--- ASHTON ---
Kicseszett hideg volt. Április vége volt Washington államban és én egy szál rövid ujjúban mászkáltam a fenyőfák között.
Az íjam fel volt nyilazva, lövésre készen állt. Úgy, ahogyan én is. Minden apró kis nesz irányába fordultam, mintha a démonok nem lennének képesek hangtalanul járni.
5 perc sem telt el, mióta Carter felhívott. Ő akkor szállt ki a menő sportkocsijából az erdő mellett, körülbelül fél méterre a Knight háztól.
- Vonszold a segged az erdőhöz, valami történt Lily közelében! – én erre a mondatra már ugrottam és nem is akartam többet hallani. – És legközelebb vedd fel a telefont, ha a barátnőd ötvenszer keres!
Őszintén, eléggé zavarban voltam ahhoz, hogy ne fogadjam Lily hívásait. Nem tudtam, hogy mit akarhat mondani. De Carter hívása után állandóan két emlékkép úszott a szemeim elé. Lily nevetése, ahogyan alattam fekszik és próbál elhúzódni a kezeim elől. És Lily szenvedése Sean karjai között. Az előbbit még vagy milliószor meg akartam pillantani. Az utóbbit soha többet.
- Hé, fegyveres nephilim! – Carter bukkant fel az egyik fa mögül és Ő is egy íjat szorongatott. Az elmúlt hetek edzései miatt már nem remegett a keze a fegyveren. Sőt, voltaképpen olyan magabiztos volt, mint régen.
Vettem egy nagy levegőt, mintha ezzel több bátorságot tudnék gyűjteni és biccentettem a fejemmel, hogy induljunk el.
Nem tudtam, hogy mit várhatok. Hogy Sean tényleg ott fog állni. Hogy az egész egy nagy csapda és nem fogunk tudni győztesen kikerülni belőle.
- Szóval... valamelyik nap találkoztam az apámmal – jelentette ki Carter, miután átlépett pár lehullott ágon. Próbáltam nem túl meglepettnek látszani. De nem ment. Carter apja Uriel arkangyal volt, az Akasha Krónikák őrzője – ami már önmagában nem kis feladat -, de Ő volt a seregek vezére, sok írásban úgy szerepelt, hogy „aki a fényével megszabadít a gonosztól". A rejtélyek, álmok, látomások, médiumok őrének is tartották. A megjelenésének időpontja egészen a helyzetünkhöz illő volt. Hiszen New Orleans-ban egy Kivetítést akartunk látni, akit médiumnak és jósnak ismertek a Francia Negyedben.
- És? – kérdeztem vissza. Talán Ő volt az egyetlen arkangyal szülővel rendelkező nephilim. És Ő találkozott a legritkábban az apjával.
- Szóba kerültél. Mármint a helyzeted – ez volt az a hangsúly, amitől tartottam. – Nem én hoztam szóba, hanem az apám. Azt mondta, hogy az arkangyalok már tudnak mindenről és a hír viszonylag lassan csordogál el mindenkihez a mennyországban.
- Mennyi az a viszonylag lassú?
- Tudod milyen pletykások az angyalok. Legfeljebb egy hetünk van, de már ez is egy kis segítség – egy reccsenésre a fák közé kaptuk a fejünket, de csak egy magányos mókus szaladt fel a fenyőfára.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...