Multimedya: İki kuzen
***Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. İyi okumalar.Dün gece tanımadığım biriyle konuşmak bana iyi gelmişti. Kendimi mutlu hissediyordum. Eve gelmiştik. Annemlere de mutlu olduğumu göstermek için eteğimi ve üstüne gömleğimi giydim. Merdivenlerden inerken dayım ile karşılaştım. Gelip bana sarıldı.
"Günaydın canım. Nasıldı Uludağ?"
"Günaydın. Uludağ her zamanki gibi süperdi."
"Bir gün de beraber gidelim. Seni de iyi gördüm."
"İyiyim."
Merdivenlerden inerken dayıma yaptıklarımızı falan anlattım. Bazı yerlerde gülüştük o sırada annemler de kapıdan çıkıyorlardı. Gidip babama sarıldım. Sanırım en huzurlu yer babamın kollarıydı. Annem bana baktı ama ona sarılmadan babam ile konuşmaya başladım.
"Uludağ sana yaramış kızım."
"Biliyorsun baba kar bana her zaman iyi gelmiştir."
"Biliyorum kızım biliyorum. Hadi dersine geç kalma."
Dersim bitmişti. Kahvemi de alıp birkaç ödevimi halletmek için kütüphaneye gitmeyi planlıyordum. Tabi melih beni gördüğü için hemen yanıma geldi ve sarıldı.
"Kuzen nerelerdesin ya?"
"Sana da merhaba kuzen."
"Merhaba Arya. Uludağ'a beni niye çağırmadın bakalım?"
Ayaküstü konuşmamak için bir kafeye oturduk ve sohbetimize orada devam ettik.
"Abim ile beraber vakit geçirmek istedik."
"Peki bu seferlik öyle olsun. Bu arada kuzen her zaman ki gibi çok güzelsin."
"Teşekkür ederim kuzen."
Sonunda kahvemi içmeye başladığım sırada Melih sıkıntılı bir şekilde bana bakıyordu.
"Şey Arya..."
"Söyle ne söyleyeceksen."
Bir süre daha bana baktı ve en sonunda konuşmaya başladı.
"Sırma'nın sana karşı olan davranışını asla onaylamıyorum. Yani bir anda öyle patlaması kötü oldu tabi ki. Ama Sırma bütün söylediklerinde haklıydı. Hepimiz senin iyiliğini istiyoruz Arya."
Hiçbir şey söylemedim. Eskiden Melih ile Emir çok yakın arkadaştı. Bir insan kardeşim dediği kişiyi bu kadar çabuk unutabilir miydi?
"İyiliğimi istediğinizi biliyorum Melih. Bu konu hakkında daha fazla konuşmayalım"
Kahvemi aldıktan sonra bir şey demesine izin vermeden masadan kalktım ve arabama doğru gitmeye başladım. Arabaya bindiğimde telefonum çaldı arayan babamın şirketinde çalışan Mert beydi.
"Mert bey?"
"Merhaba. Kusura bakma rahatsız ediyorum."
"Yok hiç önemli değil."
"Şirkette imzalaman gereken evraklar var da gelmen gerekiyor."
"Tabi ki dersim bitmişti zaten birazdan orada olurum."
"Tamamdır canım bekliyorum."
Şirkete girdiğimde yine herkes yanıma gelip bana selam vermeye başladı. Hepsi ile kısa kısa konuşup Mert beyin odasına girdim.
"Arya hoş geldin."
"Hoş bulduk." dedim gülümseyerek.
Eliyle kendi koltuğuna oturmamı işaret ettiğinde olur mu öyle şey diyerek masanın karşısındaki koltuklara geçtim.
"Ama senin karşında oturmak olmaz. Bende yanına geleyim o zaman."
Elinde dosyalar ile geldiğinde konuşmaya başladık. Geçen sefer geldiğim toplantı da diğer şirket konuşmamı falan çok beğenmiş bir an önce mezun olmamı bekliyorlarmış.
"Kısacası seninle iş yapmak için sabırsızlanıyorlar Arya."
Böyle düşünmeleri beni mutlu etmişti.
"Okulu bitirmeme az kaldı zaten."
Dosyalara göz attıktan sonra imzaladım. Şirketlerin bir kısmı bana ve abime ait olduğu için benim de imzam gerekiyordu. Mert bey ile babamın yanına gitmeye karar verdiğimizde kapıdan gülüşerek çıktık ve karşımızda dayımı gördük. Dayım beni gördüğüne şaşırmıştı.
"Arya ne yapıyorsun burada?"
"Arya'yı ben çağırmıştım Tarık bey imzalaması gereken evraklar vardı."
"Yanınızda patronun kızı var Mert bey. Böyle rahat konuşmanıza şaşırdım doğrusu!"
Mert bey ile iyi anlaşıyorduk. Abim ile şirket dışında falan da arkadaş oldukları için bazen görüşüyorduk. Tabi dayım bunları bilmediği için böyle demişti.
"Dayı herkes benimle istediği gibi konuşabilir. Patronun kızı olmam bir şeyi değiştirmemeli!"
"Siz Mert bey ile arkadaş mısınız?"
"Evet."
"Bu yüzden rahat konuşabiliyorsunuz yani Mert bey?"
"İşimiz var Tarık bey şuan zamanımızdan gidiyor. İzninizle."
Ben daha bir şey diyemeden kendimi babamın odasında buldum. Abim de babamın yanındaydı. Babam ayağa kalkıp bana sarıldı.
"Arya evrakları imzalamak için geldin değil mi?"
"Aynen baba az önce imzaladım."
"Şirket ile ilgili olman beni çok mutlu ediyor kızım. Mert diğer şirketlerin senin hakkında olan düşüncelerini anlatmıştır sanırım".
"Evet anlattı bende bir an önce şirkette ki yerimi almak istiyorum."
Biraz daha sohbet ettikten sonra ödevlerim olduğunu söyleyerek şirketten ayrıldım. Arabaya bindiğim sırada şirketin kapısının oralarda dayımı bir kadın ile çok yakın bir şekilde gördüm. Sanırım çapkınlıktan vazgeçmeyecekti.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...