42-... ΤΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ
Η Σεσίλια κοίταζε έξω από το παράθυρο. Είχε ήδη διανύσει τη μισή απόσταση αλλά για κάποιο περίεργο δεν ήθελε να φτάσει στον προορισμό. Η έρημος απλώνονταν μπροστά της και αυτό το κίτρινο χρώμα την γοήτευε. Σπάνια έφευγε από τη πόλη της, μια πόλη που λάτρευε και μισούσε μαζί. Συνέχιζε να χαζεύει έξω όταν άκουσε ένα κλάμα ενός μωρού στα πίσω καθίσματα. Γύρισε πίσω και χαμογέλασε αμήχανα. Είχαν περάσει τόσες εβδομάδες από την επιστροφή από το νησί αλλά οι αναμνήσεις τη στοίχειωναν. Το σαρδόνιο χαμόγελο, το αινιγματικό ύφος και ο απαιτητικός χαρακτήρας την γοήτευσαν από την πρώτη στιγμή. Όλο αυτό το παιχνίδι τους έφερε πιο κοντά και αντιμέτωπους με καλά κρυμμένες πόρτες του παρελθόντος.
Έκλεισε τα μάτια για λίγο για να ηρεμήσει. Ακόμη και εάν επέστρεφε και πάλι δε γνώριζε τι έπρεπε να κάνει. Θα τον αναζητούσε ή πιο σωστά θα τον καλούσε κοντά της όπως τις άλλες φορές. Σίγουρα θα την έβρισκε. Μεγάλος γρίφος παρέμεινε το σπαθί, το πέμπτο σπαθί. Ήταν ξεκάθαρο πως θα έπρεπε να το βρει για να γλιτώσει η φίλη της αλλά πως και που να έψαχνε. Αποφάσισε να κοιμηθεί λίγο για ξεκαθαρίσει τις σκέψεις της. Ίσως και να ήθελε να διώξει και την εικόνα του. Δεν άκουγε κανένα ψίθυρο, καμιά φωνή και αυτό την προβλημάτιζε. Σε τρεις ώρες θα έφτανε στον προορισμό με αρχικό προορισμό το σπίτι της γιαγιάς της. Ίσως κάποιος εκεί θα είχε αφήσει κάποιο στοιχείο. Γι' αυτό το λόγο κάλεσε και το θείο της πριν αναχωρήσει αλλά δεν έλαβε καμιά απάντηση. Δεν τρόμαξε ούτε ο νους της πήγε στο κακό παρόλα αυτά.
Τρεις ώρες αργότερα και ενώ πλησίαζαν στον προορισμό άνοιξε τα μάτια απότομα καθώς ένας δριμύς πόνος στην κοιλιά τη συγκλόνισε. Σχεδόν δίπλωσε στα δυο ενώ η γυναίκα που καθόταν δίπλα την κοίταξε τρομαγμένη.
"Αίμα... έχεις χτυπήσει κάπου;" τη ρώτησε.
Η Σεσίλια έντρομη διαπίστωσε πως αίμα έτρεχε ανάμεσα στα πόδια. Έβαλε τις φωνές ζητώντας τον οδηγό να ζητήσει ασθενοφόρο. Δεν είχε ιδέα τι της συνέβαινε όμως. Ο Πόνος αυξάνονταν και οι σφυγμοί έπεφταν. Ζαλιζόταν και ο φόβος δίχως καν την παρουσία του την κατέκλυσε. Για μερικά λεπτά επικράτησε πανικός. Οι υπόλοιποι επιβάτες αγωνιούσαν μαζί της και ο οδηγός κάλεσε αμέσως ιατρική βοήθεια. Μια ερώτηση από τη γυναίκα δίπλα της την τάραξε.
"Κορίτσι μου μήπως είσαι έγκυος;"
Εκείνη δεν ήταν όμως, δεν είχε κανένα σύμπτωμα. Από την άλλη δε θυμόταν την παλιότερη ημερομηνία του κύκλου.
ESTÁS LEYENDO
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...