"Oh god, El! Patty Park gaat je het hele jaar pesten!" Zegt Ron als we de Lekke Ketel weer binnen lopen.
"Dat weet ik ook wel Ronald, pap zei dat hij het zou proberen stil te houden, maar dat lijkt me nog al sterk, aangezien-"
"Jullie beide Lupos heten" onderbreekt Harry mij. Ik knik zuchtend en we lopen de eetzaal binnen van de Lekke Ketel."Ik ga even liggen boven jongens. Ik ben dood op." zegt Harry als hij naar de kamer van pap en mij loopt.
"Waarom denken jullie dat Droebel Harry niet van school heeft gestuurd?" Zei Hermelien. "Hij heeft al twee keer buiten school magie gebruikt?"Dat was waar, vorig jaar had Harry een waarschuwing gekregen doordat Dobby in zijn huis een zweefspreuk had gebruikt. En dit jaar had hij zijn tante opgeblazen, goh wat had ik daar graag bij willen zijn. Die Duffelingen behandelde Harry vreselijk slecht.
"Omdat hij de Harry Potter is Hermelien" zei Ron alsof het zo overduidelijk was. "Ik weet het niet Ronald..." Zei Hermelien. "Maar goed. Ik ga met Knikkebeen even naar mijn kamer!" We keken Hermelien na terwijl ze de trap op liep.
"Sodeknetter, ze is echt niet wijs om dat mormel te kopen" zucht Ron."Dat kan ze ook over jouw rat zeggen Ron" lach ik. "Nou Schurfie is ten minste geen gevaarlijk monster El!" Zegt hij verdedigend. "Pssst" hoorde we plots achter ons. Ik draaide me om en zag Fred en George lachend bij Tom achter de bar zitten. "Wat is er met jullie twee?" Giebelde ik.
Fred gebaarde dat ik naar hun toe moest komen, dus dat deden Ron en ik."Moet je kijken!" Lachte ze toen ze Percy's hoofdmonitor badge tevoorschijn haalde. Ik pakte de zilveren badge aan en bekeek hem nog eens goed. In plaats van 'Hoofdmonitor' stond er nu op: 'Leeghoofdmonitor'
Ron en ik begonnen te brullen van het lachen. "Percy gaat jullie vermoorden!" Lach ik."Ach ja, het is zijn eigen schuld! Dan had hij maar de hele vakantie niet moeten praten over hoeveel beter hij nu was dan ons!" Zegt George.
"Daar heb je een punt" zegt Ron.
"Moeten jullie nog wat drinken?" Zei Tom, die achter de bar stond.
Ik schud mijn hoofd, Ron daarintegen bestelde nog een rode bieten smoothie."Eleanor?" Hoor ik een stem achter mij. Ik draai me om, net zoals Fred en George."hey Remus!" Zeggen ze in koor. "Pap! Wat is er?" Zeg ik als ik verbaasd ben om mijn vader te zien.
"Kom je even mee?" Zegt hij met een dwingende ondertoon.
"Eh- ja .... Tuurlijk" zeg ik. "Ik zie jullie straks wel! En wacht met het terug geven van die badge aan Percy tot ik er weer ben!""Uiteraard Juffrouw Lupos." zegt Fred met een bekakte Percy stem.
JE LEEST
Hidden Secrets book 3 -HarryPotter fanfictie serie NL
FanfictionGebrand om meer informatie over haar moeder te vinden gaat Eleanor de zomervakantie in. Ze krijgt zelfs een bekende Professor van Zweinstein zo ver met haar mee te gaan om de moordernaar van Marlene McKinnon te ondervragen. Maar dingen nemen een and...