L I L Y
________________________
Már éjfél felé járt az óra mutatója és az időjárás is elkezdett hűvösebb lenni, ebből a táncoló nephilim sereg nem vett észre sokat, szinte az összes ember kezében ott volt az a bizonyos piros pohár. De mivel én se forróvérű, se részeg nem voltam, ezért muszáj volt ruhát cserélnem.
Az egyik vendégszobában pakoltunk le, én, pedig rögtön fogtam a cuccomat és beballagtam a szobából nyíló fürdőbe. Naivan azt hittem, hogy elég érettek vagyunk ahhoz, hogy ne csukjam be magam után az ajtót. De, amikor lecsúsztattam a vállamon a ruhám pántját, hallottam, hogy az ágy, amin Ashton ült, megreccsen és a rajta ülő ember fészkelődni kezd rajta.
Félig leengedett vállpántokkal hajoltam be a szobába és az ágyra dobtam a farmerkabátomat, egy dühös pillantást lövellve Ash felé. Egy vigyorral válaszolt, mire megforgattam a szememet és visszaléptem a fürdőbe. Hátat fordítottam az ajtónak, gondolva, úgy biztos jobb lesz. Megfogtam a ruhám alját, miután kibújtam a szandálomból és áthúztam a fejemen. Az ágy még egyszer megreccsent. Lecsaptam a ruhámat a szennyes kosárra és felmorogtam.
- Szeretlek, de, amikor leselkedsz, ki tudnálak nyírni! – mondtam teljes őszinteséggel, amikor megráztam a táskámból kivett felsőmet.
- Hé, ilyenkor is az őrangyalod vagyok! – háborodott fel Ashton.
- Igen, de amiktől most meg kell védened azok a porcicák, mert Carter nem nagyon szeret takarítani! – szóltam vissza és mielőtt felhúztam volna a pólómat, felé fordultam, nem is törődve azzal, hogy fehérnemű van csak rajtam. – Szem becsuk!
Folyamatosan rajta tartottam a szememet, amikor felöltöztem, hogy még véletlenül se nyissa ki a szemét. Begomboltam a nadrágomat és felhúztam a zoknimat, majd halkan visszamentem a szobába, felvenni a teniszcipőmet. Elé álltam és lehajolva, finoman megcsókoltam.
- Gyere, menjünk! – hajoltam el tőle és megragadtam a kezét, hogy felállítsam.
Az óceánparti ház hátsókertjében továbbra is dübörgött a zene, a tömeg viszont már nem ugrált, de úgy tűnt, hogy a pia valamilyen kifogyhatatlan forrásból táplálkozik. Aztán eszembe jutott, hogy az egész buli „felbujtója" egy bár tulajdonosa.
Ez az ember éppen egy cigibe szívott bele és felállt az emelvényre, ahonnan a megérkezésünkkor lerángattuk. Lejjebb tekerte a hangerőt, majd lenémította, a tömeg, pedig felé fordult. Carter szívott még kettőt, majd kifújta a füstöt. Éppen egy ilyen pillanatot sikerült megörökítenem a telefonommal, hogy majd ezzel zsaroljam a tudóspalántát.
YOU ARE READING
Awakening 1. - Ébredés
Fantasy" Ez egy sorsszerinti szerelem " Mi a különbség a Végzet és a Sors között? Lily Knight mindent megtesz azért, hogy életben maradjon. Viszont azt nem tudja, hogy másvalaki, nem is olyan messziről ugyanezt próbálja elérni, az élete árán is. Ashton Hil...