Chapter 9

1.4K 112 7
                                    

Ik kon geen woord uitbrengen en staarde zowel Tops als pap angstig aan. Pap vond het vreselijk als ik tegen hem loog...

Hij zuchtte.

"Luister Eleanor, ik ben niet boos. Ik ben allang blij dat je weer thuis bent! Maar je weet dat ik het vreselijk vind als je tegen me liegt. Dus ik vraag het je nu nog een keer, en ik verwacht een eerlijk antwoord, waar was je vanmiddag..."

Ik zucht en leg mijn bestek op mijn bord.
"Villa Malfidus." Zeg ik zacht terwijl ik naar beneden kijk...

"Wat?!" Zegt pap boos als hij zijn bestek uit zijn handen laat vallen.

"Waarom was je daar in godsnaam?" Zegt Tops.

"Draco...- hij wilde het me uitleggen over die ring, de ring van Tom Riddle. En ik vond dat hij die kans verdiende. Ik luisterde naar hem en ik geloof dat hij het niet met opzet heeft gedaan maar toen...-"

"Toen wat?" Zegt pap.
"Draco probeerde me te kussen, en ik ben weggerend."
"Eleanor! Ik zei niet voor niets dat je bij die familie uit de buurt moest blijven."
"Dat weet ik maar we kennen ze niet eens zo goed pap, we hebben alleen maar verhalen van andere mensen gehoord, roddels. Meer niet! En ja, Lucius Malfidus was een dooddoener! Draco kan daar niks aan doen!" Protesteer ik.

"Ik kan je ook vertellen dat het verstandig is om bij die familie uit de buurt te blijven..." Zegt Tops.
"Hoezo?"
"Mijn moeder Andromeda Zwarts, heeft twee zussen,  een daarvan is Narcissa Malfidus... En dat is -"
"Draco's moeder..."
"Correct"

"Dus Draco is je neefje?" Zeg ik.
"Achterneef, ja... En geloof me, deze familie is gevaarlijk. Het is wijzer als je bij ze uit de buurt blijft Eleanor.." Zegt Tops.

Ik zucht.

"Voortaan beter luisteren kleine!" Zegt pap met een knipoog. Ik zucht en geef hem een klein knikje.
"Alleen we zagen dat je uit een zwarte auto stapte voordat je binnen kwam, ik kan moeilijk geloven dat Lucius Malfidus in een Dreuzel Auto rijd. Wie heeft je thuis gebracht?" Zegt hij.
"Katja Bell en haar moeder..."

"Katja Bell? " zegt Tops. "Die ken ik, haar moeder is vreselijk lief! Een Dreuzel ja, maar ik ken geen één Dreuzel die zo makkelijk accepteerde dat haar man een Tovernaar was! Ze had ook helemaal geen moeite met het accepteren dat er meer was dan een Dreuzel Wereld, dat is vaak nog het moeilijkste voor ze... Magie maakt ze bang.."
"Dag was vroeger al" zei pap.

"Nu jullie het over vroeger hebben besef ik me dat ik nog bergen huiswerk heb dat ik deze vakantie maken... Voor al van Professor Kist.."
"Professor Kist? Werkt die er nog steeds?" Zeggen Tops en pap.
Ik knik met mijn hoofd.

Hidden Secrets book 3 -HarryPotter  fanfictie serie NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu