--- LILY ---
A pillantásom végigszaladt Ashton-on. Rögtön összeszorult a gyomrom, a torkom, tulajdonképpen az egész testem. Csípték a szemeimet a könnycseppek.
Tudja – futott végig az agyamon rögtön, amint belenéztem a szemébe.
De mindegy volt. Az öregedési probléma az agyam hátsó felébe került. Ashton jelenléte elfeledtette velem. És ez a felejtés jó volt.
Az ajkai szeretetteljes mosolyra húzódtak és ez, mintha még nagyobbá vált volna, amikor meglátta, hogy az Ő pulcsija van rajtam.
De még mindig ott toporogtam a bejáratnál. Az út autómentes volt, ahogyan az egész környék is. Szombat délelőttönként a kutya sem jár Carber belvárosában. Mintha az egész város elnéptelenedett volna. És ez még jobban előhozta Ashton tökéletes kisugárzását.
A harag és a kételkedés hirtelen eltűnt az agyamból. Csak a csókjaira vágytam.
Elrugaszkodtam a járdáról, végigszaladtam az úton és a karjaiba zuhantam. Nem engedtem, hogy bármit is mondjon, ami előhozta volna a szörnyű gondolataimat. Megcsókoltam, de olyan hevesen, mint még soha azelőtt. Lábujjhegyre álltam, hogy át tudjam karolni a nyakát, hogy bele tudjak túrni a hajába, miközben még mindig egymás ajkait ízlelgettük. Alig kaptam levegőt, amikor kihúzta a hajamból a gumit, hogy Ő is bele tudjon túrni az én hajamba. Az egyik keze a hajamban volt, a másik a nyakamtól lefelé indult és a derekamnál állt meg. A mellkasunk összeütődött, belekapaszkodtam, hogy soha ne engedjen el. Az előző este volt a kezdet, ez, pedig az utántöltés. Mint a drogosnak a napi adagja.
Ashton megfordított és felültetett a Jeep motorháztetőjére. Ahogy a lábaimat a dereka köré csavartam, az ajka úgy haladt lefelé, a nyakamra.
- Kimerítjük a közszeméremsértés fogalmát – suttogta szinte a bőrömnek. Elnevettem magam.
- Fogd be és csókolj! – mondtam erre én, és újra közel húztam magamhoz, hogy eleget tegyen a kérésemnek.
Ashton válla fölött, viszont megláttam Carter irodájának az ablakát. A fiú ott állt az ablak mögött, minket nézett.
Ekkor jutott újra az eszembe az öregedés. A méreg megtöltötte az ereimet.
Eltoltam magamtól Ashton-t. Először furcsán nézett rám, aztán meglátta, hogy már nem mosolygok, és ahogyan belenézett a szemembe, láthatta, hogy az sem mosolyog többé. A lábaim elernyedtek a dereka körül, a kezeim visszaestek a combomra. De Ő még mindig az arcomat fogta a kezében. Ezért nem tudtam lepattanni és elszaladni, minél messzebb tőle.
- Tudom, hogy Luke elmondta neked – jelentette ki egyszerűen, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne. Mit is gondoltam? Hogy Luke nem fogja elmondani az öccsének, hogy mit kottyintott el a barátnőjének, aki eleve olyan labilis természetű, mint, akit az elmegyógyintézetben kezelnek? Ezt te sem gondoltad komolyan, Lily.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...