Multimedya: Arya
***
Çok güzel bir fiziğe sahiptim ama mankenlik teklifleri falan geldiğinde kabul etmezdim çünkü benim farklı hayallerim vardı. Güzelliğimi kullanmayı yani elbise giymeyi ve çok makyaj yapmayı falan üç yıl önce bırakmıştım. Artık daha rahat kıyafetleri tercih ediyordum. Çok zengindik her şehirde şirketlerimiz ve otellerimiz vardı. Magazin dünyasında da ünlü bir yapıya sahiptik.
Anne ve baba sevgisi nedir bilmezdim bize anne sevgisini bizi büyüten sema teyze vermişti. Sema teyzenin çocuğu olmuyordu o yüzden bütün sevgisini bana ve abime vermişti. Evet şükürler olsun ki bir abim var aramızda iki yaş olduğu içinde çok iyi anlaşıyoruz. Sema teyze, abim ve sırma benim her şeyimdi. Sırma, benim çocukluk arkadaşım babalarımız yakın arkadaş olduğu için beraber büyümüştük. Sırma'nın da bir abisi var ve abim ile araları çok iyidir. Bir sürü akrabamız vardı bu yüzden ara sıra akrabalarımız ile aile yemeklerimiz oluyordu.
Bu sefer ki yemek bizim evdeydi. Teyzemler, halamlar, amcamlar, kuzenlerim falan bayağı büyük bir aileydik. Birde dayım gelecekti dayı dediğime bakmayın aramızda 4 yaş var. Dayım yurt dışında yaşıyordu ve aile yemeklerine çok fazla katılmazdı ama bu sefer ki yemeğe katılacakmış onu 3 yıldır görmüyordum.
Sabah kalktığımda rahat bir elbise ve spor ayakkabılarımı giymiştim boyum uzun olduğu için spor ayakkabı giymeyi tercih ediyordum. Merdivenlerden inerken abim ile karşılaştım kot pantolon ve gömlek giymişti her zaman ki gibi çok yakışıklı görünüyordu. Yanıma gelip alnımı öptükten sonra,
"Çok güzel olmuşsun prenses"
"Sende her zaman ki gibi çok yakışıklısın"
Aşağı indiğimizde annem ve babam salonda oturuyordu yine uyumlu giyinmişlerdi. Babam ayağa kalkıp
"Hadi misafirlerimizi bahçede bekleyelim."
Annem de bizi beğeniyle süzdükten sonra bahçeye çıktık. Kapı çaldığında annem ayağa kalktı ve Tarık gelmiştir diyerek bahçeden çıktı, abim de hemen annemin peşinden gitti. Dayım ile abim aralarında iki yaş olduğu için çok iyi anlaşıyorlardı. Dayım cidden görmediğim zamanlarda çok değişmişti. Babam:
"Hoş geldin Tarık" diyip sarıldı ve ayaküstü lafa daldılar. Dayım bana bakıp babama döndü.
"Enişte bu kız arya olamaz değil mi?"
"Ee Tarık kızımız büyüdü."
Dayım ile sarıldıktan sonra yan yana oturduk dayım kolunu omzuma attıktan sonra babamla konuşmaya başladı bende o sırada telefonuma bakıyordum sırmadan mesaj vardı.
Kimden: Sırma'm
Ya arya evde çok sıkıldım sizin misafirler geldi mi?
Sırmanın ailesi iş yemeğine gitmişti oda evde yalnızdı.
Kime: Sırma'm
Kitap oku, film izle canım. Sadece dayım geldi diğerleri de gelir birazdan.
Kimden: Sırma'm
Kızım film izlemekten falan çok sıkıldım. Şu 3-4 yıldır görmediğin dayın mı?
Kime: Sırma'm
Evet canım yurt dışından yeni geldi.
Kimden: Sırma'm
Tamam kuşum bir gün beni de tanıştır.
O sırada dayımın sesini duydum.
"Dedikodum yapılıyor sanırım" dedi gülerek
"Seni arkadaşıma anlatmıştım dayı o yüzden"
"Beni nasıl anlattın bakalım?"
"Çook yakışıklı bir dayım var dedim."
İkimizde baya gülünce annemler şaşkınlıkla baktı çünkü bayadır böyle güldüğümü görmemişlerdi.
"Kızım bana dayı deme kendimi yaşlı hissediyorum."
"Ama sen benim dayımsın."
Biz konuşurken diğerleri de gelmişti, herkese sarılıp masalara geçtik. Bir sürü kuzenim vardı genelde benden 1-2 yaş büyüklerdi ya da aynı yaştaydık. Hepsiyle aile yemekleri harici çok görüşmüyordum. Maalesef kız olan kuzenlerim bu gece bizde kalacaklardı, onlar için misafir odalarını hazırlatmıştık. Dayım da yemekten sonra arkadaşları ile buluşmaya gitmişti, daha bir iki ay burada kalacağını ve daha çok görüşeceğimizi söylemişti. Kuzenlerimden en çok Melih ve Dilara ile iyi anlaşıyordum o yüzden Dilara benim odamda kalacaktı. Diğerleri gittikten sonra kızlarla benim odamda ki oturma bölümüne geçtik. Bende telefonuma bakıyordum sırmadan mesaj vardı onu tamamen unutmuşum.
Kimden: Sırma'm
Kızım unuttun beni kuzenlerin gelince!
Kime: Sırma'm
Yok canım kızlar bizde kalacak ya onlarla ilgileniyordum.
Kimden: Sırma'm
Tamam kuzum öyle olsun bakalım neyse yarın konuşuruz beni kuzenlerin ile tanıştır iyi geceler.
Kime: Sırma'm
Tamam canım iyi geceler.
Zaten telefonumun şarjı bitiyordu o yüzden fazla oyalanmadım saatte baya geç olmuştu benimde çok uykum gelmişti genelde erken yatan birisiydim. Kızlara baktığımda giyinme odasında olduklarını gördüm.
"Arya kız ne güzel kıyafetlerin var."
"Aynen ya."
"Kızım eskiden ne güzel giyinirdin."
Kızlar hep bir ağızdan konuşurken
"Tamam kızlar sakin olun istediğiniz kıyafet varsa alabilirsiniz." dediğimde kızların hepsi bana sarıldı ve bir daha ki yemekte veririz falan dediler. Sonra da hepsi yatmaya gitti bende yatağıma yatıp her zaman ki gibi onu düşünmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...