Ce este rău în asta?

3 1 0
                                    

*Din perspectiva Anei*

Mă tot gândesc la ce s-a întâmplat. Ar fi bine să vorbesc cu BB? Până la urmă se pare că el îl știe pe Marcus chiar mai bine decât Thomas, cea ce e ciudat. Sunt curioasa dacă a mai făcut asta și altor fete sau eu sunt singura victimă? Sinceră să fiu, cel mai important mi se pare faptul că pur și simplu, m-a drogat dar , se pare că nu am ajuns obsedată de ele.....

Știu că și în copilărie ,nu prea răceam ,era destul de rar. Și când mă tăiam îmi reveneam repede. Au un sistem imunitar de fier, presupun.

Sunt curioasă dacă acum pot să merg mai ca lumea.

*După 2 minute*

Se pare că merg mai rău decât oamenii fără picioare. Cum e asta posibil? ! Aaaa, da. Nu am mâncat nimic azi. Atunci, mă duc la bucătărie să rezolv problema.

Eu:Thomas!
Thomas:Ce?
Eu:Mă duc la bucătărie să fac de mâncare, vrei să îți pregătesc ceva?
Thomas:Fac eu de mâncare!
Eu:Ești groaznic la gătit!
Thomas:Și tu la fel!
Eu:Hey!

Am început să râdem ca doi nebuni. Amândoi știm că nu avem nici o treabă cu bucătăria. Sincer, ăsta e cel mai frumos moment al zilei. Ar fii frumos ca în fiecare zi să am un astfel de moment. Dar, deja mă cuprinde foamea așa că mă duc să mănânc ceva.

Un fruct, o legumă, orice. Simt cum mor de foame.

Am găsit prin frigider niște căpșuni! Yey!

Am adus căpșunile în sufragerie ,unde am început să mănânc.

Eu:Ce te uiți așa? Mănâncă sau o să rămâi fără!
Thomas:Nu le poți mânca pe toate oricum.
Eu:Ba pot. Mă jignești!
Thomas:Ba nu poți.
Eu:Facem un pariu?
Thomas:Ok.
Eu: Dacă le mănânc pe toate, îmi iei ciocolată, dar dacă nu le mănânc pe toate, cea ce nu se va întâmpla, îți iau eu ciocolata, ce zici?
Thomas:Accept.

Habar nu are cu cine s-a pus. Trebuia totuși să îi spun că mor de foame ca să știe că are puține șanse să câștige. Plus că, să mănânc căpșuni e una din pasiunile mele. Chiar și dacă nu câștig, măcar am să mănânc câteva căpșuni.

Eu:Gata!
Thomas:Ce? Cum? Unde le-ai ascuns?
Eu:În stomac.
Thomas:Ce șmecherie mai e și asta?
Eu:Nu e nici o șmecherie. Îmi era foame.
Thomas:Ok, atunci mă duc să cumpăr ciocolata, de care vrei?
Eu:Mmmm. ...cu alune!
Thomas:Ok, mă duc la magazin, și tu rămâi aici, ok?
Eu:Ok!

Bingo! Timpul perfect în care să îl sun pe BB!

Eu:Alo?
BB:Bine că ai sunat! Te-a drogat!
Eu:Știu deja.
BB:Cum te vei răzbuna?
Eu:Nu am să o fac.
BB:Ce? Dar, tu tot timpul. ...
Eu:Mă răzbunam în cel mai acru mod? Știu, mereu făceam asta.
BB: De data asta ,chiar ar merita! Eu, în locul tău l-as fi omorât!
Eu:Eu nu pot să îl bat! Încep să cred că și el este un agent sau ceva de genul.
BB:A fost. ...
Eu:Serios?* Știam eu! *
BB:Mda, a fost chiar în sediul nostru.

De acolo știe că eu sunt 7. De acolo știe tot.

Eu:Și. ..când a plecat din sediu?
BB:Exact cu o zi după venirea ta.
Eu:Și atunci. ...înseamnă că de acolo mă cunoaște. Dar, eu de ce nu l-am cunoscut. Adică, cum putea el să mă cunoască și eu să nu îl cunosc? !
BB: Păi. ..l-am pus să te spioneze în prima ta zi dar se pare că a plecat după ce a furat câteva informații importante și cred că le-a dat tatălui său, primarul. E un trădător!
Eu:Vreau să te întreb ceva important, poate tu ști.
BB:Spune despre ce este vorba.
Eu: Păi ,mai ști planul de acum un an?
BB:Ăăă. ..da! Ce este cu el?
Eu: Păi. ..

Simt cum telefonul îmi este tras din mână. Mă întorc cu spatele și îl văd pe Thomas. O nu! Trebuie să îl iau.

Thomas:Spune repede ce vrei de la ea!
Eu:Thomas! Da-mi telefonul!
Thomas:Nu. Cel puțin nu până nu termin cu tipul ăsta.
Eu: Dar. ...Thomas
Thomas:Ce vrei de la ea?
BB: Nu ți-a zis cine sunt?
Thomas:...Nu. .?
BB:Bine a făcut.
Thomas:Ce vrei să spui prin asta? BB:Întreab-o pe ea.
Thomas:Ana!

Am dat de bucluc. Nu putea și BB, să tacă, adică face asta tot timpul dar acum își deschide gura!

Thomas:Cine e ăsta și ce vrea de la tine? !
Eu:*îi iau telefonul*Ce te-a apucat să vorbești de asta? ! Ți-am zis că suntem doar prieteni!

Am încercat să adaptez cumva situația. Se pare că BB a înțeles jocul meu și mi-a dat apă la moară.

BB: Dar. . Ști. ..eu
Eu: Nici un tu! Mă enervezi, nu vreau să te mai văd în viața mea! !!

Spun asta închizând telefonul. Se pare că și Thomas a fost păcălit. Nu îmi place să îl mint așa. Dar, dacă el află despre asta s-ar putea ca BB să îl omoare. Vreau doar să îl protejez, ce este rău în chestia asta.

Premiul De A Rămâne În ViațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum