--- ASHTON ---
Jobban aludtam, mert Lily mellettem volt. Hallani az egyenletessé váló lélegzetvételeit, a szíve kalapálását a lapockáján keresztül, érezni a haja simogatását az arcomon, a törékeny testét a karjaimban, leírhatatlanul megnyugtató érzés volt. A szívem kihagyott egy ütemet, amikor megmozdult, vagy, amikor megremegett, amikor nagyot sóhajtott. Amikor a nevemet sóhajtotta.
Az elmúlt nyolc hónapban sok éjszakát töltöttem a Knight háztól egy utcányira. Tökéletesen hallottam a mozgolódásait. Semmi közös nem volt a kettőben, így tudtam, hogy nincsen rémálma.
Mintha ezer év telt volna el azóta, hogy árnyékként ültem a Jeep-ben, és csak figyeltem az életét. Egy egész világ választott el minket. Aztán, belerángattam a saját világomba, önző módon.
Ha csak egyetlen egyszer voltam az életemben önző, akkor boldog voltam, hogy az a döntésem volt az.
De az időzítés nem volt tökéletes.
Az lett volna valaha? A világomban háború dűlt. A démonok át akarták venni mind az emberek, mind az angyalok irányítását.
Ahelyett, hogy védelmeztem volna Lily életét, komplett veszélybe sodortam. Bár, szerettem volna azt hinni, hogy a lépésem elkerülhetetlen volt.
Hiszen a rémálmai megkeserítették az életét. De mi van, ha az álmok eleve miattam alakultak ki? Minden összefügg mindennel – mondogatta annak idején az apám.
Tudtam, hogy mit mondott volna Steven Hill, ha élt volna. Gondold végig a lehetőségeket, Ash. Mivel vagy képes együtt élni? Azzal, hogy veszélybe sodortad, de annyi szeretetet adtatok egymásnak, mint még soha senki a történelemben, vagy azzal, hogy leélte az életét valaki más mellett, míg a te létezésedről sem tudott? Nem volt kérdés, hogy mit válaszoltam volna. Ott feküdt mellettem a válasz, nemde?
Lily megmozdult és átfordult a másik oldalára. Az arcát a mellkasomba temette, majd felnézett rám.
- Azt hittem, hogy alszol – suttogtam és elsimítottam egy szőke tincset a szeméből. Elnevette magát és kezét-lábát körém fonta.
- Szerinted nem érzem, hogy te még mindig éberen fekszel? De igen – vágta rá. Egy teljesen másik lány nézett farkasszemet velem, mint, akit a papírjaimból megismertem. Az a lány nem mert volna szembenézni Sean-nal, sőt, nem mert volna egy ágyban aludni velem. Lily mindkettőnket meglepte.
- Mi az? – Lily kíváncsian nézett rám és beletúrt a hajamba. Imádott a hajamban turkálni, számomra ismeretlen okokból. Én viszont azt imádtam, ahogy hozzám ért, szóval nem szóltam egy szót sem.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...