--- LILY ---
Az angol irodalom óra volt az egyetlen, amin sikerült a 100%-ot odatennem, még akkor is, ha két órát aludtam. Ismét. Pénteken az angol irodalom az utolsó órám volt ebéd előtt, az osztály többi része már nem is törődött Mr. Simms-szel, amikor behúzta maga után az ajtót és köszönés nélkül írni kezdett a táblára.
Ellapoztam az újabb angyalszárny rajzomtól és üres oldalt kezdtem. Mintha ezzel el tudtam volna tüntetni a fejemből a szárnyakat.
Miközben a kréta sorokat futott a táblán, kihúztam a hajamból a gumit és újra összekötöttem. Éreztem, hogy a pulcsim felcsúszik a karomon. Így láthatóvá vált az osztály számára a rezgő csuklóm, a fehér bőröm és a kékes ereim. Na meg, a vörös sebeim.
Hallottam, hogy elkezdődik a pletykálás.
- Azt hallottam, hogy megpróbálta megölni magát – jutott el hozzám Josie Fisher hangja az utolsó sorból. Ezzel a megjegyzésével, Josie rögtön agressziót keltett bennem. Kirázott a hideg és lehunytam a szememet. Megpróbáltam lenyugtatni magam. Ki a fene pletykálgat pont rólam?
- Azt mondják, hogy összeesik járás közben, annyi gyógyszert nyeldes – ezt egy fiú osztotta meg, akinek nem ismertem fel a hangját.
Valaki láthatta a futóedzésen, hogy majdnem elhánytam magam a rövidtáv után. Elég volt egyetlen pompon lány szem, ahhoz, hogy elindítsanak egy pletykát.
- „Így van ez egész életünk során: legsötétebb perceinkben olyan emberek gesztusai szerint cselekszünk, akik megvetésünk tárgyai egyébkor." Ki tudja, melyik regényből származik ez az idézet? – Mr. Simms hangja szakította félbe a pletykálkodást, amit elég valószínű, hogy a tanár is hallott. Lefirkantottam a füzetembe az idézetet és már oda is írtam mellé a szerzőt, nem kellett egyik ostoba osztálytársamnak sem kiböknie.
- Senki? Nos, ez kár, mivel ez volt a kötelező olvasmány a múlt félévben – kis híján hangosan felnevettem. A házi dolgozatot az osztály 80%-a a Wikipédiáról másolta ki. Mily meglepő.
- Ms. Knight? – Mr. Simms végső reményével rám nézett.
- Dickens. Szép remények – motyogtam, de mivel senki sem beszélt rajtam kívül, mindenki hallotta a hangomat.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...