De volgende dag waren Tops en pap samen op stap. In de middag zouden we naar Zweinstein gaan omdat pap een gesprek had met Perkamentus over de Verweer tegen de Zwarte Kunsten vacature. Ik was alleen thuis en begin mijn vrienden brieven te schrijven. De eerste die ik stuurde was naar Hermelien. Ik vertelde haar over het incident met Draco. Ze was dan ook echt de enige aan wie ik het zou vertellen.
Nadat ik Hermelien had geschreven, schreef ik Ron, Harry en Fred&George ook een brief, met daar in belangstelling naar hun vakantie.
Als laatste begon ik aan de brief die ik het moeilijkste vond, Cedric.
Het voelde alsof ik hem verraden had. Ik weet niet waarom want er was niks tussen mij en Draco gebeurt maar iets in mij twijfelde om hem terug te zoenen....Maar ik hield ook heel veel van Ced...
Moest ik het Cedric vertellen? Misschien wel... Eerlijkheid was belangrijk in onze relatie... Maar misschien kwetste het hem... En nu al dat gedoe met zijn moeder... Het zou hem vreselijk pijn doen...
Ik schudde mijn hoofd en doopte de veer in het potje inkt.Lieve Cedric,
Alles goed daar? Hoe verloopt je vakantie tot nu toe? Is er al vooruitgang bij je moeder? Ik mis je heel erg... Maar ik begrijp dat jij nu even tijd nodig hebt zonder mij met je familie.
Weten ze de oorzaak eigenlijk al van haar plotselinge ziek zijn?
Pap is erg druk met een nieuwe vriendin, haar naam is Nymphadora Tops. Ze lijkt me opzich best aardig en ik merk aan pap, in de manier hoe hij naar haar kijkt, dat ze meer dan een vriendin voor hem is. Ze betekent iets voor hem... Vanmiddag gaan we naar Zweinstein, pap heeft een gesprek met Perkamentus over de vacature. Best spannend eigenlijk, ik wil natuurlijk liever niet dat hij mijn nieuwe leraar wordt, maar aan de andere kant heeft pap echt een baan nodig.
En ik moet je nog iets vertellen binnenkort.... Het is niet iets heel belangrijks maar ik vind het toch fijn als je het weet. Sorry dat ik het niet zo op papier kan schrijven en naar je sturen.. Maar het is nog al persoonlijk..
Ik denk aan je.
Liefs, Eleanor.Ik roep Tobias (pap zijn uil) en geef haar alle brieven in haar bekje. Ik kijk hem na hoe hij het raam uitvliegt.
JE LEEST
Hidden Secrets book 3 -HarryPotter fanfictie serie NL
FanfictionGebrand om meer informatie over haar moeder te vinden gaat Eleanor de zomervakantie in. Ze krijgt zelfs een bekende Professor van Zweinstein zo ver met haar mee te gaan om de moordernaar van Marlene McKinnon te ondervragen. Maar dingen nemen een and...