Κεφάλαιο 5

1.6K 210 4
                                    

  Το πόσο άβολα ένιωσε ήταν εμφανέστατο στο πρόσωπο του, καθώς γέλασε αμήχανα και κοίταξε χαμηλά. ''Μάλισταα'', λέει και βγάζει ένα ακόμα πνιχτό αμήχανο γελάκι. Τα μάτια μου πέφτουν στα τατουάζ κατά μήκος όλου του χεριού του, στις φλέβες που σχηματίζονται σε όλο τον καρπό έντονα, μέχρι το μέσω του χεριού. Σταματάω να κοιτάζω σαν ηλίθια και πίνω μια γουλιά από την σοκολάτα μου. Μια κοπέλα από αυτές που ήταν πριν εκεί, πλησίασε κρατώντας το κινητό της. Εύχομαι να μην κάνω αυτό που φαντάζομαι.

''Ίαν, Έλενα να σας βγάλω μια φωτογραφία μαζί; Παρακαλώ πάρα πολύ'', λέει εκείνη και κρύβω το πρόσωπο μου μες τα χέρια μου από το πώς εξελίχθηκε το θέμα.
''Εγώ έχω διάλειμμα εξάλλου οπότε δεν έχω θέμα'', λέει ο Ίαν με την γοητευτική του φωνή και τον κοιτάω απότομα.

Εκείνος καρφώνει το βλέμμα του στο δικό μου περιμένοντας την συγκατάθεση μου για την ηλίθια φωτογραφία. Νιώθω ότι όλο το μαγαζί, ουσιαστικά όλες οι fans του Ίαν που ήρθαν εδώ για να τον δουν, κοιτάζουν εμένα περιμένοντας. Παίρνω μια βαθιά ανάσα.

''Καλά άντε έλα να τελειώνουμε'', λέω χωρίς να τον κοιτάω..Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά και νομίζω πως τρέμω. Τι σκατά έχω πάθει;
''Ντάξει άμα δεν θες και θα βγεις με το ζόρι δεν βγαίνουμε καν'', λέει πρώτα σοβαρά και πάει να φύγει. Όλες παγώνουν, αλλά αυτός γυρίζει και γελάει. Αναρωτιέμαι αν μιλάει ποτέ στα σοβαρά.

Έρχεται κοντά μου και μου δίνει το χέρι για να σηκωθώ. Δεν κατάλαβα γιατί ήταν απαραίτητο να σηκωθώ από το βολικό stand. Δεν μπορούσα απλά να κάθομαι; Τώρα νιώθω υπερβολικά κοντή.

Περνάει το χέρι του γύρω από τη μέση μου και η ανάσα μου κόβεται. Το σώμα μου κοκαλώνει. Νιώθω την παλάμη του στην άκρη της μέσης μου, ενώ το σώμα μου είναι κολλήμενο πάνω του. Το κεφάλι μου φτάνει στον ώμο του. Νιώθω σαν πεντάχρονο.
Η μυρωδιά του είναι μεθυστική, ένα άρωμα που δεν θα μπορούσα ποτέ να αρνηθώ ότι είναι καταπληκτικό, χωρίς να μυρίζει υπερβολικά.

''Χαμογέλα παριστάνοντας ότι δεν νιώθεις άβολα που είσαι σαν στρουμφάκι μπροστά μου'', ψιθυρίζει στο αυτί μου παιχνιδιάρικα κι εγώ κοίταξα χαμηλά και γέλασα από το σχόλιο του. Η κοπέλα κατάλαβα ότι έβγαζε πάλι βίντεο. Οπότε έβγαλε και την στιγμή που μου ψιθύριζε στο αυτί.. Γαμώτο...
Έπειτα ξετυλίγει το χέρι του από γύρω μου και απομακρύνεται τόσο, ώστε να καταφέρω να αναπνεύσω ξανά. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή και θυμώνω που μου δημιουργεί τέτοια συναισθήματα
''Πλάκα έκανα να ξες'', λέει επειδή δεν είχε δει ότι γέλασα και μπορεί να νόμιζε ότι ενοχλήθηκα.
''Είσαι λίγο πιο ψηλός από μένα σιγά'', λέω σηκώνοντας τους ώμους. Αυτός χαμογελάει. Είναι όμορφος...

HimWhere stories live. Discover now