L I L Y
_________________________
Két héten át, több időt töltöttem a Hill pincében, mint a saját szobámban vagy a suliban. A szüleim azt hitték, hogy fakultáción vagyok, de azt nem vették észre, hogy lerontottam a jeles átlagomat. Az összes tanulnivalómat levittem a pincébe és megparancsoltam Carter-nek, hogy ismételje el hangosan az uralkodóházakat Angliában és az elnökök sorrendjét.
Amilyen arányban romlottak a jegyeim, olyan arányban lettem jobb a harcban. Az első hét végén le tudtam győzni Carter-t és már a Luke elleni harcokkor sem lettem tetőtől talpig kék foltos. És ez határozott előrelépés volt.
A második hét végére Carter vérmintát vett tőlem és összehasonlította a sajátjukkal. 60%-ra emelkedett az angyalvér szintem. A tudós szerint ezután nem fog annyira ütemesen növekedni az angyalvér.
De azt nem tudta kikalkulálni, hogy mennyire fog növekedni, ha egy légtérben leszek minimum nyolcvan nephilim-mel.
Az egyik utolsó edzésünkön, amikor szinte kigáncsoltam Carter-t és kilöktem Luke-ot az egyensúlyából, az edzés végén a fiúk kijelentették, hogy Ash nem hagyta el a házat és, hogy az egészet hallotta. Meglepődtem, persze. Mivel hiába nyertem, rengetegszer ordítottam fel fájdalmasan. Ash-nek hatalmas akaratereje lehetett, mivel nem törte be a pince ajtaját, hogy leszedje rólam a bátyját, hanem engedte, hogy én intézzem el őket. Egyedül. És büszkén.
Május eleje volt, a nap néha átsütött a Washingtoni viharos égen és meg volt az ereje, hogy felmelegítse az aszfaltot. Ennél többre nem is számíthattunk. Carter szerint ez tökéletes idő volt a bulihoz.
A családjának volt egy óceánparti nyaralója és a nyugati part összes angyalvérrel rendelkezőjét meghívta a kis „összejövetelre". Előre féltem, hogy hányan fognak vérszomjasan rám nézni.
- Ha Carter azt írta, hogy öltözzünk elegánsan, az Ő nyelvén mit jelent? – a vállamhoz szorítottam a telefonomat, miközben a szekrényemben tologattam a vállfákat. Reméltem, hogy a vizes hajam nem fog ártani a mobilomnak.
- A Sárkányok Házás nyelven, hogy öltözz úgy, mint egy ribi és a normális nyelvén... körülbelül ugyanezt... - válaszolt Ashton, mire felszisszentem és kis híján teljes erőből becsaptam a szekrény ajtaját. De uralkodtam magamon és csak megszorítottam az ajtót.
- Remek. Akkor mégis meg kell néznem egy Trónok Harca részt, hogy megtudjam mit is kell felvennem – vágtam rá és a laptopom felé oldalaztam, hátha Maia online van. Az elmúlt hetekben nem sokszor találkoztunk, mivel a futóedzéseket is kihagytam, arra hivatkozva, hogy az egészségem miatt nem tudok pályára állni. Szinte alig beszéltünk. De Ő volt az utolsó reményem, ha megfelelő ruhában akartam megjelenni.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...