31- ... του ΤΡΟΜΟΥ (2)
Η Ρίτα χτύπησε το κουδούνι για πολλοστή φορά. Δυο ώρες πριν η φίλη της έστειλε μήνυμα να συναντηθούνε για καφέ και τώρα όχι μόνο δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού αλλά δεν βρισκόταν καν στο διαμέρισμα
"Κοριτσάκι μου μη με τρομάζεις!" φώναξε χτυπώντας τη γροθιά στη πόρτα άλλη μια φορά.
Προσπάθησε να την καλέσει στο κινητό αλλά αυτό ήταν απενεργοποιημένο. Ποτέ η φίλη της όμως δεν ενεργούσε τόσο απερίσκεπτα. Πάντα την ενημέρωνε εφόσον υπήρχε κάποια αλλαγή σχεδίων. Και το κινητό, το απενεργοποιημένο κινητό σίγουρα γεννούσε μεγαλύτερες υποψίες. Η Σεσίλια δε ζούσε δίχως αυτό, πάντα έλεγχε τα νέα και χανόταν στον κόσμο του ίντερνετ.
Τι θα κάνεις Ρίτα τώρα; ρώτησε τον εαυτό της. Θεώρησε βλακώδες και βιαστικό να καταγγείλει την εξαφάνιση τόσο νωρίς, θα την κορόιδευαν. Και όμως το ένστικτο της δε τη γελούσε κάτι συνέβη. Σκέφτηκε το μοναδικό άτομο που μπορούσε να τη βοηθήσει. Είχε το νούμερο του κινητού περασμένο για έκτακτη ανάγκη και αυτή σίγουρα ήταν μια έκτακτη ανάγκη. Ο Θείος της σίγουρα θα έβγαζε μια άκρη. Δεν δίστασε να τον καλέσει μετά από πέντε λεπτά. Η υπερβολή και η ένταση στη φωνή ανάγκασαν τον Έρικ να εμφανιστεί στο διαμέρισμα μέσα σε μισή ώρα.
"Δεν απαντά, και..."
Δεν πρόλαβε να πει κάτι άλλο, ο Έρικ παραβίαζε ήδη την πόρτα. Δεν πρόσεξε κάτι περίεργο αφού η Σεσίλια είχε φροντίσει να τακτοποιήσει τα πάντα την προηγούμενη μέρα. Το κρεββάτι ήταν αναστατωμένο ενώ στην άκρη ανακάλυψε το τσαλακωμένο. Διάβασε καθαρά το επίθετο του Κρίστιαν.
"Μπάσταρδε!" αναφώνησε ο Έρικ.
Η Ρίτα του άρπαξε το χαρτί. Το διάβασε. "Μαζί του ήταν" μουρμούρησε... "Ξεκίνησε ήδη" συμπλήρωσε. "Δεν θα την αφήσει ήσυχη!"
Τα μάτια του αστυνομικού ανοιγόκλεισαν έκπληκτα. Προφανώς η φίλη γνώριζε κάτι παραπάνω.
Τα χέρια του βρέθηκαν στο λαιμό. Την έσφιξε απαιτώντας να μάθει την αλήθεια.
"Τι γνωρίζεις;" τη ρώτησε επιτακτικά.
"Αυτά που σου είχα πει τις προάλλες, αλλά αυτός ο Κρίστιαν προφανώς δεν σταμάτησε να την ενοχλεί" δήλωσε η Ρίτα ανήμπορη να αναπνεύσει κανονικά.
"Παρακάτω!"
"Στο νησί, εκεί τον γνώρισε.."
"Τι έχει ξεκινήσει;"
DU LIEST GERADE
TEMPTATION ISLAND
Übernatürliches"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...