13- της ΣΑΓΗΝΕΥΣΗΣ

1.8K 249 38
                                    

13- της ΣΑΓΗΝΕΥΣΗΣ

Το πρώτο φως της ημέρας πλημμύρισε το δωμάτιο. Οι κουρτίνες ήταν τραβηγμένες παρόλο που το προηγούμενο βράδυ τις έκλεισε καλά. Απρόθυμα και ενώ μουρμούριζε ασυναρτησίες, ανοιγόκλεισε τα μάτια. Η Σεσίλια είχε χαθεί σε ένα γλυκό ύπνο, δίνοντας υπόσχεση πως από εδώ και πέρα θα κρατούσε χαμηλό προφίλ και δε θα έδινε άλλα δικαιώματα.

Ο τρόπος που την κοιτούσε το μεγάλο αφεντικό όλο το βράδυ την έκανε να ριγήσει. Το πρόσωπο με μικρές συσπάσεις φανέρωνε νευρικότητα. Ανούσια χαμόγελα και γέλια δήλωναν περισσότερο πανικό παρά χαρά.

Η σημερινή μέρα θα είναι διαφορετική... μονολόγησε και είχε δίκιο. Την περίμενε μια μεγάλη έκπληξη και μια δοκιμασία περισσότερο ψυχική παρά σωματική.

Διαπίστωσε πως υπήρχαν σπορ καλοκαιρινά ρούχα καθώς και μαγιό ακουμπισμένα σε μια καρέκλα. Ένα χαρτί φανέρωνε τις οδηγίες της δεύτερης μέρας. Ντύθηκε στα γρήγορα βολεύοντας το μαγιό και την πετσέτα σε μια μικρή τσάντα. Προσεχτικά και χωρίς να δίνει σημασία στους παγωμένους τοίχους και στις φωνές που άκουγε στο κεφάλι, συνάντησε τους υπόλοιπους στην τραπεζαρία.

Η ίδια διαδικασία πάλι με τις κοπέλες όρθιες να επιλεγούν τα ραντεβού. Η Λούσυ και η Μαρία χαχάνιζαν ενθουσιασμένες ενώ η Παμ και η Κάθριν κοντοστέκονταν αμίλητες και αρκετά μπερδεμένες. Προφανώς κάτι είχε συμβεί, η πρώτη είχε βγει ραντεβού με τον κύριο ψυχάκια και η δεύτερη με κάποιον Νίκολας (δαίμονα της ζήλιας).

Η Λούσυ ψιθύρισε κάτι εντελώς αυθόρμητα. "Ίσως είναι η σειρά μου πετύχω τον κύριο Άστον είναι πολύ γοητευτικός". Η ίδια βγήκε βόλτα με τον Έρικ (δαίμονας του μίσους) και η Μαρία με τον Άντριου (δαίμονας της απληστίας).

"Για μένα ήταν βαρετά χθες" συμπλήρωσε η Μαρία ενώ συνέχισε να γελάει.

Η Σεσίλια πλησιάσει την Πάμ φαινόταν η πιο προβληματισμένη. "Τι σου συμβαίνει; ότι και είναι.."

"Γνωρίζουν τα κουμπιά μας, διαβάζουν το μυαλό μας" μονολόγησε.

"Τι εννοείς;"

"Εάν βγεις ραντεβού μαζί του να προσέχεις, σου μιλάει γλυκά, σε εξουσιάζει χωρίς καν να σε αγγίξει"

Η Κάθριν είχε πάρει μια γεύση χθες από τη λέξη πειρασμός. Ανταποκρίθηκε σε ένα φιλί διότι ο πονηρός δαίμονας τη γέμισε με ανασφάλειες την έβαλε να ομολογήσει εάν είχε συγχωρέσει τον αρραβωνιαστικό της στο παρελθόν για απίστία. Μιλούσε μαζί του σαν φίλος και αυτός έδρασε της ευκαιρίας.

TEMPTATION ISLANDWhere stories live. Discover now