GYA Bölüm 9

3.1K 164 43
                                    

Multimedya: Arya.
İyi okumalar.


Bugün güne mutlu bir şekilde başlamıştım. Ayşen öğretmenime gitmek üzere hazırlandım ve Sırma'yı aradım.

"Sırma günaydın canım."

"Günaydın Arya."

Sesi değişik geliyordu. Melih ile tartışmış olabilirlerdi.

"Bir şey mi oldu sesin kötü geliyor?"

"Yok ya iyiyim yorgunum sadece sen ne diyecektin?"

"Ayşen öğretmene kahvaltıya gideceğim gelmek ister misin?"

"Tabi ki çok iyi olur. Hemen hazırlanıyorum."

Sırma da benim kadar olmasa da Ayşen öğretmeni çok severdi. İkimizde bayadır görmediğimiz için gelmek istemişti. Aşağıya indiğimde annemler kahvaltı yapıyordu. Dayım bana hiç bakmıyordu biraz kırılmıştı.

"Kızım nereye böyle erkenden?"

"Ayşen öğretmene gidiyorum. Kahvaltı yapacağız."

"Bende gelmek isterdim ama toplantım var Arya. Selam söylersin."

Annem tabi ki de çok gelmek isterdi! Ah ama işleri vardı değil mi gelemez.

"Tamam anne söylerim."

Evden çıktığımda Sırma kapıda bekliyordu. Onun arabası ile gidecektik. Hemen yola çıktık. Arabada Sırma moralinin neden bozuk olduğunu anlatmaya başladı.

"Dün seninle kahvaltı yaptıktan sonra Melih ile buluştuk. Gezerken eski sevgilim vardı ya onun arkadaşı ile karşılaştık. İşte eskilerden konuştuk biraz o gidince de baktım Melihbiraz durgunlaştı. Ne oldu diye sorunca bir anda eğer hala eski sevgiline karşı bir şeyler hissediyorsan başlamadan bitirelim dedi ve gitti."

"Kötü olmuş. Barışırsınız merak etme."

"Of Arya ne yapacağımı bilmiyorum. Neyse Ayşen öğretmen rahatlatır bizi."

Elimizde hediye ile birlikte kapıdaydık. Küçük bir hediye olarak şal almıştım. Kapıyı açtığında hemen sarıldım. O güzel parfüm kokusunu hatırlamıştım. Benden ayrılıp Sırma'ya sarıldı ve içeri geçtik.

"Kızlar ne iyi yaptınız gelmekle geçin bakalım."

Kahvaltıya oturduğumuzda hemen konuşmaya başladık. Sırma görüşmeyeli olanları anlatmıştı. Tabi ki Melih'i de anlatmıştı. Ayşen öğretmenle hiçbir gizlimiz saklımız olmazdı o yüzden rahat konuşuyorduk.

"Sırmacığım, Melih'e olan duygularını düşünüp ona göre hareket etmelisin. Eski sevgilini unutmak için onu kullandığını düşünüyor olabilir."

"Haklısınız biraz zamana ihtiyacım var. Gerçekten sizinle konuşmak çok iyi geldi öğretmenim teşekkür ederim."

Sırma daha iyi gözüküyordu. Kahvaltı masasını topladıktan sonra kahvelerimizi alıp salona geçtik.

"Sizinle konuşmayı çok özleyen biri daha var öğretmenim."

"Arya anlat bakalım kızım sen nasılsın?"

"Bende bir değişiklik yok öğretmenim öyle okula gidip geliyorum."

"Sende yok mu birileri?"

"Şuan sadece derslerim ile ilgileniyorum."

Sırma yine araya girince sinirle ona baktım.

"Eskileri unutmak için derslere sardı öğretmenim."

"Sırma susar mısın lütfen! Öğretmenim yok öyle bir şey."

Sırma'nın telefonu çalınca özel dersi olduğunu hatırlayıp yanımızdan ayrıldı. Bende o sırada ayşen öğretmene aldığım hediyeyi çıkarıp uzattım.

"Arya bu kadar nazik olmak zorunda mısın kızım çok teşekkür ederim."

"Rica ederim öğretmenim güle güle kullanın."

"Evet söyle bakalım."

"Neyi söyleyeyim ki?"

"Yaklaşık altı ay önce görüşmüştük o zaman Emir ile ilgili hiç konuşmamıştık. Ben onu tamamen unuttuğunu sanıyordum canım."

"Öğretmenim o öldü zaten en zoru öldüğünü kabullenmekti. Arada aklıma yaşadığımız anılar geliyor ama alışıyorum. Zaten görüyorsunuz hayatıma devam ediyorum."

"Emir'i çok severdim biliyorsun. Onun ile aranızdaki bağ çok güzeldi. Onu da kaybettikten sonra toparlanman çok uzun oldu Aryacığım. Sen çok güçlü birisin kızım. Yeni kişileri dene tamam mı?"

"Yeni kişiler ile yapabilir miyim bilmiyorum öğretmenim ama deneyeceğim. Biliyorsunuz sizin söylediğiniz her şeyi yapıyorum."

Ayşen öğretmen böyleydi işte çok güzel bir şekilde dinler sonra da öğüt verirdi. Onun söylediği her şeyi yapardım ve yeni kişileri de düşünecektim. Biraz daha Ayşen öğretmen ile sohbet ettikten sonra çok teşekkür ederek üniversiteye doğru yola çıktım.

GEÇEN YILLARIN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin