32- της....
Η Σεσίλια έβγαλε μια κραυγή απόγνωσης. Φώναξε το όνομα του δυνατά, περιμένοντας να τη σώσει όπως και την προηγούμενη φορά.
Ο Κρίστιαν μόλις άκουσε το όνομα του από τα χείλη της, πάγωσε. Έχασε τον έλεγχο, ήταν τόσο παντοδύναμος αλλά ξαφνικά αισθανόταν τόσο ευάλωτος, τόσο μικρός. Ένιωσε πως τον περικύκλωναν και άλλοι. Οι υπόλοιποι δαίμονες ναι μεν ήταν άτρωτοι, ναι μεν έπαιζαν με το μυαλό των ανθρώπων αλλά ήταν ο μόνος που ουσιαστικά προκαλούσε το μεγαλύτερο πόνο. Καμιά σφαίρα δε θα τον σκότωνε, διότι σε αυτή την ηλικία κέρδιζε την προσωρινή αιωνιότητα.
"Κρίστιαν" φώναξε ο Ρέι με την ίδια αγωνία. Ο ίδιος όσο πόνο και να προκαλούσε δεν ήταν σε θέση να σκοτώσει κανέναν.
Τότε ακούστηκαν πυροβολισμοί. Τους πυροβολούσαν με ειδικές μεταλλικές σφαίρες ώστε να επιβραδύνουν τις κινήσεις των δαιμόνων. Ο Έλ γονάτισε για λίγο κάτω αφού δέχτηκε δυο σφαίρες στην καρδιά, επιφανειακά ναι μεν αλλά ωστόσο ήταν αρκετό να τον αποδυναμώσει.
Έριξε μια ματιά προς τη μεριά της. Η Σεσίλια προσπάθησε να αποφύγει από τους απαγωγείς αλλά ο ένας την κρατούσε σφιχτά. Ο άλλος είχε φέρει τον αναπτήρα σε επικίνδυνο σημείο κοντά της. Η αγωνία διαγράφονταν καθαρά στο πρόσωπο της. Δεν την ένοιαζε η δική της ζωή αλλά η δική του, μονάχα η δική του. Με κάποιο τρόπο έπρεπε να τον σώσει, να τον αφυπνίσει. Δεν είχε ιδέα με ποιους τα είχε βάλει, ποιοι θέλανε το κακό και το βασικότερο τι πλάσμα ήταν ο Έλ. Όταν πρόσεξε πως παρόλο τις πληγές, ο Κρίστιαν ανάκτησε τις δυνάμεις του φώναξε πιο δυνατά προς το μέρος του.
"Μπορείς να με σώσεις... πρέπει να φανείς δυνατός!" Ακούστηκαν τα λόγια τόσο πεζά , τόσο αστεία αλλά δεν είχε άλλο τρόπο.
"Ναι μπορείς να τη σώσεις!" τον ειρωνεύτηκε ο πρώτος άνδρας που κρατούσε τη Σεσίλια.
Ο Κρίς όμως έδωσε την εντολή. "Θα πλησιάσεις τη φωτιά τέρας για να τη σώσεις;"
Λίγο πριν προλάβει όμως ο φύλακας της κοπέλας να εκτελέσει το αποτρόπαιο σχέδιο δέχονταν μια σφαίρα στο κεφάλι από μακρινή απόσταση.
Ο Έρικ πολύ γρήγορα και ενώ αναγνώρισε κάποια από τα οχήματα των υπόλοιπων κυνηγών κρύφτηκε σε κάποιο σημείο αλλά με καθαρό σημάδι. Ήταν καλός σκοπευτής και το απέδειξε.
Αμέσως επικράτησε αναστάτωση. Ψάχνονταν να βρούνε τον σκοπευτή, ο Κρίς έδωσε εντολής σε δυο ακολούθους να ψάξουν την περίμετρο. Αυτή η ολιγωρία όμως έδωσε την ευκαιρία στον Κρίστιαν να επιτεθεί πάλι με το μυαλό. Αυτή τη φορά έκλεισε τα μάτια για να επικεντρώσει πιο πολύ στο σκοπό του. Προσπάθησε να αυξήσει τις φωνές στο μυαλό τους. Όλες οι φωνές ενώνονταν σε μια, προκαλώντας παραλήρημα τουλάχιστον σε αυτόν που βρισκόταν σε κοντινή απόσταση. Κρατούσαν όμως τη Σεσίλια και με κάποιο τρόπο έπρεπε να τη βοηθήσει. Ο Ρέι κινήθηκε αστραπιαία κοντά της. Είχε υποσχεθεί στον πατέρα της να την προστατεύσει, να τη σώσει. Δεν είχε καταφέρει μέχρι στιγμής να της μιλήσει αλλά ίσως ήλπιζε στο μέλλον να είχε μια ακόμη ευκαιρία. Ο Έρικ βοήθησε στο έργο του αφού πυροβόλησε και τον άλλο φύλακα. Τράβηξε τη Σεσίλια προς το μέρος του, βάζοντας το κορμί του μπροστά της για να την προστατεύσει.
YOU ARE READING
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...