Κεφάλαιο 17

1.7K 186 11
                                    

Κοιταζόμαστε στα μάτια, ενώ με κρατάει ακόμα για να μην φύγω. Σκέφτεται για λίγο τι να μου πει αλλά υποθέτω πως δεν βρήκε κάτι μιας και με τράβηξε από τη μέση, κόλλησε τα σώματα μας και πίεσε τα χείλη του στα δικά μου. Μισώ το πώς το μυαλό μου σταματάει να λειτουργεί όταν με φιλάει, σχεδόν ξέχασα γιατί ήμουν θυμωμένη.
Κάνει λίγο πίσω το κεφάλι και ψιθυρίζει. "Έχεις ιδέα πόσο σε γουστάρω; Δεν είμαι ο τύπος που τρέχει πίσω από μια κοπέλα Έλενα, να το ξέρεις αυτό", η καρδιά μου λιώνει στον ειλικρινή τρόπο που με κοιτάζει καθώς μιλάει, με τα λόγια που χρησιμοποιεί.

"Κι εγώ τι να κάνω;",είναι το μόνο που βρίσκω να πω αλλά καταλαβαίνω πως είπα βλακεία. "Αι καλά, γάμησε το",λέει και γυρίζει την πλάτη του σε εμένα, φεύγοντας μακρυά μου. Υποθέτω πως περίμενε να πω κι εγώ το ίδιο, ότι μου αρέσει ή κάτι τέτοιο αλλά είπα την μεγαλύτερη μαλακία που θα μπορούσα να σκεφτώ κι έτσι έφυγε. Δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει μετά από αυτή την ατάκα, είναι αρκετά εγωιστής για να το κάνει, και που μου είπε πως με γουστάρει ήταν πολύ για αυτόν.

Περπατώντας μέχρι το σπίτι μου, βρίζω τον εαυτό μου με όλες τις βρισιές που ξέρω, είμαι τόσο χαζή γαμώ. Μπαίνω με νεύρα μέσα, οι δικοί μου τρώνε αλλά τους αγνοώ και πηγαίνω στο δωμάτιο μου, βυθίζομαι στο κρεβάτι μου, σκέφτομαι αν θα μου μιλήσει ποτέ ξανά...

Το απόγευμα κατέβηκα κάτω για να φάω, έπειτα έκανα λίγα μαθήματα και έφτιαξα την τσάντα μου. Επειδή δεν είχα κάτι άλλο να κάνω, άνοιξα το λαπτοπ και μπήκα στο facebook. Είχα λίγες ειδοποιήσεις, κοίταξα την αρχική, ο Ίαν είχε βάλει ένα τραγούδι και έγραφε έναν στίχο στην περιγραφή: 'Ι would fuck you hard but you left ;)(=θα σε γαμούσα άγρια αλλά έφυγες)'. Δεν είμαι σίγουρη αν αυτό το ποστ πάει σε εμένα, αλλά ανατρίχιασα. Τα σχόλια στο ποστ έπεφταν βροχή ενώ τα κορίτσια στην ομάδα απορούσαν, γελούσαν και είχαν διάφορες αντιδράσεις, κυρίως σοκαρισμένες.

Πήγα για μπάνιο, έμεινα μέσα σαράντα λεπτά μέχρι το άρωμα του να φύγει εντελώς από πάω μου για να μη βασανίζομαι και να μυρίζω μόνο καρύδα. Βγήκα και ντύθηκα, η Νικόλ ήρθε στο δωμάτιο μου και μου έκανε διάφορες ερωτήσεις για το ποστ. "Ξέρεις για ποια το ανέβασε;",τις δύο τελευταίες μέρες με είχε αφήσει ήσυχη για τον Ίαν αλλά επανήλθε δυναμικά. "Πας καλά;",ρωτάω αδιάφορα. "Θα το πάρω ως όχι. Πες μου μόνο αυτό. Τον έχεις ξανασυναντήσει;",με ρωτάει με ένα τεράστιο χαμόγελο. "Ναι",λέω απλά και χοροπηδάει τσιρίζοντας. Είναι καθυστερημένη. "Σε παρακαλώ πάρα μα πάρα πολύ, μπορείς να του πεις να έρθει για να τον δω λίγο; Δεν δουλεύει πια στην καφετέρια, ούτε κάνει live συναυλίες και μου έχει λείψει",λέει με παράπονο. "Υποσχέσου πως δεν θα πεις τίποτα σε καμία και θα δω τι μπορώ να κάνω",λέω. "Υπόσχομαι",απαντάει και με αγκαλιάζει. "Είσαι η καλύτερη αδερφή σε λατρεύω",συνεχίζει αλλά την διώχνω. Βλέπω πως ο Ίαν είναι μέσα οπότε του στέλνω με μπόλικο θάρρος *Ίαν;*. Σιγά μην απαντήσει. *Σκάσε*,έστειλε.

HimWhere stories live. Discover now