Multimedya: Emir ve Arya.
İyi okumalar.İki hafta sonra...
"Çok tatlı gelinler olacağız."
Dilara da Barış ile evlenmeye karar vermişti. Abimler ile ortak düğün yapacaklardı. Onlar için çok seviniyordum. Hepimiz bir şekilde hayatımızı kurmaya çalışıyorduk. Zorluklar herkesin hayatında oluyordu. Önemli olan o zorlukları aşıp hayata devam edebilmekti. İkisi de gelinliklerini yaptırmıştı. Düğüne az bir zaman kaldığı için doğal olarak çok heyecanlılardı.
Abimler de damatlıklarını alıp yanımıza gelmişlerdi. Kafe de oturuyorduk.
"Söyleyin bakalım sizin düğün ne zaman Arya?"
İçtiğim kahve boğazımda kaldığında öksürmeye başladım. Emir de sırtıma vuruyordu.
Yuh ama Dilara! Bu kız beni deli mi etmek istiyordu?
"Ne evliliği kızım saçmalama! Bizim daha zamana ihtiyacımız var."
Ben böyle konuşunca masada kısa bir sessizlik oldu. Emir'i kırmak istemiyordum ama daha erkendi. Ona tekrar güvenmem çok zordu. Tekrar gitme korkusu beni yiyip bitiriyordu. Aşkımız ile herşeyin üstesinden gelebilirdik. Sadece biraz zaman gerekliydi.
"Tabi canım ne evliliği. Arya'nın bana tekrar güvenmesi biraz zaman alabilir. Arya ne zaman isterse o zaman evleniriz. O beni nasıl beklediyse bende onu beklemeye hazırım."
Emir'in de bana destek çıkmasıyla gülümseyerek yanına sokuldum.
"Öyle olsun bakalım."
Bu evlilik muhabbetinden cidden sıkılmıştım. Emir de sıkıldığımı anlamış gibi elimden tutarak beni kaldırdı.
"Size iyi sohbetler gençler. Biz kaçıyoruz."
"Gidin bakalım çifte kumrular."
Alışveriş merkezinden çıktığımız gibi kendimizi yeşillik bir alana atmıştık. Sırtımı ağaca yaslayıp gözlerimi kapattım. Burası çok sakin bir alandı.
Yanağımdan öpülmesiyle gülümseyerek gözlerimi açtım. Emir soğuk bir şeyler almak için gitmişti. Şimdi de elinde limonlu sodalar vardı.
Soda mı?
"Teşekkür ederim canım."
Şaşırarak da olsa elinden sodayı almıştım. Maden suyu içince karnım ağrıyordu o yüzden hiç içmiyordum.
Emir'in bunu bilmesi gerekiyordu. Geçen gün de bana hediye olarak bordo renk bir gömlek almıştı. Ama ben o renkten nefret ediyordum. Ben onun hakkında her şeyi hatırlarken onun aradan geçen zamanda benim hakkımda ki bazı şeyleri unutması beni biraz kırmıştı.
"Bir sorun mu var?"
Başımı sallayıp gülümsemeye çalıştım. Bir soda ve tişörtü sorun edip ilişkimizi yıpratmaya gerek yoktu. Bir yudum alıp Emir'e döndüm. Kaşlarını çatmış beni izliyordu.
"Arya!"
Dehşete düşmüş bir şekilde anında sodayı elimden aldı. Ayağa kalkıp sodaları hemen çöpe attı. Bende ayağa kalkmıştım.
"Ben..."
Yüzü bir anda beyazladı. Eminim ki kendini çok kötü hissediyordu.
"Sadece sarıl."
Kollarımı açtığım gibi sıkıca sarıldık. Hiçbir şey önemli değildi böyle sarılalım bana yeterdi.
"Arya'm. Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Senin hakkında ki bazı şeyleri nasıl unuturum. Özür dilerim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇEN YILLARIN ARDINDAN
RomanceEmir; annesinin vasiyetini gerçekleştirmek için sevdiği kızı bırakıp gitmek zorundaydı. Emir çaresiz bir gençti. Arya; aşık bir genç kızdı. Sevdiği adamın gidişinin ardından zor günler yaşamıştı. Peki Emir geri döndüğünde her şey eskisi gibi olaca...