20.

44 3 0
                                    

--- LILY --- 

--- LILY --- 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor reggel hatkor felébredtem, ugyanaz a kép fogadott, mint, mikor elaludtam. Az arcom nedves volt. A vékonyka papírlap, amire a hirtelen szerelmes levelemet írtam, még mindig ott feküdt mellettem. És még mindig Ash pulcsiját szorongattam, ami vizes volt a könnyeimtől. Fenébe, egész éjjel itathattam az egereket. Vagy a nagyobb állatokat. Szerencsére a rémálmok ívesen elkerültek, de a szimpla álmok is. És ez jó volt így.

Lassan felültem, az ujjaimmal próbáltam kifésülni a hajamból a gubancokat, amikor rájöttem, hogy libabőrös vagyok. A szobába az összes óceáni éghajlati éjszakai levegő beáramlott. Úgy emlékeztem, hogy becsuktam az ablakot este. Ezek szerint, rosszul emlékeztem. Magam köré tekertem a takarómat és becsuktam az ablakot. A takaróm sarkával megtöröltem az arcomat és minden igyekezetemet bevetettem, hogy ne gondoljak Ashton-ra, tudtam, hogy ha megtörténik a gondolkodás, újra működésbe lépnek a könnycsatornáim, amik potom 12 óra alatt sem ürültek ki. Egy dolog, amiben kiváló vagyok.

Az egész vasárnapot az ágyamban akartam tölteni, töprengeni sanyarú sorsomon, szappanoperákat nézni, amin – talán - nevethetek egy jót. Talán még Maia-t is fel akartam hívni, hogy jöjjön át, meséljen Seattle-ről, ami elterelte volna a figyelmemet. De akkor emberi külsőt kellett volna varázsolnom magamra. A Facebook-os beszélgetéshez, pedig nem kellett, szerencsére. Nem igazán lettem volna képes rá.

Visszafeküdtem az ágyamba, kényelembe helyeztem magam és levettem az éjjeliszekrényről a laptopomat. Szerencsésen, vele együtt lelöktem a jegyzetfüzetemet is. Nagyot sóhajtva lehajoltam érte, úgy mozogtam, mintha legalább 80 éves lennék és nem 17.

Ekkor vettem észre, hogy a füzetem egyik felső sarka be van hajtva. Én nem szoktam szamárfülezni, soha. Az elveim ellen szólt.

Gondolkodni kezdtem. Nyitott ablak, szamárfülezés.

A válaszhoz csak ki kellett nyitnom a füzetemet.

Az oldal nem az én betűimmel volt tele. Korántsem. De jól ismertem azokat a betűket.

Ashton sorai voltak. Ő írt bele a füzetembe.

Úgy dobogott a szívem, mint még soha olvasás előtt.

Édes kicsikém!

Mielőtt elkezdenél rajta töprengeni, én hagytam magam után nyitva az ablakot. Ha nem teszem, valószínűleg nem találtál volna rá olyan gyorsan a levelemre, ha egyáltalán a füzetedbe írt gyors soraimat levélnek lehet nevezni.

8-9 óra telhetett el, azóta, hogy otthagytál a parkban. Utána sokáig csak álltam, néztem Utánad. El sem tudtam hinni, amiket mondtál. Fájtak a szavaid. De, ahogyan láttam, neked is. Nem tudtam elképzelni, hogy mik járhatnak a fejedben. Utána belelestem az érzéseidbe – tudod, hogy nem akarom megsérteni a magánéletedet, kedvesem, de nem kapcsolhatom ki olyan egyszerűen, mint azt hiszed -, éreztem, hogy milyen rosszul vagy. Talán akkor sem voltál ilyen rosszul, amikor rosszat álmodtál. Hidd el, én tudom. Remélem, hogy a pulóverem egy kis vigaszt nyújtott neked. Amikor ott álltam melletted, úgy láttam, így volt.

Awakening 1. - ÉbredésWhere stories live. Discover now