--- ASHTON ---
Mindig ember akartam lenni. Igazán ember. Hétköznapi családdal, hétköznapi élettel, hétköznapi iskolába járással, hétköznapi barátnővel.
Addig a pillanatig.
A mi lenne ha akaratlanul is bekúszott a fejembe.
Ha ember lettem volna, nem kaptam volna az égiektől ekkor ajándékot.
A mi kapcsolatunkat nem igazán lehet szavakkal kifejezni.
Csak nézed és tudod, hogy bármit megtennél érte... bármit... elmondanád, hogy mennyire szereted, elmondanád, hogy Ő a mindened, hogy már a részeddé vált, de nincs olyan szó, vagy tett, ami kifejezi.
Szóval csak néztem Őt, ahogyan rám mosolyog és elsimítja a haját, majd vörös arccal elfordul, nem tudtam mást tenni, csak mosolyogni.
_______________
Hajnalban, egy telefoncsörgésre ébredtem fel. Mellettem, Lily elkezdett nyöszörögni.
- Kapcsold ki! – morgott fel és a takarót a fejére húzta. Felálltam, hogy elnémítsam a mobilomat, amikor megláttam a nevét a kijelzőn. Carter volt az.
- Várj egy pillanatot! – szóltam bele, majd közelebb araszoltam az ágyamhoz, hogy adjak egy puszit a már megint szuszogó Lily-nek és alsónadrágban mentem le a földszintre, hogy még véletlenül se ébresszem fel Lily-t.
- Mi újság, Carter? – megdörzsöltem a szemeimet, hogy éberebb legyek. Ha képes volt hajnali háromkor felhívni, akkor fontos dolgot akart mondani.
- Ne haragudj, Ash, de nincs idő arra, hogy kerülgessem a forró kását, csak a tényeket fogom mondani! – szabadkozott Carter és rögtön ébernek éreztem magam.
- Most is pont azt csinálod, mondd el, Car! – parancsoltam rá.
- Emlékszel a lányra, akit Seattle-ben, egy sikátorban öltek meg a démontanoncok és Luke hozott mintát a véréből?
- Igen, hogyne emlékeznék? Találtál valamit a vérében?
- Alkoholon kívül? Naná – ezek szerint Luke-nak igaza volt. – Angyalvér volt a lány szervezetében.
- Tehát a lány nephilim? – vontam fel a szemöldökömet. Sean már a mieinket is gyilkolta volna?
- Korántsem – Carter elővette a tanáros hangnemét. – A nephilimek vére körülbelül 50% angyalvért tartalmaz, de ez attól függően változik, hogy az angyalszülő milyen rangban áll. Például bennem, mint arkangyal gyerek az angyalvér kb. 58%, bennetek, mint kerub gyerekek kb. 55%, de mondjuk egy őrangyal gyereknek csak 45%. Érted ezt?
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...