O rok později
,,Metu, rychle, už jsme tam měli být" křiknu do ložnice a pak se podívám na mobil a zijstím, že už bude čtvrt na deset.(média)
Matteo hned vyšel a odemknul auto. Já nasedla ve svých černých kraťasecha bílém tílku na sedadlo spolujezdce.
,,V kolik, že tam máme být?" zeptal se Matteo.
,,No v deset, ale když nestihneme snídani, tak alespoň obřad."
,,Jo to stihnem, máme jen deset minut spoždění" odpověděl a políbil mě.
Jeli jsme necelou hodinu, takže jsme na snídani přišli jen o trochu později. Pak jsme přejeli z restaurace k domu, a ze dveří vyšla Isabel v krásných, krajkovaných šatech. Vzpomínala jsem na svoji svatbu před rokem. Pěkná vzpomínky.
Objala jsem ji a pak následoval obřad.
,,Isabel Allanová, berete si zde přítomného Mikea Palemea?"
,,Ano"
Zase jsem zavzpomínala. Nikdy bych neřekla, že zrovna Mike a Isabel spolu? Ale poslední rok na internátu spolu hodně trávili čas.
,,A vy, Mike Palemee, bereze si zde přítomnou Isabel Allanovou?"
,,Ano"
Nestihl ani říct- můžete se políbit, a Mike už vzal Isabel do náruče a dlouze ji políbil. Všichni začli tleskat a jásat. Ja se přistihla jak se přihlouple usmívám.
Následovala hostina, focení,předavání darků a různé soutěže.
,,Chceš nalít?" zeptal se mě Matteo ale já pouze zavrtěla hlavou. Matteo udělal nechápavý výraz. Pak si sám nalil skleničku bílého vína.
U soutěží jsme se nasmáli dost na to aby nám narostla vánočka na břichu.
Kolem jedenácti jsme už jeli domů abychom se vrátili do dvanácti.Dojeli jsme domů a lehli do postele. Matteo mě ochranitelsky objal a já se k němu přitulila.
,,Matte?
,,Hmm?"
,,Já jsem těhotná."
,,Hmm-" pak otevřel oči a prudce se posadil na posteli ,,-cože?"
Usmála jsem se.
,,No to je, to je úžasné" zasmál se objal mě.
Vybírali jsme dlouho do noci jména, pak mě Matteo pusinkoval na břichu až jsme spokojeně usli.
Definitivní konec je tu, a s tím i naše nová povídko příběh Rude Girl. Takže se nezapomeňte podívat a ták.
Máme vas rádi
Best Cousins♥
ČTEŠ
Out-of-the-way {Dokončeno}✔
Teen FictionSekundy ubíhají. Přinášejí dobré i špatné zážitky. Může za to ona? (Čtěte na vlastní riziko) ;)