8.

1.8K 122 6
                                    

Už zase mě probudí to otravné slunce. Měla bych se naučit zatahovat závěsy, než půjdu spát. Vyhnula bych se nežádaného probuzení. Za mého tichého nadávání se vyhrabu z postele a odejdu do koupelny udělat ze sebe člověka. Umytá a převlečená se odeberu do kuchyně, jelikož se mi začal ozývat žaludek. Vejdu do kuchyně a pozdravím. Zastavím se v polovině pohybu. Co je to za lidi? Všichni strnou včetně mě. Fajn, jen zachovej klid.

„Tak na tohle budu potřebovat kafe." zamumlám si pro sebe. Podle uchechtnutí soudím, že to všichni slyšeli. Vydám se ke kávovaru a začnu si dělat kafe. Za pár minut si vezmu teplý šálek kávy do rukou a jdu se posadit k ostatním.

„Můžeme začít. Moje první otázka zní. Kdo jste?" zeptám se, zatímco upíjím kávu.

„Víš, Annabeth jak jsem ti povídal o mém týmu?" ozve se Tony, kterého jsem mezi těmi lidmi přehlédla.

„Hmm..." přikývnu. „Můj tým se jmenuje Avengers. Avengers je projekt, který má za úkol shromáždit lidi se superschopnostmi s cílem chránit lidstvo." vysvětluje trpělivě Tony.

„Pokud dobře chápu. Každý z vás je obdařen nějakou superschopností a pomocí nich chráníte lidi." zopakuju tu samou informaci znovu.

„A co máš ty za superschopnost? Mít ego větší než tvůj dům?" zeptám se s úšklebkem. Znova za dnešní ráno se ozve uchechtnutí.

„Ta holka se mi líbí." zkonstatuje nějaký blonďák s modrýma očima, který není zdaleka tak hezký jako Steve.

„Klid Legolasi." řekne k onomu blonďákovi. To je ten Legolas.

„Jen pro info. Moje superschopnost je moje genialita." oznámí mi uraženě Tony.

„To uznávám. Viděla jsem tě hacknout pár systémů." řeknu s úsměvem.

„Asi bych vás měl představit." ujme se toho pro změnu Steve. Odkud se sakra zjevil? On umí snad čarovat? Dneska bych se už ničemu nedivila. Jako k první se dostaneme k rudovlásce s nebezpečným pohledem. Její pohled mi udělal husinu po celém těle. Není to náhodou ta Stevova kolegyně, o které mi říkal? Ta nájemná vražedkyně?

„Tohle je Natasha Romanoff neboli Black Widow. Dříve nájemný zabiják, dnes skvělá agentka." představí ji Steve. Jo, trefila jsem se.

„Já jsem Annabeth Laureen. Těší mě. Steve mi o vás povídal." dodám a usměju se.

„Doufám, že v dobrém." usměje se na zpět ona.

„No tak Nat. Víš, že to jinak neumím." ušklíbne se Steve.

„Já vím." poplácá ho po rameni.

„Annabeth, tykej mi, ostatně jako všem tady." řekne a jde si sednout. Další na řadu přijde pro mě již známý člověk, Legolas.

„A tohle je-" chce ho představit Steve, ale já mu do toho skočím.

„Legolas." řeknu s úšklebkem.

„Já preferuji Clint Barton nebo Hawkeye. Můžeš mi říkat, jak chceš ty."usměje se a mrkne na mě.

„Dobře, Clinte. Já jsem Annabeth Laureen, což si předpokládám, už slyšel." představím se.

„Nedalo se to přeslechnout, stejně tak se nedalo přeslechnout, jak Tony vyprávěl o tom, že děláš lukostřelbu a jsi dobrá. Moc rád si tě vyzkouším." řekne s mírným úšklebkem.

„Mám se začít bát?" otážu se hraně vystrašeně. „Možná." mykne rameny Clint.

Přejdeme k dalšímu členu týmu. Je to urostlý blonďák s azurově modrýma očima. I když je oblečen normálně, připadá mi divný.

Pure lightKde žijí příběhy. Začni objevovat