--- LILY ---
Jóval az ébresztőóra előtt ébredtem. Carter hívása óta 3 és fél óra telhetett el.
Amikor átfordultam a másik oldalamra, hogy átöleljem Ashton-t, a kezem csak az üres lepedőt érintette.
Felültem, az egyik kezemmel beletúrtam a hajamba és köhécseltem egyet, mert tudtam, hogy ha Ash a házban van, meghallja a hangomat.
Egy perc sem kellett, hogy egy tálcát egyensúlyozva jöjjön be az ajtón.
- Jó reggelt – köszönt és az ölembe helyezte a tálcát.
- Jó reggelt – nyújtózkodtam egyet, majd odahajoltam hozzá, hogy megpusziljam.
- Jól vagy? – kérdezte Ashton. Nem tudtam, hogy mire érti. A tegnap éjszakára, a ma hajnali beszélgetésünkre, a sorsfordító utazás kezdetére vagy, hogy jól vagyok-e reggelhez képest.
- Az ember nem tud normálisan válaszolni erre a kérdésre. Főleg egy olyan embernek, aki pontosan tudja, hogy mit érzek – mosolyogva forgattam meg a szemeimet.
A szervezetemben angyalvér volt, mert lefeküdtem életem szerelmével. Az egykori legjobb barátja és annak pszichopata barátnője meg akart ölni, kétszer majdnem sikerült is nekik. A testőreim, pedig egy szintén kissé pszichopata és egy tudós volt, akinek már legalább egy doktorival kellett volna rendelkeznie, ha nem többel.
Ezekhez képest, egészen jól voltam.
Mert ehhez a világhoz tartoztam.
- Azért, elmondod, hogy mit érzel? – beleharaptam a pirítósba és a kérdésére felvontam mindkét szemöldökömet, mosolyogva.
- Kíváncsi vagy rá, mi? – kérdeztem vissza, majdnem teli szájjal. – Sosem éreztem magam ennyire boldognak.
- Akkor én már elégedett vagyok – a kissé vajas számmal pusziltam meg.
- Akkor már mindketten – félrelöktem a tálcát és feltérdeltem, hogy rárepüljek az ajkára. Éreztem, hogy egy pillanatra ellenkezni akar, de végül megadta magát. Összehúzott szemmel húzódtam el tőle és visszahuppantam a fenekemre.
- Soha nem fogsz többé hozzám érni? Csak azért... - nem kellett befejeznem a mondatot. – Akárhogyan is, de folyamatosan áldozat leszek. Én vagyok a préda, Ő a vadász. És rám vadászik. Ez mindig így lesz. Nem teszi se többé, se kevesebbé, ha megcsókolsz.
- Tudom, én csak... Még meg kell szoknom... ezt az egészet.
- Milyen egészet?
- Téged. Hogy mennyire... te vagy. És, hogy akármit is elszúrok, te itt vagy – elakadt a lélegzetem, majd vettem egy mély levegőt.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...