4-...της ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
Ο κύριος Ελ παρατηρούσε τα βιογραφικά αρκετή ώρα. Καμιά υποψηφία δεν του γέμιζε το μάτι, έψαχνε το διαφορετικό. Ο Σπένσερ τον παρατηρούσε καχύποπτα.
"Τι συμβαίνει;"
"Βαρετές όλες" απάντησε ενώ κοίταξε το ρολόι του. Η ώρα είχε περάσει και πολύ σύντομα θα ερχόταν ο φίλος του
"Τι ψάχνεις να βρεις Κρίστιαν;" τον ρώτησε αμέσως ήταν από τους λίγους ανθρώπους που τον φώναζαν με αυτό το όνομα.
"Την κατάλληλη, αυτή που θα με κάνει να διασκεδάσω περισσότερο"
"Το ξέρεις πως είσαι ένα περιζήτητος εργένης, δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου μαζί με τους άλλους γι' αυτό το παιχνίδι"
"Σιωπή κράτα τους φίλους κοντά και τους εχθρούς πιο κοντά" γρύλισε σοβαρά
"Όπως θέλεις, το ξέρεις πως υπάρχουν κίνδυνοι, πως ο πατέρας σου σε προετοίμαζε"
"Θα ολοκληρώσω τη συλλογή" απάντησε αμέσως "πότε είναι η επόμενη δημοπρασία;"
"Σε ένα μήνα από τώρα" απάντησε ο ακόλουθος και δεξί του χέρι.
"Αυτή" φώναξε ενθουσιασμένος ο Κρίστιαν... "αυτή είναι διαφορετική, θα κάνει τα πάντα..."
Ο ακόλουθος κοίταξε την γυναίκα στη φωτογραφία, παραξενεύτηκε το αφεντικό του είχε την ικανότητα να διαβάζει πρόσωπα. "Θα τη φωνάξω για συνέντευξη" τόνισε κοφτά.
Ο Κρίστιαν κοίταξε άλλη μια φορά το πανάκριβο ρολόι. "ήρθε" Το μπλουζάκι αποκτούσε νέες διαστάσεις καθώς το ύφασμα άγγιζε τους κοιλιακούς, ενώ το τζιν παντελόνι αγκάλιαζε τους σμιλευμένους γλουτούς ενώ τα τατουάζ στο κορμί του φανέρωναν κανόνες και νόμους μιας άλλης ζωής.
"Πάντα στην ώρα μου" του είπε ο Ρέι καθώς μάρσαρε το πανάκριβο αυτοκίνητο.
"Φαντάζομαι πως δεν αργείς και ποτέ στα ραντεβού με την αδερφή μου" του είπε απότομα
Ο Ρέι Άστον τα έχασε.. "το ξέρεις;"
YOU ARE READING
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...