29- της Σεσίλια (1)
Η Σεσίλια ξαναχτύπησε το τζάμι αδύναμα. Στηρίχθηκε από τα κάγκελα για να σταθεί όρθια. Φώναξε αυτή τη φορά το όνομα του Τζέισον καθώς αυτός συνέχιζε να αναστατώνεις το σπίτι.
Πράγματι ο αρραβωνιαστικός άδειαζε το ένα συρτάρι μετά το άλλο. Το μυαλό του θολωμένο δεν διέκρινε το σωστό από το άδικο. Είχε χρεωθεί για χάρη της, σχεδίαζε το μέλλον μαζί της αλλά όταν γνώρισε την άλλη γυναίκα της ζωής του αναθεώρησε πολλά πράματα. Διαπίστωνε πως παρέμεινε ένας γοητευτικός άνδρας και θα μπορούσε ουσιαστικά να έχει την καλύτερη. Η Σεσίλια ήταν μέτρια σε όλα, εάν όχι στην εμφάνιση σε όλα τα υπόλοιπα. Δεν έδειξε ποτέ πυγμή. Ίσως ήθελε να ακούσει αντί για ναι όλη την ώρα, ένα όχι να αντιδράσει μια φορά, να υψώσει τον τόνο της φωνής. Εντέλει χρειάζονταν μια δυναμική γυναίκα όπως η Αντζέλικα. Όλο αυτόν τον καιρό τη φρόντιζε, τώρα είχε έρθει η σειρά της να τον ξεπληρώσει. Όταν έφυγε από το νησί ενημερώθηκε όλως τυχαία πως δυο από τα κορίτσια έλαβαν μια γενναία επιταγή για τη συμμετοχή τους στο παιχνίδι.
Μετά από μισή ώρα αναστάτωση και ανακατωσούρας βρήκε στο κομοδίνο της κρεβατοκάμαρας την επιταγή, η οποία δεν είχε εξαργυρωθεί όμως. Είχε ανάγκη τα χρήματα αλλά δίχως την ίδια δε θα λάμβανε τίποτα.
Αμέσως κατευθύνθηκε προς το μπαλκόνι. Ξεκλείδωσε την μπαλκονόπορτα, σπρώχνοντας την στο εσωτερικό με το ζόρι. Το θέαμα της μισολιπόθυμης κοπέλας δεν τον πτόησε. Την ανάγκασε να καθίσει στην καρέκλα της τραπεζαρίας.
"Ήθελες να φας μόνη σου έτσι δεν είναι;" την προκάλεσε.
"Τζέισον σε παρακαλώ, λίγο νερό!" τον ικέτευσε έτοιμη να πέσει κάτω.
"Αρκετά, αρκετό χρόνο σπατάλησα μαζί σου! Τα λεφτά ανήκουν σε εμένα ώστε να ξεχρεώσω τις δικές σου μαλακίες με άκουσες;" φώναζε μέσα στον αυτί της. "Υπέγραψε εδώ!" πρόσταξε.
Η Σεσίλια κράτησε μηχανικά το στυλό. Υπέγραψε τη νέα επιταγή στο όνομα του. Ουσιαστικά μόλις την εξαργύρωνε τα λεφτά θα περνούσαν στην κατοχή του. Και δεν την ένοιαζε όμως καθόλου. Η οργή κατέκλυζε το κορμί της. Αισθανόταν ένα υποχείριο και κάποια που γινόταν έρμαιο στις ορέξεις όλων. Ποτέ δεν εξέφραζε τα δικά της θέλω, ποτέ δεν πατούσε πόδι.
Στάθηκε μπροστά του περήφανα. "Αύριο θα έχεις τα λεφτά, αλλά είναι το τελευταίο πράμα που παίρνεις από εμένα!"
BINABASA MO ANG
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...