Multimedya Tarık'ın aldığı kolye.Siz Tarık'ı çok sevdiğiniz için bu bölüm onun ağzından. 😂 Beğeni vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.❤️
Tarık'tan...
Yurt dışında daha rahat bir yaşam içerisindeydim. Burada tanıdık kişiler ile beraber çalıştığım için işlerim daha da yoğun oluyordu. Son dosyayı da bitirdikten sonra derin bir nefes alıp sandalyemde geriye doğru yaslanıp gözlerimi kapattım.
Kapım çaldığında asistanım kahvemi getirmiştir düşüncesiyle rahatımı bozmadım. Tabi bütün yorgunluğumu gideren Arya'nın sesini duyana kadar...
"Birileri çok yorgun sanırım?"
Bir pantolon bile ona çok yakışıyordu. Daha fazla onu süzersem şüphelenirdi. Hemen yerimden fırlayıp yanına gittim.
"Hoş geldin canım. Geçsene."
Nişandan sonra daha da yakınlaşmıştık. Artık beni dayısı gibi değil de yakın bir arkadaşı olarak görmeye başlamıştı ve bu beni gerçekten çok mutlu ediyordu.
"İşlerin çok mu yoğun?"
"Bugün ki işlerimi bitirmek için ayrı bir çaba gösteriyorum."
"Neden?"
"Yurt dışından arkadaşım geliyor. "
Emir'i bir hafta bile olsa İstanbul'a gelmesi için ikna etmiştim. Bana anlatmadığı şeyler vardı. Orada beni kimse tanımamalı falan diyordu. Sorduğumda da tabi ki yeni bir konuya geçiyordu.
"Çok yorma kendini. Arkadaşın ile iyi eğlenceler o zaman."
"Sağol canım. Sen bu ara bayağı şirkete gelir oldun."
"Babam beni şirket ortamına alıştırmaya çalışıyor."
"Beraber çok iyi işler başaracağız."
"Umarım öyle olur. Neyse Tarık sana kolay gelsin."
Vaktim olsa onu bırakmazdım ama hava alanına gidecektim.
"Peki canım. Görüşürüz. Kendine iyi bak."
Hava alanına geldiğimde Emir'in gelmesine de az kalmıştı. Uçakları indiğinde Emir havalı bir yürüyüşle yanıma gelmeye başladı. Spora düşkün birisiydi ve kasları belirgin bir şekilde gözüküyordu. Bayadır görüşmediğimiz için özlemiştim. Yanıma geldiğinde hemen sarıldık.
"Hoş geldin kardeşim."
"Hoş bulduk abi. Neler yaptın anlat bakalım?"
"Ne yapayım ya iş güç. Burada işler çok yoğun oluyor maalesef. Beni boşver de sen anlat Can nasıl?"
Can, Emir'in 14 yaşındaki kardeşiydi.
"Yanımızda çalışan annemin arkadaşları olmasa Can'ı bırakabileceğim birisi bile yok. Biliyorsun babası ile çok görüşmüyor."
Biz böyle sohbet ederken eve gelmiştik. Arda arkadaşımın geleceğini bildiği için bir hafta Arya'nın yanında kalacaktı. İçeriye geçtiğimizde Emir biraz dinlenmek istediğini söyleyip misafir odasına geçmişti.
Bende akşam yemeği hazırlıklarına başlamıştım. Bekar erkekler mutfakta iyi işler yapabiliyorlardı. Yemeği keyifle hazırlarken Emir'in sesini duydum.
"Telefonuna mesaj gelmiş. Hayırdır abi sevgili mi yaptın?"
"Zevzeklik yapma da gel buraya yemek yiyelim."
Melih yarın görüşmek için mesaj atmıştı. Ona cevap yazıp Emir'e odaklandım. Sanırım gerçekten sevgilim var sanıyordu.
Melih'in resmini açıp telefonumu ona çevirdim.
"Al bak mesaj atan arkadaşım. Sevgilim falan yok."
Melih'in resmini gördüğünde yüzü ilk başta bembeyaz olmuştu tabi ben ne olduğunu anlamamıştım. Sonradan kendini toparlayıp yemeklerin güzel olduğunu falan söyledi. Emir de bir gizem vardı ve ben ne olduğunu çözmekte zorlanıyordum. Ama her zaman olduğu gibi üstüne gitmedim.
Sabah Emir ile güzel bir kahvaltı yapıp bol bol sohbet ettikten sonra ben Melihler ile buluşmak için Emir'in yanından ayrıldım. Oda biraz gezecekti. Melih ve Sırma beni bir kafede bekliyorlardı.
"Hoş geldin Tarık."
"Selam gençler. Nasılsınız?"
"İyiyiz iyi. Neyse hemen konuya geçiyorum. Bilirsin Arya'nın cuma günü doğum günü."
"Evet biliyorum ama doğum gününü kutlamayı sevmiyor sanırım."
"Doğum günü eski sevgilisinin annesinin ölüm yıl dönümü olduğu için kutlamıyorduk. Ama bu yıl kutlayalım diyoruz."
"Çok abartılı bir şey yapmayalım ama öyle şeylerden hoşlanmaz."
"Zaten Banu teyzelerin yalısında yapacağız. Ortak arkadaşlarımızı falan çağırdık. Sende istersen Arya'nın tanıdığı arkadaşlarını çağır."
"Olur. İyi düşünmüşsünüz."
"Cuma günü akşam sen eve Arya ile birlikte gelirsin."
"Tamamdır. Umarım sevinir."
Biraz daha Arya'nın doğum günü hakkında konuştuktan sonra Arya'ya hediye almak için alışveriş merkezine gittim. Özel bir hediye olmasını istiyordum ama aklımda hiçbir fikir yoktu. Arya kitap okumayı seven birisiydi o yüzden kitap ile ilgili bir şey olabilirdi. Ona ucunda kitap şekli olan bir kolye yaptırmaya karar verdim. Hediyemi de ayarladıktan sonra rahat bir şekilde eve gittim.
Bölüm sorusu: Sizce doğum günü nasıl geçecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...