät orolig, "nej inte ett dugg, jag har velat det så länge och nu vill jag bara ha mer" jag rodnade lite. Rocky flinade lite och drog mig närmare och kysste mig hårt, jag kysste genast tillbaka och han började kyssa mig ner över halsen. Jag kände hur han nafsade och jag skrattade lågt, "vi kanske borde sova dock, vi har ju hela dagen imorgon på oss" jag log emot honom. "Jag kan knappt vänta" han bet mig löst i läppen och vi kröp tätt intill varandra igen och denna gången lyckades jag somna.

Lose ourself in each other.Where stories live. Discover now