GYA Bölüm 24

2.2K 99 110
                                    

Multimedya: Mezuniyet de giyilen kıyafetler.

Mezuniyet günü...

Kepimi havaya atarken arkadaşlarım gibi mutlulukla gülümsüyordum. Mezun oluyorduk. Acı tatlı dört yılımı geçirmiştim burada. Şimdi de bir avukat olarak bitiriyordum. Emir dışında bütün sevdiklerim yanımdaydı. Okulda başarılı olduğum için diplomamı alırken kısa bir konuşma yapmıştım. Şimdide üstümde cübbe ve kep olduğu için ailem ile falan resim çekiniyordum.

 

"Arya hadi gelsene."

 

Annemler ile vedalaştıktan sonra arkadaşlarımın yanına döndüm. Balo ünlü ve büyük bir otelde yapılacaktı. Herkes genelde çift olarak katıldığı için bende Çağatay ile beraber katılmaya karar vermiştim.

 

"Gir bakalım koluma."

 

Gülerek Çağatay'ın koluna girdiğimde otelden içeri giriyorduk.

 

Bol hareketli bir gece geçiriyorduk. Beraber pasta kestiğimiz için pastamı yemeye karar vermiştim. Birden ışıklar kapandı ve romantik bir parça çalmaya başladı. Tanıdığım ama çok yakın olmadığım arkadaşlarımdan birisi sevgilisine evlenme teklifi ediyordu. Kim bilir şuan nasıl heyecanlılardı. Kız evet diyince birbirlerine sarıldılar ve bize de mutluluk ile alkışlamak kaldı. Ne diyeyim umarım mutlu olurlardı. Çiftler de dansa katıldığında Çağatay bana bakıp göz kırptı.

 

Ellerini belime koyduğunda kulağıma eğildi.

 

"Seni kardeşim olarak görmesem şuan sevgili olmuştuk. Bu ne güzellik böyle!"

   

Kahkaha atarak Çağatay'ın omzuna vurduğumda oda gülüyordu.

 

"Şükürler olsun ki beni kardeşin olarak görüyorsun. Senin gibi bir çapkınla sevgili olmak istemezdim."

 

Alınmış gibi yapınca daha da gülmeye başladık. İyi ki hayatımda var dediğim kişilerden birisi olmuştu Çağatay.

 

"Gelin bakalım selfie yapalım."

 

Topluca bir resim daha çekildiğimizde herkes birbirine sarılmaya başlamıştı. Bende tanıdıklarıma sarıldığımda gözlerimiz dolu doluydu.

 

"Üzülmeyin yahu bir hafta sonra Melih'lerin düğünde buluşuyoruz."

 

Bir arkadaşın dediği üzerine herkes yine keyiflenmiş ve tekrar vedalaşarak arabalara dağılmıştı. Bayağı geç olmuştu. Eve gidince kendimi uykunun kollarına teslim etmiştim.

 

***

 

"Hayır Sırma o hiç güzel değil!"

 

Ah bu kız beni deli edecekti. İş kıyafeti almak için iki saattir alışveriş yapıyorduk. Dilara ve Sırma da şirket ortamında çalışacağı için şirkete uygun kıyafetler giymeliydik. Bana mini bir beyaz elbise gösterdiğinde yüzümü buruşturdum. Genelde kalem etekler, ispanyol paça pantolonlar ve gömlekler almıştım. Sırma ve Dilara daha çok elbise almıştı ve bana da elbise aldırmak için ellerinden geleni yapıyorlardı.

GEÇEN YILLARIN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin