20- των ΕΞΗΓΗΣΕΩΝ
Το ζευγάρι αντί να περάσει ένα παθιασμένο βράδυ μαζί, προτίμησαν να έχουν γυρισμένες τις πλάτες σαν δυο ξένοι. Η Σεσίλια ξύπνησε πρώτη. Όταν πήγε να σηκωθεί ο Τζέισον την τράβηξε κοντά του. Τα χείλη του ακόμη πρησμένα.
"Πονάω δε θα με περιποιηθείς" απαίτησε ήρεμος αρκετά.
"Όχι, ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκες χθες δε ξεχνιέται εύκολα, εγώ είμαι Τζέισον, η ίδια η Σεσίλια που σε αγαπάει, που είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα"
"Η ίδια Σεσίλια όμως που λέει ψέματα, τα δικά σου θέλω, οι δικές σου απόψεις"
"Γίνεσαι άδικος! Μετά από τόσο καιρό δε σε αναγνωρίζω, ίσως ψάχνεις για δικαιολογίες. Ξύπνα το παιχνίδι ονομάζεται το νησί του πειρασμού, ο πειρασμός παραμονεύει παντού. Για πες μου λοιπόν όταν αυτή η Αντζέλικα χρησιμοποιήσει κάθε γυναικείο μέσο για να σε παρασύρει θα αντισταθείς;"
Εκείνος πετάχτηκε όρθιος, απογοητευμένος. "με ρωτάς; ή το γνωρίζεις; διότι αυτή η συζήτηση δε θα οδηγήσει πουθενά, δε θα βγεις και από πάνω"
"Από πάνω; φαντάζεσαι πράματα, ποτέ δε σε πρόσβαλλα ποτέ δε σε μείωσα"
"Και ποτέ δε μου πρόσφερες και τίποτα παραπάνω από γκρίνια"
"Είναι προφανές πως έχεις κάθε πρόθεση να με πληρώσεις με το ίδιο νόμισμα! Σίγουρα δε θα είμαστε οι νικητές του παιχνιδιού!"
Ντύθηκε στα γρήγορα για να φύγει μακριά του απογοητευμένη και συναισθηματικά μπερδεμένη.
Κανένα από τα ζευγάρια δεν είχε ξυπνήσει πέρα από αυτόν. Έτρωγε το πρωινό του μόνος. Φαινόταν ευδιάθετος. Ανοιγόκλεισε τα μάτια για να πάρει δύναμη. Κοντοστάθηκε μπροστά του για να ξεκαθαρίσει κάποια πράματα.
"Την επόμενη φορά δεν υπάρχει λόγος να επέμβεις" του είπε αλλά το στήθος έκαιγε, οργή ή πόθος.
"Όπως επιθυμείς" απάντησε κοφτά ενώ δε σήκωσε το βλέμμα του από την εφημερίδα.
"Δε θα μου έκανε κακό"
"Εαν το λες εσύ κάτι ξέρεις"
"Ο Τζέισον..." πήγε να πει αλλά την εμπόδισε με ένα νεύμα.
"Αρκετά, δε σου ζήτησα εξηγήσεις"
Η Σεσίλια δεν άντεχε άλλες τέτοιες κυκλοθυμικές συμπεριφορές. "Ποιο είναι το πρόβλημα σου; όλοι τα έχουν μαζί μου, προφανώς ποτέ δεν κάνω τίποτα σωστό αλλά βαρέθηκα να μου μιλάνε όλοι λες και είμαι καμιά ανόητη"
YOU ARE READING
TEMPTATION ISLAND
Paranormal"... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for ..." Ακολουθεί μια περίληψη του νέου έργου...