Multimedya: Düğünde giyilenler.
Düğün günü
Sırma'dan...
Aşık olduğum adam ile evlenecektim. Çok mutluydum çok. Gelin odasında yalnızdım. Birazdan kalabalık olacaktı biliyordum. Ama kalabalık olmadan aşık olduğum adamı görmek istiyordum. Mesaj atmıştı ve gelmesini bekliyordum.
Eskiden her genç kız gibi bende gelinlik hayalleri kurardım. Ve istediğim gelinliği şu anda giyiyordum. Prenses model bir gelinlikti. Makyaj ve saç da yapılınca çok güzel olmuştum. Kapı açılınca hızla başımı kapıya çevirdim.
"Sırma..."
Aman Allah'ım... Karşımda bir taş vardı. Müstakbel kocam damatlığın içinde aşırı yakışıklı gözüküyordu.
"Melih..."
Alnıma koyduğu öpücükle büyülenmiş gibi ona bakıyordum. Biliyordum ki rujum bozulmasın diye dudağımdan öpmemişti. Düşüncelidir kendisi.
"Prensesler gibisin Sırma. Birazdan tamamen benim olacaksın."
Gülerek yanağını öpüp kravatını düzelttim.
Aklıma Arya gelince gülümsemem solmuştu. Onun da hayalleri vardı. Biliyordum ki hala onu bırakıp giden Emir'ine aşıktı.
"Arya için çok üzülüyorum."
Böyle deyince Melih kaskatı kesildi. Emir'e sinirliydi, en yakın arkadaşına çok sinirliydi.
"Arya da bir gün mutlu olacak. Emir aklından çıktığı zaman emin ol mutluluğu başkalarında bulacak."
Buna hiç inanmıyordum. O ölesiye aşıktı. Emir olmadan mutlu olamazdı. Arya mutlu günümde onu düşünerek üzgün olmamı istemezdi. O yüzden gülümseyerek Melih'e baktım.
"Bugün üzgün olmamalıyız hayatım. Hadi git Arya'lar birazdan gelir."
Melih beni bir kez daha alnımdan öpüp odadan çıktı. Melih gidince heyecanım tekrardan tavan yapmıştı. Bakalım düğünümde neler olacak?
Arya'dan...
"Canımın içi?"
Başımı Emir'in omzundan kaldırıp o güzel gözlerine baktım.
"Efendim sevgilim?"
Ailelerimiz ile birlikte İzmir'e tatile gelmiştik. Şuan da Emir ile birlikte denize karşı oturmuş manzaranın keyfini çıkarıyorduk.
"Düğünümüz nasıl olsun? Yani böyle denize bakınca aklıma geldi."
Gülümseyerek cevap verdim.
"İkimizde denizi çok seviyoruz. Plaj düğünü yapabiliriz."
Alnıma kocaman bir öpücük bıraktığında ona daha sıkı sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...