2.

193 13 2
                                    

--- ASHTON ---

- Jesszus, én hacker vagyok és nem kicseszett harcos! – Carter Samuels panaszkodását már a bejárati ajtónál is hallottam, és amikor leértem a pincébe, ez csak erősödött

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Jesszus, én hacker vagyok és nem kicseszett harcos! – Carter Samuels panaszkodását már a bejárati ajtónál is hallottam, és amikor leértem a pincébe, ez csak erősödött.

Az állítása viszont nem volt igaz a 4 évvel ezelőtti énjére. De csak az előző héten tért vissza a mi kis csapatunkba. És még Luke bizalmát sem nyerte teljesen vissza. A bátyám nem volt biztos abban, hogy a régi barátunk – hogy leegyszerűsítsem - megbízható.

Carter a bokszzsák előtt állt kis terpeszben, ökleit ütéshez emelte. A bátyám olyan bíráskodó arccal figyelte, amilyet még sosem láttam rajta. Nem olyan figura volt.

- Ne viselkedj úgy, mint egy 7 éves kislány, Carter! Tudod, hogy hogyan kell csinálni – Luke szinte felháborodottan szólalt fel. Felvette a főnök hangnemet, amit ki nem állhattam. Nem Ő volt a főnök. De a kelleténél többször hitte azt, hogy neki kell irányítania minket.

- Hol voltál, Ashton? – Luke rám nézett. Akármennyire is zavart a tekintete, nem kaptam a fejemet, hogy a padlót kezdjem el szuggerálni. Gyengeségnek tekintette volna. Válaszolnom sem kellett. A 3 műanyag pohár megtette helyettem. A cukrosat a bátyámnak adtam, az extra habos cuccot, pedig Carternak. Nekem több koffein kellett, mint nekik együttvéve. Hetek óta nem aludtam, a bátyám szerint, pedig még ilyen állapotban is képes lettem volna elbírni egy nagyobbfajta tankkal. Én ebben nem hittem ilyen bizonyosan.

- Nem értem, hogy miért kémkedsz utána – Carter leült a Luke melletti székre és ezzel csak én maradtam állva. Ez jelezte, hogy nem terveztem sok időt eltölteni a társaságukban. De nem azért, mert nem akartam.

- Ez a dolgom, Carter – válaszoltam neki. A hangszínemet sem éreztem elég hihetőnek. Már senki sem hitte el, hogy csak azért járkálok ide-oda, mert az volt a dolgom. Pedig az volt, de nem a muszáj volt az elsődleges szempontom. Már nem.

- Figyelj, Ash – Luke felemelkedett a székről, én, pedig léptem egyet hátra. Nem akartam hallani. Nem volt beleszólása. És ami azt illeti, nekem sem volt. De én nem bántam meg. Egy pillanatot sem.

- Nem, Luke – véget vetettem a beszélgetésnek, még mielőtt elkezdődött volna. – Te ebben nem dönthetsz. Ha engedném, akkor sem szólhatnál bele.

- Nem vagy kicseszett angyal, Ashton! – sokszor lejátszottunk ezt már. De hajthatatlan voltam. Volt egy döntésem, egy megingathatatlan döntésem, de nem Luke-é volt ez a döntés. Hanem az enyém. Csakis az enyém.

– Ez megváltoztathat mindent! Érted, amit mondok? Mindent! És nem csak a mi életünket! Hanem az egész istenverte világot! – Luke megragadta az ingem gallérját. Nem, nem akart bántani. Sosem lett volna képes rá. Testvérek voltunk, akik csak egymásra számíthattak. Luke félt. Féltett engem, az életemet, minket. A világunkat.

Awakening 1. - ÉbredésNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ