40- της Βίας
Οι ακόλουθοι του Κρίστιαν κατάφεραν να εντοπίσουν και να φυλακίσουν τη μάγισσα από τη συγκεκριμένη φυλή. Έδωσε διαταγή να μην την πειράξουν ωσότου να έφτανε και ο ίδιος στο σημείο. Η Ρίτα δεν κακοποιήθηκε. Όσο και να πάλεψε να τους ξεφύγει εκείνοι ήταν πιο δυνατοί. Χρησιμοποίησε όλη τη δύναμη για να παλέψει αλλά δεν άντεξε πολύ. Δεν έφερε τον τίτλο κάποιας παντοδύναμης μάγισσας αλλά από τις λίγες μάγισσας που θα μπορούσαν να διαβάσουν μια ξεχασμένη αρχαία γραφή με ιερογλυφικά, σύμβολα και λέξεις. Γι' αυτό την έπιασαν και γι' αυτό τη φυλάκισαν, την χρειαζόταν για την τελετή. Η θεία της πάλεψε επίσης μαζί της αλλά βρήκε φριχτό θάνατο στα χέρια ενός δαίμονα.
Την κλείδωσαν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Η ίδια προσπάθησε να συγκεντρωθεί. Όφειλε όπως είχαν συμφωνήσει με τη θεία της να προστατεύσει την Σεσίλια. Εάν ο Έλ διάβαζε το μυαλό της τότε τα πάντα θα φανερώνονταν. Προσπάθησε να ψελλίσει ένα ξόρκι που θα προστάτευε το μυαλό της από μια βίαια εξερεύνηση του μυαλού. Ένιωθε πως η ψυχή της παράλληλα βυθίζοντας στο σκότος. Δεν γνώριζε πως ο Κρίστιαν θα χρησιμοποιούσε κάθε μορφή βίας για να αποσπάσει τις πληροφορίες που χρειαζόταν.
Πράγματι λίγο πριν τα μεσάνυχτα τη μετέφεραν σε μια τεράστια αίθουσα. Στη μέση βρισκόταν ένα τεράστιο οβάλ γραφείο και όλες τις θέσεις καταλάμβαναν δαιμονικά πλάσματα. Στην προεδρική θέση καθόταν αυτός ανέκφραστος. Κάποιος τη ξεγυμνώσε μπροστά σε όλους. Έμεινε ουσιαστικά με τα εσώρουχα αλλά δεν προσπάθησε να καλύψει το κορμί της. Είχε καρφώσει το βλέμμα πάνω του δίχως να φοβάται.
Τότε μόνο ο Κρίστιαν σηκώθηκε όρθιος. Την πλησιάσει σίγουρος πως αυτή η μικρή μάγισσα ήταν αποφασισμένη να πεθάνει παρά να προδώσει κάτι.
"Δε με φοβάσαι;" τη ρώτησε.
Αυτή δεν απάντησε.
Ο Έλ γέλασε όταν διαπίστωσε πως το ξόρκι τον κρατούσε μακριά από τις σκέψεις.
"Και πιστεύεις πως έτσι θα προστατευτείς; Πως δεν έχω τον τρόπο να σε βασανίσω;"
"Είμαι διατεθειμένη να πεθάνω. Ένα πεθάνω όμως χάνονται όλα" απάντησε εκείνη με ένα αινιγματικό ύφος.
"Δε θα σε σκοτώσω όμως! Μη ξεχνάς πως η φίλη σου η ίδια δε θα σε αφήσει να πεθάνεις!"
"Δεν μπορείς να τη βρεις! Δεν είναι τόσο ηλίθια!"
"Και όμως πιστεύω πως έχετε πολλά να πείτε οι δυο σας. Τόσα να της εξηγήσεις" Ο Κρίστιαν αναγνώρισε αμέσως τη φίλη της. Άλλωστε οι ακόλουθοι του τον κατατόπισαν με αρκετές πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της ασήμαντης φαινομενικά κοπέλας.
ESTÁS LEYENDO
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...