Μια γεύση από παρακάτω...

1.2K 198 19
                                    

Μια γεύση από παρακάτω...

"Εμείς Τζέισον αφήσαμε μια κουβέντα στη μέση!" δήλωσε ο Κρίστιαν, περιμένοντας υπομονετικά. Δεν είχε ξεχάσει και ούτε θα ξεχνούσε.

"Δεν έβαλες μυαλό" απάντησε ο Τζέισον γεμάτος έπαρση. Πέρασε από δίπλα του σκουντώντας τον προκλητικά.

"Τι φοβάσαι περισσότερο άραγε;"

"Τίποτα!" δήλωσε εκείνος με σιγουριά.

"Και όμως κάτι φοβάσαι. Φοβάσαι μη τη χάσεις για να μη θιχτεί ο ανδρικός εγωισμός ή φοβάσαι μην σε μισήσει;" τον ρώτησε προκλητικά...

................

Ο Τζέισον εξουθενωμένος από τη δίνη περιέργων συναισθημάτων προχώρησε μπροστά.

Ο Έλ δεν τον εμπόδισε, του ευχήθηκε το αυτονόητο.

"Καλά να περάσεις με την Αντζέλικα" του είπε βάζοντας τα γέλια.


*********************************************************************************

"Μίλα μου. Δε σε ενδιαφέρει η ύπαρξη του παιδιού σου;"

Η αδερφή του ζούσε στην άρνηση τόσο χρόνια. Πίστευε πως η νέα οικογένεια θα έκλεινε παλιές πληγές.

"Δεν το ήθελα αυτό το παιδί, δε το ζήτησα, μισώ την ύπαρξη του, μισώ την ώρα που γεννήθηκε, μακριά μου είναι καλύτερα" Η ψηλόλιγνη γυναίκα ρούφηξε τον καπνό βιαστικά.

"Ορκίστηκα τη στιγμή που μπήκες στην κλινική, τότε που σε έκλεισα στους τέσσερις τοίχους ενός τρελάδικου πως θα πληρώσουν όλοι"

"Δεν αρκεί, κανείς δεν μπορεί να τους ακουμπήσει, παίζουν με το μυαλό σου χαρίζουν τα άστρα, σου υπόσχονται τον παράδεισο! Νομίζεις πως ακούς αγγελικές φωνές, μαγική μουσική και χαρούμενες φωνές αλλά σε σπρώχνουν στην κόλαση Έρικ, στην κόλαση αναζητώντας ένα καταφύγιο, κάποιον να σε προστατεύσει από τη φωτιά" Δεν άντεχε να θυμάται τα ίδια και τα ίδια.

"Ηρέμησε, εγώ είμαι εδώ!"

"Πάντα αναρωτιόμουνα γιατί εμένα γιατί επέλεξε εμένα!"

"Η Σεσίλια.."

"Μη λες το όνομα της!" Πήρε μια βαθιά ανάσα για να συνεχίσει. "Μόνο η αγάπη τους κάνει αδύναμους, μόνο η αγάπη τους καταστρέφει, μόνο τότε είναι ευάλωτοι!"δήλωσε ξεκάθαρα.


******************************************************************************


"Μείνε μακριά του" προσπάθησε να τη συνετίσει πριν είναι αργά.

"Δεν μπορώ θείο δεν το καταλαβαίνεις! Με εξουσιάζει, είμαι ένα φρικιό, δε καταλαβαίνω πως γίνεται!"

"Μη με ρωτάς πράματα για τα οποία η απάντηση θα σε τρομάξει!"

"Πες μου, τον βλέπω παντού, είναι συνέχεια στο μυαλό μου, τον νιώθω κοντά μου και ας μην είναι, βλέπω ότι βλέπει, και τρελλαίνομαι!"

"Σεσίλια ηρέμησε"

"Δεν μπορώ να ηρεμήσω, χάνω τα λογικά μου, κάνω πράματα που ποτέ δε θα τολμούσα, βγαίνω το βράδυ έξω να τον αναζητήσω, αναπνέω μόνο όταν είναι αυτός κοντά μου!

"Η ιστορία επαναλαμβάνεται!" δήλωσε ο Έρικ έκπληκτος "Η αγάπη σκοτώνει!"

"Τον μισώ, όσο και να τον αναζητώ, κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα του έχω μια και μόνο επιθυμία θείο!"


****************************************************************************


Δεν απαντούσε στα μηνύματα της. Τον αναζήτησε στην εταιρία μετά τον καυγά. Η Σεσίλια πέρασε μπροστά από τη γραμματέα, η οποία μάταια προσπάθησε να την εμποδίσει.

"Είναι απασχολημένος δεσποινίς!"

Κανείς δε θα την εμπόδιζε. Μπήκε στο γραφείο αλλά αυτό που είδε την έκανε να παραληρήσει. Ο Κρίστιαν έκανε σεξ με μια κοπέλα στο γραφείο. Η άγνωστη όμορφη κοπέλα βογκούσε από απόλαυση, αυτός τη φιλούσε παθιασμένα, δαγκώνοντας το στήθος βίαια.

"Σε περίμενα" της είπε. "Σου είπα πως θα επιστρέψεις σε μένα Σεσίλια, διότι αποζητάς ότι και αυτή"

Όσο και να το μισούσε τόσο η καρδιά διέταζε να πράξει το παράλογο, κάτι αμαρτωλό. Έβγαλε τα ρούχα της. Τα άφησε στο πάτωμα, χωρίς να ντρέπεται για το γυμνό κορμί της...


Αυτά στα επόμενα κεφάλαια!!!

TEMPTATION ISLANDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz