Thomas:Mergem la spital! Acum!
Eu:Nu mergem niciunde!
Thomas:Ai înnebunit? Sângerezi! E grav!
Eu:Nu e atât de grav. Unde sângerez, totuși?
Thomas:Stai să văd. .....mda. .....la gât. ....
Eu:Serios?
Thomas: Da. ....nu e prea normal, mă așteptam să vină de la spate. ...Hai la spital!
Eu:Nu!
Thomas: De ce?
Eu: Pfff. ...credeam că ști. ...mirosul e prea puternic, dacă ne atacă. ...
Thomas:Care ar fi șansele? Haide!
Eu:Nu! Ascultă-mă acum! Nu e bine! Am să mă șterg și am să mă pasez iar totul va fi bine. .....Mă voi descurca!
Thomas:Ok. Nu mergem dar rămân cu tine, pentru orice caz. ....
Eu:Nu trebuie. Nu am 5 ani.
Thomas:Atunci hai!
Eu:Ok, rămâi. ...M-am dus la baie. Cum am reușit să mă lovesc atât de tare? Și chiar la gât? Asta e ciudat. ....
Hugh? Am simțit un fior colindându-mi șirea spinării. M-am întors repede, nu era nimeni. ......Închid geamul, dar nu înainte de a arunca o privire, nici afară nu este nimeni. Ciudat. .......
Unde erau pansamente alea? Cred că sunt la Thomas.
Eu:Thomas!
Nu răspunde! La naiba!
?: Ne întâlnim din nou, prințesă. ......
Eu:Cine ești?
?:Îți dau un indiciu. .......Numele meu începe cu M. .....
Eu:Marcus. ....?
Marcus:Mda.
Eu:Unde e Thomas?Deja regret că l-am întrebat asta.
Marcus:A plecat acasă.
Eu:Și tu cum ai ajuns aici?
Marcus: Pe ușă. Ai uitat-o deschisăCe idioată sunt câteodată. ....
Eu:......
Marcus: De ce nu zici nimic?
Eu:......
Marcus:Înțeleg. Te intimidez, nu?
Eu:.....Prefer să tac din gură, orice răspuns de al meu îl poate duce pe idiotul ăsta la altceva. .....
Marcus:Te fac eu să vorbești!
Se apropie de mine, nu știu ce să fac. .....Cum să mă mișc. Norocul meu este că am văzut baia cu ușa deschisă și am alergat până acolo. ....Țin să spun că la mine baia are încuietoare așa că încă un motiv să mă ascund acolo. ...
Marcus:Bărbații sunt mai rapizi, pui, nu ai învățat asta? *rânjet*
Cum a ajuns în spatele meu așa repede? Am făcut atâtea antrenamente cu viteza și un răsfățat mă ajunge! Grozav! Și partea cea mai bună este că a venit și m-a dus în baie și a închis și ușa. ......deja mă sperie. ....
Are un râs malefic. Plin de. ...ură. ....
Marcus:Deci să vedem. ...Întoarce-te!
Eu: Ce?
Marcus:Ascultă-mă!
Eu:De ce aș face asta? !M-a întors cu spatele la el. Nu am putut să mă opun. ...
Simt cum își pune mâna pe gâtul meu. ....și apoi ceva mă înțeapă. .Eu:AU!
Marcus:Trebuia să țipi?
Eu:Doare. ...Mă sperie puțin în momentul ăsta. ......simt cum tremur. Sincer acum, de ce rămân eu mereu singură cu un băiat? !
Și nu is genul ăla de fată căreia să îi placă. Bine, doar în prezența lui.....e pur și simplu. ...CE TOT VORBESC?!NU ÎMI PLACE DE EL! NU ȘI NU! ÎN LOC SĂ AM O BĂTAIE CU MARCUS
EU MĂ GÂNDESC LA BĂIEȚI, CE IDIOATĂ EȘTI ANA!Eu:Lasă-mă!
Marcus:Vrei să te vindeci sau nu?
Eu: Da. Dar, rana se va vindeca singură, fără ajutorul tău.
Marcus:Asta nu e o rană care se vindecă. ....
Eu:Cum adică?
Marcus:Ai o boală.
Eu: Ce mai exact?
Marcus:Nu îi știu numele. Dar cred că o ai de mult timp.
Eu:Și cu ce mă afectează asta pe mine, e doar puțin sânge?
Marcus:Nu chiar. Ascultă-mă! Sunt 2 moduri în care să îți dai seama dacă ai boala sau nu.
Eu:Adică?
Marcus:Îți va curge sânge din gât sau ochii. Depinde de la om la om.
Eu:Și Cum pot să o rezolv?
Marcus:Nu poți. Nu poți decât să o tratezi ca să nu te afecteze. ....Ce născocire! Doar m-am lovit și nimic mai mult. Nu îl cred însă, ce ar acea de câștigat din asta. Încrederea mea? Prietenia mea? Secretele mele? Oricum nu va obține NIMIC!
Marcus: Poate nu mă crezi dar ascultă, ia pastilele astea în fiecare zi ,doar seara. Când ți se vor termina vino la mine, sau sună -mă, ăsta e numărul meu. Apropo ,dacă uiți să le ei ,încearcă să nu plângi, vei plânge cu sânge.
Eu:Ce? !Nu știu sincer să spun. ..adică să plâng cu sânge? E ciudat. ......nu am să iau pastilele ,vreau să văd ce se va întâmpla.
Marcus:Și alte lucruri rele nu vei putea pății, poate Îți te vei simți mai prost, dar doar atât. Eu plec acum! Pa!
Eu:Pa. .?Oare l-a adus Thomas? Se pare că m-am înșelat în privința lui, dar totuși nu cred. ...ceva nu e bine la el. ....O simt. ....
CITEȘTI
Premiul De A Rămâne În Viață
AventuraViața e o competiție iar , premiul e de a rămâne în viață. Povestea prinde sens mai târziu