E iubitul ei?

9 1 0
                                    

Nu au trecut nici cinci minute și era deja aici. Oare boala asta e atât de urgenta sau este o șmecherie, așa cum am crezut de la început.

BB:Deci. .....cum te simți acum?
Eu:...amețită. ..
BB:Ai băut ceva ?
Eu:Nu
BB:Fumezi?
Eu: Nu. ..
BB:Ai simțit vreo înțepătura când a venit spre tine?
Eu:Da! De fiecare dată. ..mi se pare ciudat. ...ni știu ce să zic. ..
BB: Pot să văd pastilele?
Eu:Da. ..
BB:Așa cum credeam. .....se pare că idiotul ține la tatăl său. ..
Eu:Ce vrei să spui?
BB: Poți să te întorci?
Eu:...ok. ..
BB:Acum te doare?
Eu:Da. ...destul de tare.
BB:Ai gheață?
Eu:Nu știu.
BB:Stai să văd!

Se uită prin frigider. Sunt destul de sigură că nu am gheață. Dar poate că. ....

BB:Mda. ..nu ai.
Eu: Dar nu putem folosi altceva?
BB:Ba da.

Iar se uită prin frigider. Ba nu, nu se uită. Ce face? Deci efectiv stă cu fața la frigider și nu se uită la nimic, la NIMIC. Să îl întreb ce face? Mmmm. ...mai bine nu. Pare deja destul de nervos. Încă mai stă acolo, o să înghețe. Dar, se pare că nu îi pasă , cât o să mai stea acolo și totuși ce face? !

BB:Gata!
Eu:Ce făceai acolo?
BB:Asta contează?
Eu: ....puțin. ...
BB:Te poți întoarce?
Eu:Da. Dar de ce?

Simt cum își pune mâna pe umărul meu drept apoi pe cel stâng. Ok. .....mă sperie. ...
Simt cum își lipește buzele de gâtul meu.

Ăăăăăăă. ....ce....ar trebui să fac?
Este oarecum bine, dar altceva decât asta ,nu a găsit? Ce vrea prin chestia asta?
Nu pot spune că mă doare acum, este chiar plăcut. .....CE NAIBA VORBESC? !

Offf. ...ce minte mai am și eu. .....Ce să fac, dacă mă mișc, poate că. .....mai bine rămân așa. Plus că are mai multă forță și mă poate întoarce oricând.

*Ding-dong*

BB:Intră!

E nebun! Nu știu cine poate fi dar nu vreau să mă vadă așa. Te rog să nu fie Thomas, oricine numai el nu.

Mda. ..și spre norocul meu, el era. De ce am lăsat iar ușa deschisă .A doua oară deja!

Thomas:Ia mâna de pe ea!
BB: pff. ...nu am dreptul?
Thomas:Nu! Nimeni nu are.
BB:Îți cedez locul meu. Nu am atât timp de pierdut, ai face bine să ai grijă de ea.

Și a plecat fără să îmi spună din ce cauză mă simțeam rău.

Thomas:Îl cunoști?
Eu:Da! Nu e mare lucru. El nu este un vampir! Nu ai de ce să te sperii.
Thomas:Deci unde ști? Dacă tine asta secret?
Eu:Nu poate să țină chestia asta secret timp de 2 ani.
Thomas: Ok. ...dar pot să știu și eu ce făcea?
Eu: Păi vezi. ..tu. *i-am povestit ce a făcut*
Thomas:Ce porc! Și acum te simți mai bine?
Eu:Mda. ..însă tot destul de nasol. ...
Thomas:Închide-ți ochii și nu îi deschide până nu îți zic eu.
Eu:....ok. ...

Sper doar să nu îl aducă pe Marcus cu el. E singura mea rugăminte. Sincer, nu cred că cer chiar atât de mult?

Simt cum două mâini se așează pe umeri mei.

Thomas:Deschide ochii!

Huh? Ce? Unde? M-am prins. O să facă aceeași chestie ca și BB.
Sincera să fiu, încep să cred că ei au plănuit toată chestia asta. Și de ce îmi place? Ce mă apucă? !La NAIBA! Se vede că nu am dormit prea bine. Chiar aș avea nevoie de un somn liniștit.

Eu:Thomas?
Thomas:Da?
Eu:Îmi este somn ,mă ajuți să. ...

Simt cum cad din picioare, fără să pot să mă prind de ceva. Aterizez cu capul pe podea, au!

Asta chiar a durut. Încerc să mă ridic dar degeaba însă, nu pot să îmi mișc nici măcar mâna.

Thomas:Te duc să dormi, stau cu tine. Și nu îmi pasă ce zici!

Huh? Ce? Nu am auzit ce a zis. ...

Eu: Ce. ...Ai zis?
Thomas:Te duc să dormi, eu rămân cu tine și nu îmi pasă ce zici!
Eu:....o. ..k. ..

Off. .mă doare capul, picioarele și stomacul. Dar nu pot să adorm. Pur și simplu nu pot chiar dacă sunt obosită. Am să încerc totuși. .......

*Din perspectiva lui Thomas*

Mă așez lângă ea și încerc să o adorm. Se pare că am reușit. (Media)
Sper ca tata să nu observe că lipsesc. Pe cine păcălesc? Normal că va observa, poate dacă îl sun pe Marcus și îi spun că sunt la un prieten. Dar ,nu vreau să o trezesc. Eh, asta e acum. Însă sunt curios. Ce a pățit? Nici vineri nu a venit la școală și nici astăzi nu este în formă. Oare i-a făcut tipul ăla ceva? Și mai important este. .....Cine era și el?

Am impresia că îmi ascunde ceva însă, am să aflu eu ce. Poate că ăla era iubitul ei. .....Ar trebui să o întreb, dar am să o fac mâine, ca să poată să își revină.

Vreau să văd ce are mai exact la gât. Ceva este necurat aici dar însă nu știu ce.

O....nu! Nu cred că a făcut asta! Dar, poate nu este ea de vină dacă cineva a. .....EL ESTE!
Ar trebui să vină mâine aici și să vorbesc puțin cu el.

Premiul De A Rămâne În ViațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum