Κεφάλαιο 12

1.9K 204 26
                                    


Παρ'όλο που εύχομαι να μη τον είχα γνωρίσει, θα βγω μαζί του απόψε επειδή θα έχω τύψεις αν δεν το κάνω. Δεν είναι κι εύκολο να λες όχι στον Ίαν.

Κοιμήθηκα το μεσημέρι επειδή το βράδυ δεν τα είχα καταφέρει. Το απόγευμα έκανα μπάνιο, στέγνωσα τα μαλλιά μου. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία αν τα έκανα μπούκλες, έτσι για αλλαγή. Μου πήρε μια ώρα αλλά το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο. Ίσως να τα κάνω πιο συχνά.

Φόρεσα ένα γκρι στενό τζιν και μια μπλούζα που μπροστά τελείωνε στον αφαλό και από πίσω ήταν μακρυά. Επέλεξα να μην βαφτώ και κατέβηκα κάτω.
''Τι ομορφιές είναι αυτές;'',λέει ο μπαμπάς μου. ''Σιγά'', απαντάω συνεσταλμένα.

''Για που το έβαλες;'', δεν ρωτάει καχύποπτα, ο μπαμπάς είναι πολύ κουλ, η μαμά είναι η υπερβολική. ''Θα βγω'', απαντάω αποφεύγοντας τις παραπάνω πληροφορίες.
''Που;''
''Σε κάποιο μπαρ, δεν ξέρω ακριβώς'', λέω ενώ φοράω τα σκουλαρίκια μου στον καθρέπτη.

"Με φίλες;"
"Μπαμπά", τον μαλώνω που ζητάει λεπτομέρειες. Έχω κλείσει α 18, δεν χρειάζεται να τα μαθαίνουν όλα.
''Καλά καλά. Αλλά μην αργήσεις πολύ αύριο έχεις σχολείο.",λέει. ''Ναι μην αγχώνεσαι'',απαντάω καθώς πηγαίνω στην πόρτα. ''Έλενα",με σταματάει ο μπαμπάς.

"Γνωρίζεις για τις προφυλάξεις που χρειάζεται όταν..." "Μπαμπά. Φεύγω.",τον διακόπτω σοκαρισμένη που συζητάει για αυτό το θέμα και βγαίνω έξω.

Εκπλήσσομαι που ο Ίαν με περιμένει ήδη εκεί με το αμάξι, συνήθως αργεί. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και μπαίνω μέσα. Στην επόμενη εισπνοή μου, μυρίζω το υπέροχο άρωμα του, δεν θα με χαλούσε να το μυρίζω για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
''Γειαα", λέω κάπως αμήχανα και μου χαμογελάει. ''Κουρεύτηκες;",ρωτάει.

"Όχι απλά τα έκανα μπούκλες",απαντάω. ''Όμορφη είσαι'',σχολιάζει και νιώθω τα μάγουλα μου να καίγονται. Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα συμπτώματα.

''Σε ευχαριστώ'',απαντάω κι έπειτα παρατηρώ αυτόν. Φοράει μια τζιν βερμούδα και ένα άσπρο κοντομάνικο μακό μπλουζάκι με γιακά και τρία κουμπιά, μοιάζει με πουκάμισο και του πάει πιο πολύ από όσο είναι εφικτό.

''Που θα πάμε;'',απορώ. ''Που θέλεις;'', ρωτάει και εκπλήσσομαι που μου δίνει την ευκαιρία να διαλέξω. Συνήθως είναι πιο απαιτητικός. ''Κάπου που να μην έχει ποτά και φασαρία'',απαντάω όταν σκέφτομαι την προήγουμενη έξοδο μας.

''Είσαι σίγουρα 18;'',αστειεύεται και γελάω. Τον παρατηρώ να οδηγάει και σε συνδυασμό με την μυρωδιά του, οι ορμόνες μου τρελαίνονται οπότε στρέφω το βλέμμα μου έξω από το παράθυρο.

HimWhere stories live. Discover now