39- ...της Αποκάλυψης (2)

912 172 8
                                    

39- της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ (2)

"Εγώ θα σου πω!Άφησε τη μητέρα μου!" τον παρακάλεσε η Αντζέλικα.

Ο Κρίστιαν υποχώρησε. Μετρίασε τις δυνάμεις ώστε να δώσει μια ευκαιρία στην άλλη κόρη.

"Σε ακούω" τόνισε επιτακτικά

"Ο αδερφός της γνωρίζει κάτι παραπάνω, εκείνος έκρυψε κάτι. Η μητέρα μου τον κάλεσε μια μέρα ώστε να του παραδώσει κάτι"

"Το οποίο είναι;"

"Αντζέλικα αρκετά!!" τη μάλωσε η μητέρα της σε μια ύστατη προσπάθεια

"Δεν είμαι σίγουρη, έμοιαζε με μαύρη θήκη αλλά δεν γνωρίζω το περιεχόμενο!"

Έριξε μια δολοφονική ματιά προς το μέρος της Αλίσια, κάνοντας νεύμα στην Αντζέλικα να συνεχίσει. Χρειάζονταν όμως κάτι ουσιαστικό διότι η υπομονή του εξαντλούνταν. Είχε υποψίες πως ο θείος της ήταν αναμεμειγμένος σε κάτι αλλά εξαιτίας εκείνης της μέρας με τις αναπάντεχες εξελίξεις δεν έδωσε παραπάνω σημασία.

"Παρακάτω!"

"Αυτός πρέπει να βρεις. Τον άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο μια φορά. Ανέφερε τη λέξη κυνηγός. Αυτός θα σου δώσει τις απαντήσεις που επιθυμείς!"

"Είναι αλήθεια;" ρώτησε εξοργισμένος πλέον ο Έλ.

Ήταν αργά όμως για να αλιεύσει παραπάνω πληροφορίες από την Αλίσια. Την είχε πιάσει τρέμουλο ενώ σχεδόν ούρλιαξε από ένα φρικτό πόνο. Γονάτισε κάτω από μόνη της, φυλακίζοντας το κεφάλι της ανάμεσα στις παλάμες. Ήταν επίδραση του χαπιού θεωρητικά θα τη σκότωνε αλλά σε κάποιες περιπτώσεις θα διέγραφε όλες τις μνήμες από το κεφάλι της. Οτιδήποτε έζησε, οποιοδήποτε συναίσθημα, όλες οι αναμνήσεις χανόταν σιγά. Ο φρικτός πόνος προκαλούνταν από αυτή την αφαίμαξη του παρελθόντος. Ξάπλωσε κάτω εξουθενωμένη χάνοντας επαφή με το περιβάλλον.

Αυτός στάθηκε από πάνω της, έτοιμος να τη βασανίσει και πάλι. Σήκωσε όρθιο το αδύναμο κορμί απαιτώντας με βροντερή φωνή το αυτονόητο.

"Λέγε!"

Το βλέμμα όμως της Αλίσια ήταν απλανές σαν να είχε χαθεί σε έναν αλιώτικο κόσμο γεμάτο ψευδαισθήσεις.

"Που βρίσκομαι; ποιοι είστε;" ρώτησε αμέσως ανήμπορη να θυμηθεί κάτι για τη ζωή της.

"Μητέρα! Τρελάθηκες! Τι λες;"

"Ποια είσαι;"

Ο Κρίστιαν αντέδρασε άσχημα. "Εάν δε θες να δεις την κόρη σου να υποφέρεις σου δίνω μια ακόμη ευκαιρία!"

TEMPTATION ISLANDWhere stories live. Discover now