Viața asta!
Sunt supusă la chestiile astea, oamenii mor din cauza mea, unul câte unul. Nu prea vorbesc cu prieteni mei deoarece îmi este frică ca ei să nu fie luați ca și părinții mei.Plus că dacă vor afla cine sunt. ....mă vor urî ,dacă vor afla , nici nu știu Cum aș putea să mai dau ochii cu ei.Ținând cont ca până și acum ,situația e încă periculoasă. Pentru că sunt o criminală. ...Azi începe prima zi de liceu. După vacanța de vară ,pe care pot spune că nu am avut-o. Am fost plecată peste tot, însă cu lucruri murdare. .......
Am ajuns la liceu. Pare să fie altfel de cât îmi amintesc. .....A da! E din cauza renovărilor recente, am înțeles că e super acum, sala se sport e mai mare, vom avea bazin de înot și încă un etaj.
Mă uitam pe orar. Prima oră:Desen.
Ceva destul de decent, fără note și stres ,plus că dacă profa e aceeași de anul trecut, nici nu voi avea vreo grijă ........
?:Hey! Tu. .....mă ajuți puțin , m-am rătăcit. .?
Eu: Nu știu nici eu prea bine școală ,însă știu în general clasele. Unde vrei să ajungi?
?:În clasa B7. O ști?
Eu:Aaaa. ....da. ..acolo am oră și eu! Haide!
?:Ok. Apropo, pe tine Cum te cheamă?
Eu:Ana. Pe tine?
?:Lily
Eu:Am ajuns!
Lily:Ce bine! Credeam că voi întârzia! Mulțumesc mult!
Eu:Nu ai pentru ce
M-am așezat la locul meu normal, așteptând profa, gândindu-ma la următoarea oră, matematică. Serios acum, cine a inventat materia ăsta? Ar trebui aspru pedepsit.
Lily:Pot să stau lângă tine?
Eu:Da, de ce nu?
Lily:Wow. ...desenezi de mult timp?
Eu:Agenda mea! Nu umbla!!
Lily:E chiar atât de importantă?
Eu:Da, este ca un fel de jurnal, în care mai desenez.
Lily:Desenele sunt frumoase oricum. Însă nu mi-ai răspuns, desenezi de mult timp?
Eu: Da, de ceva timp. Astea sunt niște schițe, uite desenele astea!
Lily:Îmi poți da unul?
Eu:Da, ia chiar două dacă vrei! Alege liniștită ce îți place!
Lily:Astea două! Par cele mai frumoase!
?:Ai desene frumoase!
Eu:Aaah! Cine ești? !
?: Cristian. Poate mă ști. ... *zâmbește*
Eu:Habar nu am cine ești!
Lily:E cel mai popular băiat din școală, cel puțin eu așa am auzit. *șoaptă*
Eu:Și. ...ar trebui să îmi pese. ..?
Lily:Nu știu. .....poate este un tip de treabă
Eu:Mda......sincer eu nu prea cred. ....
Lily:Uită-te la el! Este Perfect!
Eu:Nu irosi cuvântul aiurea. E frumos, nu neg asta, dar. .....nu e perfect!
Lily:Uite ce păr frumos are, negru și ochii tot negri!
Eu:Există alții și mai frumoși.
Lily:Ca de exemplu. ....?
CITEȘTI
Premiul De A Rămâne În Viață
AventuraViața e o competiție iar , premiul e de a rămâne în viață. Povestea prinde sens mai târziu