21.kapitola

272 15 2
                                    

Vyjely jsme brzo ráno, abychom nejely za největšího vedra.

Cesta autem byla zábavná, pouštěly jsme si písničky, teď zrovna hrála Give me your love.

Zpívaly jsme si, i když jsme zrovna moc neuměly text.

Zatím řídila Isabel, ale potom jsme se měly vystřídat.

Už bylo kolem desíti hodin dopoledne, a stály jsme na křižovatce. Vedle nás, po pravé i levé straně, byly další auta a všichni čekali až konečně blikne zelená.

Vedle v autě jeli čtyři kluci a tak jsme na ně mávaly a společně jsme se smály.

Za hodinu poté jsme zastavili kousek od cesty, vykonaly svoji potřebu, vyfotili selfie, snědly svačinu a pak jsem sedla za volant já.

Navigace sloužila dobře a tak jsme za zvuků písničky Love me agin dojely do hotelu.

Recepční nám řekla kam máme jít a my jsme s kuframa došly do pokoje číslo 52.

Byly tam dvě postele mezi kterýma byl noční stolek. Pokoj byl laděn do bílo, béžovo šedé, a musím říct, že jsem se do něho na první pohled zamilovala.

,,Co takhle se porozhlídnout po městě? A pak bychom se mohly podívat na pláž" navrhla jsem.

Isabel udělala psí oči a odpověděla.
,,A co takhle jenom pláž?"

Kývla jsem a obě jsme si začly hledat plavky. Zavibroval mi mobil a tak jsem se pro něho natáhla.

Bbf(best-boy-forever): Jak jste dojely? Doufám, že jsi v pohodě, pac a pusu, chybíš mi, Tvůj #bbf Matteo♥

: Dojely jsme v pořádku, stihly jsme vyfotit selfie, nenabourala jsem, taky mi chybíš, doufám, že se máš taky pěkně, Tvoje Jenny♥♥

Bbf(best-boy-forever): To jsem rád, och, právě jsem překvapen! Tys nenabourala? Naposledy když jsi řídila tak si trochu zmáčkla auto o sloup ;))

: Hahaha, fáákt vtipné, vždyť to bylo před rokem tak nezačínej.;)) Radši nepřipomínám tebe jak si řídil jenom trooošku připitý, ale fááákt jenoom troošku ;DD

Bbf(best-boy-forever): Ehm(právě se tvářím zkroušeně) nó alé... :D a co se teďka chystáte dělat? :*

: Chystáme se na pláž ale někdo mě zdržuje.. ;P a co děláš ty??

Bbf(best-boy-forever): Kdopak je tak hloupoučký že tě zdržuje od toho aby jsi šla na pláž???
Já hraju na kytaru a vzpoměl jsem si na tebe, tak jsem ti napsal :))

: Ty? Kamo právě jsi o sobě řekl, že jsi hloupoučký :DD tak ať ti to jde..♥ (btw.před že se píše čárka) O:-) :-) ♥♥

Bbf(best-boy-forever): ;'( já a hlupoučký?? To snad né! Matka mě volá k obědu tak zatím pa, a neutop se mi prosím ;) víme jak to dopadlo posledně ♥♥♥♥♥♥

: ♥♥♥♥♥

Vypla jsem mobil a zpozorovala Isabel jak na mě hledí se zvednůtým obočím.

,,Co je?" zeptala jsem se zmateně.

,,Chápu, Matteo je asi důležitější než já" odfrkla si a pak se zasmála.

,,Jak si poznala, že si píšu s Matteem?"

,,Normální lidé se celou dobu netlemí na mobil s úsměvem od ucha k uchu."

Obdarovala jsem ji jedním ze svých zářivých úsměvů a vyrazila si převlíct plavky.

Za hlasitého bavení a smíchu jsme došly na pláž, kde jsme si rozložili deku a hned jsme se vrhly do vody.

,,Necákej na mě!" křikla jsem na Isabel.

Ta už si mě nevšímala, ale dívala se na pláž za mými zády.

,,Tý vol... kráso, dívej se na toho naprosto božského kluka za tebou" řekla a pootevřela pusu.

Koukla jsem se za sebe a...no páni. Byl fakt pěkný.

Černé vlasy měl na ježka, široký úsměv, vypracované tělo. Hmm, ale na Mattea nemá.

,,Isabel, běž do něj" křikla jsem a pošťouchla ji.

Ta mi blýskla úsměvem.

,,No jasně, taková příležitost se nesmí propásnout."

,,Jo a nezapomeň zavřít pusu, ještě ti ukápne nějaká slina" zasmála jsem se jí.

,,Nech si to" odpověděla a pak se vydala ke klukovi.

Ja se šla mezitím usušit na pláž, a pak jsem si lehla na deku.
Asi po pěti minutách přišla Isabel.

,,Kretén jeden" ulevila si a já otevřela oči.

,,Co se stalo?" zeptala jsem se zvědavě.

,,Přišla jsem za ním, a zeptala se ho jestli někdy nemá čas. On řekl 'no jasně kočko, to bude zábavná noc'-"zaparodovala jeho hlas a pokračovala ,,-a tak jsem mu vlepila a řekla, že jsem si o něm myslela víc" pokrčila rameny a pak dodala ,,ti kluci jsou prostě svině."

Zasmála jsem se a posunula se na dece aby si mohla taky lehnout.

Poděkovala mi, a pak jsme se obě ponořily do svých myšlenek.








Out-of-the-way {Dokončeno}✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat