6- ...της ΕΠΙΛΟΓΗΣ
"Είσαι τρελή πες μου πως δε συμπλήρωσες την αίτηση;" τη ρώτησε η Ρίτα καθώς χοροπηδούσε σαν το λαγουδάκι
"Τη συμπλήρωσα αλλά το μετάνιωσα" δάγκωσε το στυλό νευρικά
"Σεσίλια ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις την άγρια πλευρά σου... θα πας στο νησί του πειρασμού και στο φινάλε θα ελέγξεις εάν ο αγαπημένος σου Τζέισον είναι τόσο πιστός όσο λέει..."
"Πάλι ο Τζέισον, αυτός δε ξέρει τίποτα, εσύ και ο θείος μου βλέπεται παντού εχθρούς" άνοιξε το παράθυρο για μπει λιγάκι καθαρός αέρας
"Αυτόν τον θείο πρέπει να τον γνωρίσω τελικά, πάντα μου άρεσαν οι μεγάλοι άνδρες με τη στολή και τις χειροπέδες..."
"Ρίτα παρεκτρέπεσαι... σταμάτα μόνο εσύ κάνεις τέτοιες σκέψεις.."
"Κάτι μου λέει πως εάν πας στο νησί θα εκπλαγείς με αυτά που θα μάθεις... εγώ θα είμαι στο αεροδρόμιο να σου κουνάω το μαντήλι" την πείραξε άλλη μια φορά... "αα και το μωρό σου πίστεψε με δε θα πει όχι... ποιος τυφλός δε θέλει να δει το φως του;"
Η Σεσίλια την τσίμπησε στον ώμο... "σταμάτα... δε πάω πουθενά... και μίλα πιο σιγά διότι μπορεί να σε ακούσει..."
"Δε φοβάμαι πρέπει να του πεις για τη δουλειά δεν καταλαβαίνω τi φοβάσαι πλέον" φώναξε αγανακτισμένη η κοπέλα
Μετά από ένα λεπτό ο Τζέισον έμπαινε στο διαμέρισμα... είχε ακούσει την τελευταία κουβέντα της Ρίτας... τα μάτια φανέρωναν μονάχα θυμό. "Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μου Σεσίλια κάτι που μου κρύβεις τόσο καιρό;"
Εκείνη κατάπιε τη γλώσσα της... συνειδητοποιήσε πως ήρθε η ώρα... "αγάπη μου..."
Η Ρίτα τους άφησε μόνους... έφυγε σαν τη βρεγμένη γάτα
"Λοιπόν.."
"Έμεινα χωρίς δουλειά εδώ και μερικές μέρες και ψάχνω..."
KAMU SEDANG MEMBACA
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...