GYA Bölüm 35

1.2K 47 4
                                    


Multimedya: Güzel kızlarımız ve yakışıklı erkeklerimizin düğün halleri.

***

Düğün günü!

İpek abla ve Dilara harika gözüküyordu. Abim de çok yakışıklı olmuştu. Bende damadın kardeşi olarak güzel gözüküyordum. Kırmızı uzun bir elbise giymiştim. İki nikahı aynı anda yaptığımız için oldukça kalabalıktı.

Onlar imzaları atıp büyük bir mutlulukla evet derken ben ise ağlamakla meşguldüm. Abim evleniyordu ne yapayım?

Gözyaşlarımın arasından gülümsemekte daha garipti. Abim benim her şeyimdi. İpek ablanın onu mutlu edeceğinden emindim. Dilara da kardeşim gibiydi. Umarım Barış ile mutlu olurdu.

Hepimiz alkışlamaya başladığımızda sevdikleri şarkı açılıp ilk danslarını etmeye başladılar.

"Sevgilim... Üzülme abin bir yere gitmiyor. Yine görüşeceksiniz zaten."

Emir'in arkamdan sarılmasıyla peçete ile makyajımı düzeltmeye çalıştım. Emir tabi ki çok yakışıklıydı. Giydiği takım elbise ona çok yakışmıştı.

Ondan biraz uzaklaşıp tuvalete gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra tuvaletin kapısında gördüğüm abim ile ona sıkıca sarılıp yine ağlamaya başladım. Bu aralar baya sulu göz olmuştum.

"Prensesim."

"Prensim."

Sanırım İpek ablaya fena bir görümce olacaktım.

"Ağlama kardeşim! Abin her zaman yanında. Sen benim biriciğimsin kimse senin kadar önemli olamaz."

Abime gülümseyerek geri çekildim.

"Damat kaçtı diyecekler. Git hadi iyiyim ben."

Abim gittikten sonra makyajımı düzeltip içecek aldım. Dayım da içecek alıyordu. Bir aydır ortalıklarda yoktu. Bir aydan sonra onu ilk defa görüyordum.

Yanıma gelip gülümsedi ama yüzüme dikkatli bakınca gülümsemesi soldu.

"Kötü gözüküyorsun! O şerefsiz seni üzüyor mu yoksa?"

Kolumdan tutup endişe ile bana bakmaya başladı. Şerefsiz diye Emir'den bahsediyordu.

"Hayır Tarık saçmalama öyle bir şey yok."

"Benden bir şey saklama Arya! Üzgün olduğun gözlerinden belli."

"Emir ile biraz tartıştık ama bugün ki üzüntüm abim için. Evleniyor sonuçta. Onun dışında sorun yok Tarık ben iyiyim."

Kolumu bıraktığında çaktırmadan tuttuğu yeri ovaladım. Tutarken fark etmeden sıkmıştı ve canım acımıştı.

"Peki Arya öyle olsun."

Düğün tüm hızıyla devam ederken Emir ile de aramızı düzeltmiş gibiydik. Zaten uzatmanın bir anlamı yoktu. Eski meselelerdi. Artık geleceğe bakacak ve mutlu olacaktık. Dayım da ortalıkta gözükmüyordu.

Herkesten habersiz damat halayı açılmasını istemiştim. Ortaya geçip bağırdım.

"Hadi halaya!"

Herkes kahkaha atarak yanıma geldi. Halay başı olmuştum. Sosyete kadınlarını bile zorla kaldırmıştım. Oturacak değildik ya oynayacaktık elbette. Emir şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Abim damat oluyor sırada bana geliyor..."

Bağırarak söyleyince yine herkesin yüzü gülüyordu. Bende o sırada Emir'e göz kırpmıştım. Abim de neşeli olmama sevinmişti.
Halayda toplu resim çekmişlerdi. Sosyete kadınlar cidden çok komik gözüküyordu.

GEÇEN YILLARIN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin