14-... της ΥΠΟΤΑΓΗΣ

1.9K 251 246
                                    


14- ...της ΥΠΟΤΑΓΗΣ

Η Σεσίλια βρέθηκε στον ίδιο χώρο μαζί με τα υπόλοιπα κορίτσια. Μονάχα η Λούσυ καθόταν σε μια γωνία προβληματισμένη. Είχε μετανιώσει για το προηγούμενη μέρα αλλά δεν έκανε και τίποτα για να το αποτρέψει. Την εξουσίασε έτσι απλά, με ένα ψίθυρο στο αυτί, με ένα χάδι, με ένα άγγιγμα στη ραχοκοκαλιά, με μερικά γλυκόλογα. Δεν την ανάγκασε, δεν την εκβίασε, τον ποθούσε από τη στιγμή που βρισκόταν μαζί του στη θάλασσα. Σίγουρα αυτή δεν θα ήταν η νικήτρια της δοκιμασίας. Αυτό που την τρόμαζε όμως ήταν το γεγονός πως κάθε κύτταρο αποζητούσε και άλλο από τα φιλιά του. Το σεξ μαζί του ήταν εκπληκτικό, εκρηκτικό. Ακόμη και όταν ξάπλωσε το βράδυ τον αποζητούσε δίπλα της.

"Θέλω να φύγω" φώναξε προκαλώντας πανικό στο χώρο. ΟΙ υπόλοιπες κοπέλες μουρμούρισαν κάτι χαμηλόφωνα.

Η Λούσυ όμως ήταν αποφασισμένη. "Κανείς δεν μπορεί να με εμποδίσει"

"Σταμάτα" την παρακάλεσε η Σεσίλια το ίδιο τρομαγμένη.

"Ήσουν εκεί, το ένιωσες όλο αυτό! Ντρέπομαι δε μπορώ να αντικρίσω τον αγαπημένο μου!"

Τότε ακούστηκε η φωνή του Έλ. Προχωρούσε μπροστά μαζί με τους άλλες δαίμονες δίπλα του.

"Κανείς δε φεύγει από εδώ πέρα, είναι αργά όλοι πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες του παιχνιδιού" δήλωσε με βροντερή φωνή. Τα μάτια του γυάλισαν όταν αντίκρισε τις δυο κοπέλες να μιλάνε σε μια γωνιά..

Συνέχισε με το ίδιο αυστηρό ύφος. "Σήμερα όλες θα έχετε την ευκαιρία να δείτε λίγο πως περνάνε τα ταίρια σας, θα σας δείξω μόνο κομμάτια και όχι τα πάντα. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας αλλά μη βιαστείτε τόσο εύκολα"

Όλες οι κοπέλες σιώπησαν. Η Λούσυ όμως άφησε μερικούς λυγμούς. Ένιωθε περισσότερες τύψεις. "Θα με μισήσει!" αναφώνησε.

Ο Ρέι τη διόρθωσε. "Σήμερα θα έχετε την ευκαιρία μονάχα εσείς να δείτε πως περνάνε οι άνδρες. Αυτό δε σημαίνει πως θα έχουν και οι ίδιοι την ίδια πολυτέλεια"

"Πότε θα μάθουν;" αναρωτήθηκε η Παμ.

"Όποτε το κρίνω σκόπιμο" εξήγησε ο Κρίστιαν καθώς πήρε θέση μπροστά από τις γυάλες με τις επιλογές των ονομάτων. Η ίδια διαδικασία επαναλήφθηκε.

Η Σεσίλια διάλεξε προτελευταία. Όταν άνοιξε το χαρτί με το όνομα του άνδρα κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό. Διάλεξε εκείνον, αυτόν που φοβόταν περισσότερο. Του χάρισε ένα βλέμμα τρόμου. Αυτός κατάλαβε αμέσως, την έκανε νόημα να τον ακολουθήσει.

TEMPTATION ISLANDWhere stories live. Discover now