GYA Bölüm 4

3.8K 219 49
                                    

Multimedya: Melih

Eve gittiğimizde herkes salonda oturuyordu. Odama çıkacağım zaman annem beni durdurmuştu.

"Arya biraz yanımızda otur da yüzünü görelim."

"Yarın sınavım var anne ders çalışacağım."

Annem bir şey diyeceği sırada babam susturdu.

"Tamam kızım git ders çalış."

Odama çıktığımda üstümü değiştirip çalışma odama geçtim. Çalışmaya başlayacağım sırada telefonum çaldı, Sırma arıyordu.

"Arya?"

"Efendim sırma."

"Ne yaptınız Tarık abiyle?"

"İlk önce arkadaşları ile tanıştım sonra da kız kulesinde yemek yedik."

"Kız kulesi mi?"

Kız kulesinde Emir ile anılarımız olduğunu biliyordu ve oraya gitmemize şaşırmıştı.

"Evet iyiyim merak etme."

"Tamam canım her zaman iyi ol hadi öpüyorum."

" Bende öptüm canım yarın görüşürüz."

Sonra da geç saatlere kadar ders çalıştım.

***
Sabah Melih arayıp beraber kahvaltı yapalım diyince onu kıramayıp hazırlanmaya başladım. Telefonda sesi kötü geliyordu. Evden çıkacağım zaman bizimkiler bahçede kahvaltı yapıyorlardı abim beni gördüğü için yanlarına gittim.

"Günaydın."

"Günaydın prenses nereye böyle?"

"Melih ile kahvaltı yapacağız abi."

"Tamam canım selam söyle."

"Söylerim görüşürüz."

Kahvaltı yapacağımız yere geldiğimde Melih oturmuş beni bekliyordu. Yanına gittiğimde sarıldık ve kahvaltı tabaklarını söyledik.

"Anlat bakalım kuzen canını sıkan nedir?"

"Arya biliyorsun ben Sırma'yı seviyorum."

Üniversitenin başından beri Sırma'ya karşı ilgisi vardı ama hala söyleyememişti.

"Biliyorum canım."

"Ona olan sevgimi fark etmedi sence ne yapmalıyım?"

Bayağı üzgün görünüyordu.

"Bilmem ki beraber vakit geçirin Sırma'ya onu sevdiğini söyle belki olumlu cevap verir."

"Siz hiç konuşmadınız mı yani beni sevdiğini falan söyledi mi?"

Emir olayından sonra Sırma ile böyle konuları konuşmaz olmuştuk o yüzden bilgim yoktu.

"Yok Melih yani hiç bahsetmedi."

"Ya ne yapacağım ben?"

"Canım benim üzülme bu kadar bilemeyiz ki belki onun da sana ilgisi vardır. Sevdiğini söyle Sırma'nın olumsuz cevap vereceğini düşünmüyorum."

"Tamam konuşacağım. Kuzen çok teşekkürler iyi ki varsın."

Kahvaltılarımızı yaptıktan sonra ben üniversiteye gidecektim. Melih de Sırma'yı arayıp konuşmak istediğini söyleyerek söyleyerek yanına çağırmıştı.

***

Akşam eve gittiğimde Sırma yatağıma oturmuş beni bekliyordu.

"Arya nerede kaldın ya?"

"Canım kusura bakma dersim uzadı."

"Tamam tamam bugün Melih ile konuştuk."

Heyecanlı gibi duruyordu umarım araları iyi olurdu.

"Anlat bakalım."

"Ya işte gittim yanına böyle baya garip bakıyordu. Sonra anlatmaya başladı 'Seni üniversitenin başından beri seviyorum ama sen beni sadece arkadaşın olarak görüyorsundur diye sana anlatamadım. Bugün Arya ile konuşup ona danışınca sana olan sevgimi anlatmak istedim' dedi."

"Sen ne dedin?"

"Bende biraz düşünmek istiyorum dedim anlayışla karşıladı. Arya hanım sen biliyordun da bana söylemedin öyle mi?"

"Canım ne bileyim o sana zamanı gelince anlatır diye bir şey söylemedim. Peki söyle bakalım senin Melih'e karşı duyguların var mı?"

"Bilmiyorum ki onunla çok eğleniyoruz falan ama sevgili olmak çok farklı."

"Evet canım birkaç gün düşün duygularından emin olduğun zaman Melih ile konuşursun."

"Kuşum iyi ki varsın."

"Bugün bunu söyleyen ikinci kişisin ve sen de iyi ki varsın canım."

Sırma ve Melih'in mutlu olmasını çok istiyordum.

GEÇEN YILLARIN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin