13.

132 9 11
                                    

--- ASHTON ---

A szívem kihagyott egy ütemet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szívem kihagyott egy ütemet. Kettőt.

Csak azon járt az agyam, hogy mekkora idióta vagyok, hogy a klubba vittem Lily-t. A tekintetem menekülőút után kutatott. Ki kellett vinnem onnan.

Carter a szekrényből kapkodta ki a fegyvereket. Messziről láttam, hogy az ujjai remegnek, az íjak majdnem kiestek a kezéből. Magamtól is tudtam, hogy évek óta nem harcolt.

Luke kezébe egy számszeríjat dobott, az enyémbe, pedig egy sima íjat. Ezek voltak a leggyakrabban használt fegyvereink. Amikor kisebbek voltunk, Carter tanított meg helyesen célozni. Akkoriban imádta csinálni.

- Hányan vannak? – kérdezte Carter Luke-tól, aki már kihajolt az ablakon, hogy felmérje a terepet. Hallottam, hogy igyekszik, hogy ne remegjen a hangja.

- Nem látom rendesen a tömegtől, de tízen biztosan. És ezek csak az őrszemek – Luke visszatért az ablakból, majd lövéshez készítette elő a számszeríjat.

- Sean ott van? – kérdeztem.

- Ő már valószínűleg minket keres – Carter felhorkantott Luke kijelentésére, majd utasításokat adott a Sárkányok Háza őreinek. Ő is tudta, hogy senkinek nem szabadott meglátnia a démontanoncok szürkés szárnyait és hihetetlen erejét. Nem voltunk mágusok, nem tudtuk kitörölni az emberek emlékezetét egy csettintéssel. Carter is – ahogyan mi is – tudta, hogy nekünk, hármunknak kell végeznünk a támadókkal.

Magam felé fordítottam Lily-t. Az arca az átlagosnál is sápadtabb volt, egész testében remegett, a szemeibe könnyek gyűltek. Átéreztem a félelmét. Sean a legutóbb majdnem megölte. Mindketten biztosak voltunk benne, hogy ha ezúttal a kezei közé kaparintja Lily-t, nem fogja életben hagyni.

- Figyelj ide – a kezeim közé fogtam az arcát és próbáltam elég magabiztos lenni, ahhoz, hogy legalább egy kicsit megnyugtassam. – Ne tévessz minket szem elől. Ha nem is léphetsz kapcsolatba velünk, maradj látótávolságban. Menj a kocsihoz! Utánad megyek, amilyen gyorsak csak tudok.

- Alice majd kiviszi innen – mondta Carter, mire a husky rögtön Lily lába mellett termett. A kutya számtalan alkalommal mentett már meg minket. Teljes bizalommal bíztam rá a barátnőmet. Lily csak bólogatni tudott, miközben az őrök a hátsó ajtó felé terelték. Nyeltem egyet, amikor Lily visszanézett rám az ajtóból. Bólintottam egyet, hogy tudja, biztos vagyok a dolgomban.

Miután eltűnt a szemem elől, rájöttem, hogy mennyi mindent kellett volna még mondanom neki. Az is megfordult a fejemben, hogy meg van az esélye, hogy utoljára láttam.

El kellett volna mondanom, hogy mennyire szeretem. Hogy minden rendben lesz. Hogy ne aggódjon miattam. Hogy ne veszítse el a hitét bennem.

- Ashton! – a bátyám kiáltására elfordítottam a fejemet a bezárt ajtóról és ránéztem a barátaimra.

Awakening 1. - ÉbredésWhere stories live. Discover now