Multimedya: Sırma'nın gittiği kulübe
***Çok romantik bir bölüm benden söylemesi ❤️Bölüm sonunda ki sorulara hepinizin cevap vermesini istiyorum. İyi okumalar.
Eve gittiğimde Sırma odamdaydı. Evet ona hala kırgınındım ama ne olursa olsun o benim kardeşimdi. Onu çok özlemiştim. Gülümseyerek yanına gidip sarıldım. Bu hareketimle şaşırmıştı."Hoş geldin."
"Hoş buldum Arya nasılsın?"
"Çok iyiyim. Bekle önce üstüme rahat bir şeyler giyeyim."
Sırma'dan...
Arya üstünü değiştirdikten sonra elimize kahvelerimizi alarak salona geçtik. Evde kimse olmadığı için rahattık. Arya'nın bana böyle sıcak davranmasına şaşırmıştım. Yani birkaç gün daha aramız soğuk olur diye düşünmüştüm. Ama o böyleydi işte benimle küs kalmaya bile dayanamazdı.
"Konuş bakalım."
"Ama sen öyle tatlı tatlı bakarken özür dileyemem ki."
"Deli kız. Sen özür dilenecek bir şey yapmadın."
"Yaptım Arya! Sen zaten onu unutmaya çalışıyorsun biliyorum. Ben aşırı tepki gösterdim..."
Daha konuşacağım sırada Arya beni durdurdu.
"Sırma bu konu sence de çok fazla uzamadı mı?"
"Evet."
"O zaman yeter daha fazla konuşmaya gerek yok."
"Nasıl istersen. Eee Uludağ da ne yaptınız?"
"Hiç öyle her zaman ki gibi kar bana iyi geldi dinlendim. Bir ara beraber de gidelim."
"Gideriz tabi ki."
"Yakışıklı biriyle de tanıştım."
Arya böyle diyince baya güldük.
"Nasıl yani?"
"Aslında tanışmadım öyle konuştuk. Zaten bir daha karşılaşmayız ama gideri vardı."
"Benim başım bağlı biliyorsun."
Telefonum çaldığında ne iyi insanmış diye düşünerek telefonu açtım.
"Sevgilim."
Ah sanırım bir ömür bana sevgilim diye seslense bıkmazdım.
"Efendim canım?"
"Neredesin?"
"Arya ile birlikteyim."
"Beraber akşam yemeği yiyelim mi diyecektim."
"Olur hayatım sen bana yeri mesaj at birazdan orada olurum."
Arya ile vedalaştıktan sonra hazırlanıp yemek yiyeceğimiz yere gittim. Melih'in verdiği adres bayağı uzaktı. Ben klasik bir restoran düşünürken geldiğim yer deniz kenarında çok güzel, küçük bir kulübeydi. İçeriye girdiğimde yerde güller kenarlarında da etrafı aydınlatan kalpli mumlar vardı. Melih'in romantik birisi olduğunu düşünmezdim. Biraz daha ilerledikten sonra salon olduğunu düşündüğüm yere geldim. Melih romantik bir şarkı açtıktan sonra yanıma geldi ve önümde eğildi.
"Bir yuvamız olsun Sırma. Bize dair, bizi anlatan, aşk dolu. İçinde sen olsun, ben olsun, sevgi olsun. Benimle bir ömür yaşar mısın?"
Gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı. Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum. Elinde yüzük beklenti ile bana bakıyordu. Diyecek bir şey bulamadım çok şaşkındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...